Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen Charmina! :klem:

Håper dere fikk en flott 17. mai!

Her er vi litt slitne alle sammen etter en travel dag, men har hatt det veldig koselig! :Nikke:

Tipper Martine var fin i bunaden sin jeg! :)

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper dere har hatt en fin pinse og en fin 17. mai. Her var det ganske kaldt til tider- typisk det når det så si har vært fint vær siden beg. av april :tunge1:

Lurer på om jeg har skyld i at Maren muligens blir litt forkjølet nå da jeg kanskje ikke var så flink til å kle henne for været i går... Huff..

Må få se bilde av Martine i bunaden sin da. :hoppe:

Håper Martine snart skjønner hva som er natta. Dette er jo som å høre om min svigerinne. Jenta hennes var og til tider er jo ikke glad i å sove. Merkelig at noen er sånn!!

Misunner deg virkelig turen deres nå.. Vi har begynt å tenke på sydentur til vinteren igjen vi da. Så blir det heller en storbyweekend på oss i ferien. Er så gøy å reise!!!!!!

Nei dere får ha en fin onsdagskveld!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Hei! :kyss:

Tenkte på noe kanskje du vet...;)

Jeg har så lyst på barn, men vil jo helst vente til bryllupet er over. Så jeg kan drikke og ha bryllupsreise med min kjære uten barn.

MEN.. hvor lang tid i forveien (av bryllupet) kan man prøve å få barn egentlig, og likevel drikke på dagen, mener jeg..?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake på nettet! Trodde alt var slutta helt å funke her vi, men etter nøye sjekking i dag så var det bare en ledning som var falt ut jo :oops: :oops: pinlig!!!!!

Da er 17 mai vel overstått og det ble en kald men fin dag! Gikk i tog med Henrik sin skole og etterpå var vi i byen og spiste deilig middag. Så var det noen timer på skolen igjen til masse aktiviteter. Koselig! Martine koste seg i vogna si og Henrik koste seg med alt som han fikk være med på. Vi opplevde både regn, hagl og sol-heldigvis mest av det siste etterhvert! :)

Ungene var så fine i bunadene sine :hjerte:

Dark Angel :) Ble kaldt nok ja, men i bunad holder man heldigvis varmen ganske bra!Når det gjelder baby spørsmålet ditt vil jeg jo si at mange fint begynner å prøve noen mnd før bryllupet, men blir du gravid mange mnd før passer jo ikke kjolen :wink: men magen blir jo ikke så stor de 2 første mnd da kanskje men det er jo ulikt for alle.Og drikking er vel ikke å anbefale om man tror man er gravid iallefall.Og man drikker vel kanskje heller ikke så store mengder i sitt eget bryllup?Gjestene derimot :ler: Men planlegger du å bli gravid ville jeg begynt å ta folsyre som det annbefales!

Glossy :klem:

LA Traviata :) Martine var fin ja og fikk masse oppmerksomhet oppi vogna si (og det elsker hun)Takk for 7 mnd gratulasjonen

Silje:) :) Martine er også litt snufsete etter 17 mai, også renner det litt av det ene øyet!Blir alltid sånn når det blåser litt!Bilde av Martine i bunaden ligger allerede i albumet :wink: Heldigvis er hun litt bedre om natta nå,ammer henne bare en gang for tiden og det er jo stort fremskritt!

Bustis :klem:

Fisken :) Kjempefin 17 mai selv om det var kaldt :wink:

Nå er det ei som skal få legge seg i senga si en stund hører jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Folsyre? Skriver bare en liten kjapp melding nå fra jobb. Er tilbake senere ;)

Folsyre, jeg trodde det var folat man trengte?

Takk for tipset ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Innom til min kjære Charmina med et stort smell- :kyss:

Du er nå god snuppa, som stikker innom meg ofte med hilsener og klemmer...og som appåtil husker på at jeg kom hjem i dag!! Er imponert jeg vennen!

Skal oppdatere meg litt mer i morgen..er litt trøtt og sliten nå, men måtte innom med en :klem: da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folsyre? Skriver bare en liten kjapp melding nå fra jobb. Er tilbake senere ;)

Folsyre, jeg trodde det var folat man trengte?

Takk for tipset ;):klem:

Hva er folat?

Folat er et B-vitamin som også blir kalt for folacin, folinsyre og folsyre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

:oops: :klem:

Kommer sterkere tilbake en annen gang.

Tusen takk for at du holder liv i dagboken... :kyss:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde folsyre og folat var det samme jeg da.. Tror det. Men nå bare blandet jeg meg litt... He he

:klaske: Så sløv jeg er, burde jo sett bilde av bunad for lengesiden jeg da.. Ja ja, ikke kan jeg skylde på ammetåka heller.. He he..

Håper Martine fortsetter slik om natta, unner deg det snuppa!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayamor :klem: fint å se deg!

Martine ligger oppe i lekegrinden sin og koser seg noe veldig! Var og hentet den hos de som har lånt den, og det var tydeligvis kjekt! Der har hun jo masse tumleplass...............selv om hun ikke akkurat tumler så mye da :ler: Hun klarer jo enda ikke å snu seg skikkelig fra rygg til mage - så hun er ikke akkurat noen racer nei :riste:

Men det kommer nok.

På søndag skal vi ha familien på kakebesøk siden Henrik blir 7 år på mandag! Da blir vi vel 15 el 18 stk så jeg må bare bake masse :ler:

Mandag skal han på fotballtrening så da får han bare feire med oss. Gleder meg til å se fjeset på han når han får sykkelen sin!

Tirsdag kommer det 22 unger her i barneselskap så da tenker jeg at Charminamannen og meg sitter som noen slakt her etterpå når alle har gått hjem! De fleste i klassen hans pleier liksom enten å be jentene eller guttene men ikke Henrik nei! Nei den jentefuten vår gir seg ikke på det at han skal ha den og den jenten og hva gjør vi da? Jaja det får bli sånn i år. Liker ikke å utestenge noen så da ble det sånn. Men det er ikke første gangen jeg gjør slikt da - pleide jo å ha hele barnehagen også :) Det er jo gøy også da - jeg liker unger og koser meg men det er ganske mye støy de timene det står på! Får prøve å finne på noen leker! Kanskje spørre i forumet om noen har gode ideer til leker for 7 åringer! :wink:

Nå kom Henrik inn med 2 jenter og det er full hærjing med lillesøsteren. Tror jeg får gå og ta henne før latteren går over i gråt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...