-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #841 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg kommer ikke over hvilket nydelig navn datteren din har! Langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 5. mai 2005 #842 Del Skrevet 5. mai 2005 Hei hei! Hvordan går det med treningen? Jeg var på spinn/mage+rygg igår, herligt å få en pause fra examenslesingen!!! 8) Søsteren min kommer kanskje på lørdag...håper hun kommer altså! Hun lover å komme men plutselig kan hun ikke..savner henne masse!! :-? Vel, ha en god natt da vennen! klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mai 2005 #843 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei Charmina! Stikker innom for å ønske dere en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #844 Del Skrevet 8. mai 2005 Huff jeg har så store problemer med å komme inn på nettet for tiden !!!! Ikke noe som virker som det skal! Prøver å ser om jeg får postet dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #845 Del Skrevet 8. mai 2005 dobbelt ja :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #846 Del Skrevet 8. mai 2005 La Traviata Vi har en Stokke Explorer vogn! Ganske spesiell egentlig! Vi likte den fra første stund, men det er nok en sånn vogn som man enten liker eller synes er kjempestygg!!!! Nå begynner det heldigvis å komme en god del av de her i byen, synes jeg vakte litt vel mye oppmerksomhet i begynnelsen. Alle ville vite hvor den var kjøpt osv. Mange tror den er kjøpt i utlandet!Den er kjempegod å kjøre og Martine liker seg veldig godt oppi der! Aniola-fisken Takk for et nydelig komplemang Bertine Går fint på treningen ja - i morgen er det kroppsmåling igjen - spennende!Håper du fikk besøk da! JA så er helga over og besøket mitt har reist! Det var så kos å ha mamma og besta her! Ungene fikk masse oppmerksomhet og koste seg veldig! Mamma strikket en genser og en jakke til Martine når hun var her, og besta strikket flere par med sokker til Henrik som han kan ha til vinteren igjen! Og frysen er fylt opp av lefser Heldige med været har vi nå egentlig vært også. Ikke mye regn som har kommet denne uka.Litt men ikke mye! Martine holder meg våken om natta ennå, men de 2 siste nettene bare en gang pr natt og det er jo rene luksusen for mor I dag har vi vært på tur hos noen som driver med hester og da fikk vi fatt i masse fint høy til Ludde. På dyrebutikkene skal de jo ha en formue for litt høy oppi en pose. Nå fikk vi rikelig for nesten ingenting! Supert! Nei, nå er det ei som våkner........................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #847 Del Skrevet 8. mai 2005 Her er en link til MARTINE SIN VOGN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. mai 2005 #848 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei vennen Håper alt er bra med deg og dine,og at du koser deg i fleng. Dårlig samvittighet for at jeg er sjeldent her,men skal skjerpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #849 Del Skrevet 8. mai 2005 Bustis Snart er søndagen over! Tenkte å legge meg i badekaret og bare slappe av før jeg legger meg! Ungene sover søtt, charminamannen ser i avisene og det er ganske så fredelig med andre ord. I morgen er det trening og det gleder jeg meg til! Nå skal jeg innom noen dagbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. mai 2005 #850 Del Skrevet 8. mai 2005 Bare innom for å ønske deg en riktig god natt vennen!! Håper Martine gir deg litt søvn i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. mai 2005 #851 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei snuppa mi! :klem2: Så kjekt å "se" deg igjen! Har jo savnet deg disse dagene du ikke har vært innom vet du! Godt å høre at dere har hatt det bra, og så produktive som dere har vært da!! Hvilke lefsesorter bakte dere? Det begynner å bli tomt i lageret som jeg og mamma lagde før jul...på tide å ha bakedag igjen snart tror jeg! Så stilig at dere har den vogna da! Jeg falt helt for den første gangen jeg så den altså! Madden-mannen også..vi er veldig interesserte i design..så at en eventuell barnevogn må være en fryd for øyet i tillegg til å være praktisk (og alt det der....), kom nok ikke som noe sjokk på våre nærmeste! Synes den er kjempetøff, og jeg synes personlig den virker både praktisk og smart..men jeg har jo ikke erfaring med den da, og jeg får masse motbør når jeg trekker den frem i diskusjoner.. Hvis vi kommer til å trenge en så får jeg få et skikkelig referat fra deg Charmina!! Må takke så mye for utrolig koselig og oppmuntrende hilsen... Jeg blir helt rørt jeg altså... Kort sagt: Godt å ha deg tilbake igjen snuppa!! Goooood fra reisesyke Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #852 Del Skrevet 9. mai 2005 Glossy Desverre ikke mye søvn i natt nei - hun lille frøkna mi blir jo bare værre og værre hun :o full fest oppi senga det meste av natta ja! Da er hun skikkelig i storform gitt! Og i natt kom broren på besøk også. Blå under øynene..................................YES.......kledelig? NOT Madden Er ikke sikker på hva de lefsene heter jeg, men de er ganske tykke iallefall. Og gjett om de får bein å gå på når Henrik har venner inne. De momser jo værre Så kult at du liker vognen vår da vennen. Vi er også litt sånn designer friker,og denne var bare midt i blinken for oss da! Men den største grunnen til at vi valgte den var rett og slett fordi ungene kommer opp fra bakken og jeg ser at hun storkoser seg med å ha oversikt over det meste som skjer! Den er også kjempelett å kjøre - går nesten av seg selv God plass til varer også i den ene posen som kan bli veldig stor.Har kjøpt stelleveske også, praktisk å ha. Ennå bruker vi babyinnlegget til henne. Istedet for vognposen som man kan kjøpe til fikk vi en fra Voksi med ull inni. Det eneste jeg ikke har likt med vognen er at barnet ikke er så beskyttet mot sol i fjestet. Sendte en mail til Stokke og lurte på hva de tenkte å gjøre med det (typisk meg) og fikk svar tilbake om at det kommer parasoll nå i begynnelsen av mai! Så da får vi kjøpe oss en slik tenker jeg! Vogna tar også minimalt med plass i bilen. Og er grei å frakte opp og ned trapper! Dette var dagens reklame Klokka er snart 09 og jeg har vært oppe lenge allerede. Martine har holdt det gående værre en noen sinne i natt , fatter bare ikke at hun holder ut jeg! Det er sånn styr oppi den senga hennes Hun babbler i vei,fanger tærne sine,sparker av seg dyna,lager "bil"lyder med leppene så slevet spruter, og etterhvert hyler hun på puppen :o Jeg skjønner ikke at hun ikke er mere trøtt jeg :klø: Så kom Henrik opp i senga vår i natt også siden han hostet sånn (sikkert astmaplager på vei igjen)så det har jammen ikke vært masse søvn i natt nei! Ikke så veldig fristende å gå på trening om litt, men det må jeg bare gjøre.Får heller slappe av litt når jeg kommer hjem igjen! På onsdag skal vi på sykehuset med henrik. Han skal da til ny vurdering for å begynne med hormonsprøyter! Han er jo så liten for alderen så han er blitt utredet nå i flere år. Blir spennende å høre hva de mener! Vi ønsker iallefall at han får det, for det er så vondt å høre alle kommentarene han får av enkelte. Tror det går ganske mere innpå han en han er villig til å innrømme. Sist han hadde kamp hørte jeg noen fra det andre laget spørre hvorfor de hadde med seg en 4 åring på laget! Da blir jeg så lei meg og kjenner jeg får helt vondt i magen! Også får jeg lyst til å gå og riste de ungene som står der og sier slikt :evil: Ikke noe kjekt nei for en mammas hjerte å høre slikt, og slett ikke for han heller! Heldigvis trives han på skolen og blir lite plaget der!Noen kommentarer kommer det jo men det har gått bedre en vi fryktet! Men så er læreren veldig flink og obs på problemet også.Og Henrik er en blid og veldig levende gutt som lett får venner.Det er sikkert ingen ulempe. Ute skinner sola og det er bare helt nydelig. Håper de gjør ferdig terassen vår i dag sånn at det snart går an å begynne å bruke den! Nei, jeg får lete opp treningstøyet og snart vekke den lille engelen min som ligger og sover ut etter natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #853 Del Skrevet 9. mai 2005 Hun høres så søt ut, snakker og lager bil-lyder i senga... Uff, men kjipt å ikke få sove nok. Skal på intervju etterhvert, nå lager jeg kaffe for å kvikne til!... Ha en kjempefin dag!! Herlig med sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 9. mai 2005 #854 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei kjære deg! Stilig vogn Martine har da! Ååå :evil: jeg blir så sint og lei meg når man hører hvor slemme barn kan være mot hverandre. Håper det går bra på sykehuset med Henrik på onsdag da :-) Huff a' me, så dumt at Martine skal være en sånn liten natteprinsesse da. Det er jo på natten man skal sove da, Martine.. Er veldig lite på PCn for tiden som du har sett, men tenker ofte på deg og lillesnuppa di! Håper du får tid til å komme til Oslo en gang så vi får møtt hverandre. Og så er det bra med en liten jente til i "gjengen". Maren får jo 3 gutter på nakken vet du I dag kommer La Traviata til meg, så Brage og Marcus får leke litt sammen. Ellers er det ikke så mye nytt her i Sandraheimen, men Marcus sin tann titter jo frem da! Og de to oppe er det like før stikker frem også, den andre nede er vel like rundt hjørnet den også. Han sover fortsatt godt på natten, men er ganske sutrete innimellom på dagen. Derfor tar vi det mye med ro og koser masse. VI er på turer hele tiden. På jakt med kameraet vettu Håper du får det fintpå trening. Du er bare sååååååå flink som trener og er så sunn. stor stor klem fra meg :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #855 Del Skrevet 9. mai 2005 JEG FIKK JOBBEN!! TAKK FOR LYKKEØNSKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #856 Del Skrevet 9. mai 2005 Dark Angel Gratulerer så masse med jobben Sandra Har merket at du er lite her inne ja men det er jo lov, og jeg tenker da like masse på deg alikevel. Hadde vært toppers å fått møtt deg og gullklumpen! Når er det dere drar på ferie?Jeg er jo i Oslo den 4 juli, men bare det ene døgnet da før flyet vårt drar grytidlig om morgenen. Håper dere koste dere masse med besøk av La Traviata i dag Kjempekjekt på treningen i dag, men jammen er det hard arbeid også.Særlig gjør det vondt når vi jobber med innside lår gitt :o Der har jeg noen muskler som har ligget i dvale leeeeeeeenge!! Kroppsmåling var det også i dag! Og jeg hadde gått inn en cm de fleste stedene bortsett fra rumpe og midje for der var det forsvunnet 2 cm Hadde gått ned 2 kg - ikke all værden det da, men merker jo at klærne passer bedre alikevel! Nå skal gutta på fotballtrening, Martine sover og jeg vasker sengetøy! Har kjøpt nytt og det er så fint! Gleder meg til å legge det på sengen etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. mai 2005 #857 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei Charmina! Storkoste oss med treff i dag, Marcus og Brage lekte sammen og Marcus syntes kanskje Brage var litt voldsom med klåfingrene sine, men det er gøy å se hvor mye glede de har av hverandre nå! Hadde vært sååå fint å ha dere med en gang, Brage må jo få møte sin tilkommende vettu 4. juli er vi kanskje på ferie, men ikke helt avklart, så det kan jo gå! Du er jammen flink med treningen, det må jeg si altså, og så bra at du merker det på klærne og sånt også! Stå på vennen! Vognen til Martine var forresten veldig stilig, har jo sett bilde av sånne vogner, men ikke skjønt helt hvordan de funker! Fint å komme opp og se seg rundt kan jeg tenke meg! Stakkars Henrik som må tåle sånne kommentarer, det kan ikke være lett. Håper han kan få hjelp på sykehuset da. Lykke til med det! Og ha en kjempefin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #858 Del Skrevet 9. mai 2005 LA Traviata Så kjekt at dere koste dere på treffet i dag.Synes jeg ser de to godguttene leke sammen! Ja så er denne dagen over snart også! Og tro det eller ei men i ettermiddag så haglet det her :o så det ble helt hvitt ute. Og glatt ble det også, flere biler som bare skled nedover bakkene på sommerdekkene sine :o Nå er murerne begynt å lage badet oppe på loftet! Endelig! Det skal bli så deilig med et bad til særlig når vi er mange her! Flyttet jo fra et hus med tre store bad så da er det rart å plutselig bare ha ett!Særlig savner jeg et ekstra do - det er jo ofte kø her med flere unger inne Charminamannen har vært ute og syklet og jeg har bare lagt i sofaen og vært skikkelig stuegris i kveld. Med fyr i peisen og gode greier Nå skal jeg snart finne senga for det er vel ei som våkner snart og lager fest på rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #859 Del Skrevet 10. mai 2005 Vidunderlig vær ute Martine har sovet ganske bra denne natten med bare 2 matinger Nå har jeg akkurat varmet meg noen rundstykker i ovnen jeg skal kose meg med sammen med avisene. Om litt kommer vel snekkerne og da er det slutt på freden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #860 Del Skrevet 10. mai 2005 Nam, det hørtes godt ut med rundstykker fra ovnen.. Uff a meg, jeg ble så syk, og kunne ikke komme meg på nye jobben idag.. :oops: Flaut! Men er ikke så mye å gjøre med det.. Tragikomisk! Håper dere holder dere friske vertfall unner ingen dette aggressive viruset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå