Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine

Hei hei! :hoppe:

Så flott at alt var bra på 6mnd kontrollen!!

Å så bra at hun er begynt å sove mer på nettene!

Her er det litt sol idag, men ikke spesielt varmt.

Gleder meg til sommeren og håper det blir varmt og fint!

Ha en fin dag da vennen:)

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madden

Bare innom for å oppdatere meg litt hos snuppa mi! :klem:

Ser at dere har det bra, og da er igrunnen mission completed! :)

Deilig å kunne leie folk til å få gjort arbeidet på huset, og jeg skjønner godt at dere tar dere råd til det når dere fikk så god pris for det gamle huset! Det hadde jeg også gjort! Vi bruker å gjøre alt selv vi da..men det er mest fordi vi liker å gjøre det selv da...! :ler: Det er liksom hobby nummer 1! Vi har et landsted i nord-Norge som vi pusser og flikker på hver sommer, og det er drømmen for oss begge! Så tilfredsstillende å se at det blir flott, og at det er vår fortjeneste!! Slitsomt er det, og helt klart kjekkere når man har spesiell interesse for det!

Mannen lo litt da han så at jeg hadde et velutstyrt verktøyskrin fra før jeg traff ham..jeg har nemlig alltid fikset og ordnet selv! :ler: Det var skikkelig turn-on for en handyman det vet du! :sjarmor::ler:

Ha en kjempefin torsdagskveld snuppa! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

Hurra for Martine som sov helt til halv 6 i dag da! :klappe: Så deilig å få sove litt mer for en gangs skyld! Hun blir sikkert mer mett av grøten, vi merker den effekten litt her i gården også!

Fint at det gikk bra på kontrollen da! Hun er jo født for tidlig, så det er ikke så rart hun er en lettvekter! Morsomt med de blåselydene :ler: Sånn driver Brage også på stadig vekk!

Ha det fint i bursdagselskap da vennen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra på kontroll da!! Gleder meg til Marthe og kan spise grøt. Må si jeg synes den ammingen er et styr, men samtidig er det jo styr med flaske og :wink: Er ikke av den typen som liker å slenge ut puppen over alt. Tar det heller for meg selv....

I dag var vi på Lagunen en tur å kjøpte baby gym til mini. Hun synes det er stor stas å ligge på gulvet så da er det greit å ha noe å strekke seg etter. Må jo stimulere litt og :ler:

I morgen skal vi på boligmesse i Arenum. Det gleder jeg meg til. Håper å finne noen lure og gode ideer. Ellers så reiser vi til min far i morra. Skal bli deilig å komme oss vekk i fine været.

Håper dere får en super helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Har du hatt en fin helg?

Bra at det går bra med Henrik på skolen :) Fint at Martine sover bedre også.

Har dere sol? Jeg ser for meg gutten din løper rundt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bustis :klem: Solen skinner masse om dagen, det er bare så vidunderlig! Og gjett om henrik koser seg!Han er ute hele dagen!

La Traviata :klem:Ja en bedre helg en dette kan man vel ikke få når solen skinner slik som dette :)

Glossy :klem: Tenker Marthe likte babygymmen sin ja!De liker jo veldig godt å holde på med noe!Martine griper alt hun får fatt i og smaker selvfølgelig på alt også! Artig å se på, selv om broren ikke syntes det var fullt så gøy når søsteren ville smake på nesen hannes også :hoho:

Madden :klem: Tøffe snuppa med eget verktøy! tenker mannen ble litt betenkt da ja :ler: Jeg elsker også å pusse opp, men da vil jeg ha det gjort pronte - noe charmismannen ikke helt klarer å henge med på alltid :ler: Nå står han i en stige utenfor og beiser garasjen flinke mannen :hjerte:

Bertine :klem: Her gleder vo oss veldig til sommeren også!En fantastisk tid vi går i møte nå!Jeg er så glad for at vi har disse årstidene for da er det så masse å se fram til!

Ja så er det søndag og været er like fint!

Henrik har vært ute nesten hele dagene og kaninen har fått vært med i bånd! det er en utrolig kosete og snill liten kaningutt det der! Men Henrik har fått grei beskjed om at det er et levende lite vesen og ikke et leketøy! Men han er utrolig flink og forsiktig med han!

Martine sover sånn ymse om natten!I natt var hun igjen helt umulig :tunge1: Skulle bare henge i puppen og var livlig som bare det!Så det hjelper visst ikke så mye å putte masse grøt i den frøkna der nei! Men helsesøsteren sa at det bare var noen unger som var sånn! Og det er jo det alle har sagt - at siden Henrik var en sånn baby som man nesten ikke merket at man hadde så ble nestemann helt turbo :o !!! Men hun er nå ikke helt det heller da for hun er jo veldig rolig og flink til å underholde seg selv litt på dagen. JA ja jeg får kanskje begynne å sove igjen når hun blir konfirmant :ler::ler::ler:

Charminamannen er ute og beiser garasjen, og i 17 tiden får vi besøk. Jeg prøver å rydde litt her inne! Har vasket alt vi har av tøy så nå ligger alt brettet der det skal ligge.Har fått en hel søppelsekk full av avlagte klær fra Henrik som vi gir videre til Fretex! Kjenner ingen som kan arve de så da kan vi like godt gi de der.HAdde en gutt nede i gata her som kunne arve, men så ble han jo plutselig større.

Nei,får rydde ferdig og komme meg ut i sola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o tror du at du får mye ro og nøtterssøvn når dattera di er tenåring? :ler: Den vil jeg ha en ny uttalelse på om 13 år ;):ler:

Fint at alt står så bra til :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bustetrollet :ler::ler::ler: nei, jeg tenkte faktisk tanken like etter at jeg skrev det!!!! Det blir vel enda værre da ja - masse mere å bekymre seg for!!!

Klokka er nå halv ni, minstemann sover og broren er i dusjen så det er ikke lenge før han heller befinner seg under dyna. Da kan freden og roen senke seg i charminaheimen!

Og nå skal jeg slange meg foran tv`n og ikke gjøre en døyt!

Har hatt middagsgjester før i dag og det var koselig! Martine satt på fanget og spiste litt hun også mens hun babblet sånn at vi andre nesten ikke kom til orde :ler:

Og ute skinner sola fortsatt :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Høres ut som en kjempedeilig helg med finvær og uteliv! :-) Vi har også kost oss masse ute (og inne)!

Hehe... når Martine er konfirmant er det nok andre bekymringer ja. men du slipper i hvert fall at hun henger i puppen hele natten! :ler:

Brage har også hatt noen sånne netter, men heldigvis er det ikke ofte!

Så koselig å lese om Henrik og kaninen hans, han er nok en snill kanin-reservepappa tenker jeg!

Ha en fin natt vennen (Martine, hører du?)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA Traviata :klem: Tror ikke Martine hørte så veldig på deg i natt nei!!! men hun var da bare våken 2 ganger for maten sin del og 1 gang da hun hadde tisset seg våt. Ikke mye søvn i natt heller med andre ord! Men men jeg begynner å bli ganske så vant til det etter hvert da!

Nå har jeg spist deilig frokost og Martine ligger og sover igjen! Skulle på trening nå kl elleve,men utsetter det til onsdags kveld heller!Føler meg rett og slett alt for trøtt til å gå!

Ute skinner sola - dette kan vi godt venne oss til ja :sjarmor:

Nå skal jeg rydde litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du er tidlig påan ja!! :-) Vi er tidlig oppe vi og. Skal på Lagunen med min svigerinne. Hun skal handle og jeg skal kikke. Tenkte å gjøresiste innhandlingen til dåpen sånn at jeg er ferdig med det. Er jo bare en uke igjen... Nå kommer hun!!

snakkes!! ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Lite søvn for tiden høres det ut som.. :-?

Men blir nok mer etterhvert ;)

Sola skinner her også, herlig! :hoppe:

Skal ned på butikken snart. Kose deg masse!!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy :klem::klem::klem:

Nå har jeg vært kjempeflink altså - og må bare innom dagboka og skryte av meg selv :oops: :ler:

Har :

- Vasket masse klær

- Bakt deilige boller

- Malt rommet til Martine 1 strøk

- ryddet

- malt tavlemaling på sikrings boksen

Nå må jeg dra og hente tre unger på skolen.Så er det hjem og male videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Dark Angel - skal sette blomsten i vann :wink:

Nå er henrik hjemme igjen og jeg har hjulpet han med leksene. Snart kommer Charminamannen hjem også skal gutta på fotball trening! Etter det skal Charminamannen å sykle. Så i dag går det virkelig i ett her!

På fredag kommer mamma og bestemor og skal være her i en uke :hoppe: Å som jeg gleder meg! Bestemor har jo ennå ikke sett oldebarnet sitt så det blir stas. Hun bor oppe i nordnorge så det er ikke så ofte vi ser hverandre men vi snakker sammen hver uke på tlf! Hun er værdens aller beste bestemor og jeg er så utrolig glad i henne!

Selv om hun nå er godt over 80 år er hun sprek som bare det! Sykler, går på trim og er masse på tur. Hender hun ringer og forteller at hun og naboen har vært og gått litt over en mil :o på tur! Og når hun er her på besøk eller hos noen andre i familien så er fryseren full av deilig bakst når hun reiser igjen! Så som dere skjønner er det litt av en oldemor ungene mine har! :hjerte:

Nå må jeg gjøre ferdig middagen (enkelt da siden det er Hot Dog :hoho: .............må jo ikke overdrive heller :sjarmor::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Høres jo ut som det går litt bedre med Martine om nettene?

Marcus har sovet hele natten de siste dagene, så håper det fortsetter sånn fremover også! :tommelsmil:

Så koselig at oldemoren og bestemoren til Martine kommer på besøk! Bestemoren din gleder seg nok fælt.

Hun høres jo veldig sprek ut :Nikke:

Langt fra alle på 80 år som er så aktive, og det får hun nok masse igjen for også.

Ha en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så effektiv du har vært i dag da! Jeg er imponert!!! :klappe: Jeg hadde ikke klart det du klarer med så lite nattesøvn. Du må være en slags supermamma du!!

Stor :klem: fra Siljeheimen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...