Sandra Skrevet 8. april 2005 #701 Del Skrevet 8. april 2005 Hei Charmina vennen!!! :klem: Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, måtte ta en liten PCpause kjente jeg(..men det var vanskelig å stå imot KG da). Nå er det bare 9 dager til Martine og Marcus er 6 måneder!! Jeg kan nesten ikke tro det jeg skriver selv :o Har det gått sååå lang tid alt. Det er jo nesten ikke til å tro. Så gøy med babyfotografering! Håper vi får sett bildene. Kanskje dere får kopi på CD også? Treningssenteret ditt høres jo bra ut da. Så fint at Martinemor har det bra der mens du trener. Må bare so det igjen, du er sååå flink, og for en motivasjon du har: KJEMPEFLINK Grattis med tann Godt at den har tittet frem. :trøste: Og enda en stooor klem fra meg. Fikk vondt i magen da jeg leste om venninnen din. Kreft er forferdelig Sier som La Traviata og Silje:) her at du har bare å komme til oslo :fy: VI vil treffe deg og Martinemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. april 2005 Forfatter #702 Del Skrevet 10. april 2005 Glossy Gleder meg til å se flere bilder av nurket ditt ja Silje:) JA jeg tror dette treningsopplegget er skikkelig bra jeg!Også er det veldig kjekt å komme dit da det er så mange hyggelige folk der! Skjønner godt at du vil ha hund jeg, for det er utrolig kjekt da!Men man blir veldig bundet om man ikke har noen som kan passe den innimellom!Og kennel er fryktelig dyrt! Men jeg skal iallefall ha meg en GD igjen, for jeg bare elsker den hunderasen Madden Anea Kjekt å se deg igjen La Traviata Så fantastisk kjekt å lese at mannen har fått jobb!Ingenting kunne jo være bedre!Nå ble jeg så glad på deres vegne at jeg Håper dere har hatt det strålende på hyttetur også! Sandra Har hatt en liten pc pause i helgen jeg også. Litt fordi jeg rett og slett er så trøtt om dagene siden det blir så dårlig med nattesøvn.Føler meg helt tygget og spyttet ut igjen til tider!JA tenk at gullene våre er 6mnd snart :o utrolig rart egentlig!Tiden raser jo avgårde! Det er blitt søndag og jeg har rett og slett ikke hatt ork til særlig mye denne helgen! Henrik ble syk igjen på fredag med skikkelig astmahoste og ble med Charminamannen på jobb siden vi jentene skulle til fotografen! Og det gikk kjempefint begge deler! Martine var i storform når de tok bildene av henne. Tok noen når hun var naken, noen med en rosa kjole på og noen når hun var naken og bare hadde en tøff rosa caps på hodet! Fikk se det ene bildet med capsen på og det ble bare såååå artig! Og selvfølgelig klarte hun å tisse over hele magen min da når hun var naken. Veldig kjekt På lørdag skal vi ned igjen og ha en visningstime. Gleder meg til å se bildene, tror de ble veldig bra! Lørdag hadde jeg meg en tur til byen helt alene uten unger og det var deilig!Trodde jeg skulle finne meg noen nye klær men det gjorde jeg ikke. Kjøpte litt undertøy og noe ny sminke men det var det hele! I dag søndag har vi vært på tur med de vi skal på ferie med! Vi tok fløybanen opp også gikk vi ned igjen! Deilig, men kjenner det i bekkenet nå etterpå :veldigsur: Da vi kom ned gikk vi alle og spiste middag på Egon Etter det igjen har vi vært og hentet kaninburet som Henrik fikk så nå står det ute og er klart til en kanin å flytte inn i. Gjett om Henrik gleder seg! HAn har funnet en kanin i en butikk som han har veldig lyst på så det blir vel til at vi henter den i morgen! Det blir koselig! I morgen er det trening igjen! Gleder meg! Slankedag 11 (eller er det 12 :klø: har kommet helt ut av tellingen) vekten viser -1,4 kg! Det er jeg ganske fornøyd med! Søtsuget er der ennå, men jeg momser sukkerfrie drops da! Og drikker light brus for å dempe suget litt iallefall! Nå skal jeg veie meg igjen om en uke tenker jeg! Og trene i morgen ser jeg også frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. april 2005 #703 Del Skrevet 10. april 2005 Hei Charminavennen! Stakkars deg... :trøste: Unner deg en lang, uavbrutt søvn snart, dette hørtes utrolig slitsomt ut! Men så artig med fotograf for Martine, det ble nok mange fine bilder! :-) Vi skal bestille fotografering for Brage snart vi også! Så fint for Henrik å få kanin, høres koselig ut! Kjempebra fremgang på trenings/slankefronten også! Dette går rette veien vet du! Håper dere får en bedre natt... hvor du kan Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. april 2005 #704 Del Skrevet 10. april 2005 Håper du får en fin fin uke Im back to stay forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 11. april 2005 #705 Del Skrevet 11. april 2005 Hei på deg kjære deg. Føler veldig med deg når det gjelder Martines sovevaner. Marcus har jo også vært en skikkelig natterangler til tider, men nå ser det heldigvis ut til å ha snudd! (*bank i bordet* Nå må det ikke snu tilbake!) Kanskje det blir litt bedre når du kommer skikkelig i gang med grøten? Det er jo umulig å vite da... Nei vettu hva, jeg synes veldig synd på deg, for det er forferdelig slitsomt ågå så lenge uten skikkelig søvn. Og når Henrikgutt er dårlig blir det jo ikke akkurat mer tid til avslapping :trøste: Har han pollenallergi? Ahh :-) Nå sovnet min kjære.ille Marcus her ved siden av meg. Må sette hele vognbagen oppå gyngestolen for at han i det hele tatt skal gidde å prøve å sove her hjemme. Det går som regel greit i vognen ute på tur, men her hjemme er det lite søvn på dagen. Ikke rart du ikke orker så mye KG, slapp av og ikke føl at du hele tiden må ta dagbokrunde. Det er mye koseligere å i all fall lese hvordan det går med deg her inne! Det er det viktigste. Bildene hørtes kjempefine ut! Høres ut som dere har hatt en fin helg tross alt. Kjempeklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. april 2005 Forfatter #706 Del Skrevet 12. april 2005 Huff, jeg kom meg ikke på treningen i går! Var så elendig i magen at jeg tilbragte det meste av natten og formiddagen på do Ikke mye gøy kan jeg love! Ble nå bra litt utpå dagen og da tok jeg med meg Martine og dro på besøk på jobben! Det var kjempekoselig! Martine var i sitt ess med all den oppmerksomheten hun fikk av alle der oppe. De gamle var jo bare i hundre over å få besøk av en sånn liten en! Regner nå med at jeg kommer til å ta ett til år med permisjon, også bare ta ekstravakter istedenfor. Da kan jeg jo selv bestemme når jeg vil gå på jobb og det er jo litt ok da! Sånn får jeg jo litt bedre tid med Martine. De vokser jo så fort jo, og tiden kommer aldri igjen!Og de mente det ble masse vakter å kunne ta så det skal gå fint! Henrik fikk nå kaninen sin hjem i går og var stolt som en hane. Vidunderet har fått navnet LUDDE og er bare helt nydelig! Så i dag var det en gutt som spratt opp frivelig av sengen kl 07 for å kose med dyret! LA Traviata Det er en fin alder å ta bilder iallefall for de følger jo sånn med og har masse artige utrykk!Vi skal å se på bildene på lørdag og det gleder vi oss til! Bustis Det var jammen bra!At du ble mener jeg Sandra Håper virkelig grøten får sove virkning snart ja ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! :klø: Det er mildt sagt utrolig slitsomt å ikke få den søvnen man føler man trenger!Går litt på siden av meg selv for tiden rett og slett! Henrik har heldigvis ingen allergier! Astmaen hannes er væravhengig og anstrengelses avhengig! Sånn sett burde vi jo ikke bodd på vestlandet med sånt fuktig klima da!Håper og tror at han vokser det av seg! Måtte le av synet av Marcusen som vogges i søvn oppå gyngestolen!De vet jammen hva de vil disse ungene våre du Nå sover Martine (hun er jo trøtt etter natten hun også) og jeg får prøve å rydde litt her! Det ser bare ikke ut :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 12. april 2005 #707 Del Skrevet 12. april 2005 Hei Charmina Stakkars som ikke er i form da! (Nå igjen! Må se å gi seg for i år nå- eller flere år egentlig!) Ikke noe kjekt det der. Får ta igjen treningen en dag du er bedre da. Det har jo gått kjempebra slankeprosjektet da! Kjempeflink du! Det har hjulpet på meg meg også, har gått ned et sted mellom 1-2 kilo (har ikke så nøyaktig vekt) og er kjempefornøyd med det ja! Har ikke så mye å klage over egentlig, men vil ned i min vanlige vekt igjen. Nå må Martine se å gi mamman sin litt søvn om natten. Høres skikkelig slitsomt ut! Håpe det hjelper med litt annen mat etterhvert da.. Ikke godt å si. Svigerinnen min har ei på 14 mnd og hun sov ikke en hel natt før hun var 9 mnd og hun holdt jo på å bli gal! Det må jo ikke skje med deg Spennende med bilder ja. Må få tatt noen av Maren jeg også. Kanskje bestille time imorgen?? Høres deilig ut med et år til i permisjon. Kjekt når du kan ta på deg vakter når det passer for deg. Jeg kunne vel også hatt den løsningen, men er avhengig av litt inntekt og da er det vel bare å hoppe i det. Huff. Fælt å begynne å tenke på jobb allerede. Det er jo ikke lenge siden vi fødte!!!!! (eller....?) Nei, du får ha en fin dag. Kos deg med fruene ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. april 2005 #708 Del Skrevet 12. april 2005 Huffda vennen :trøste: Ikke noe godt med sånn magesyke! Bra at du ble bedre og kunne dra på besøk på jobben da! Alltid gøy å vise fram vidunderet! Nå har vi også bestilt fotografering av Brage! Håper på bra resultat, fotografen er veldig flink med barn i hvert fall! Gratulerer til Henrik med lille Ludde! :-) Og så håper jeg Martine snart lar deg sove litt mer :trøste: Brage hadde en urolig natt, og da er man jammen ikke mye tess dagen etter! Ha en fin kveld og kos deg med fruene da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. april 2005 #709 Del Skrevet 12. april 2005 Så koselig med kanin da!! men så kjedelig med helsen :-( Håper det har kommet seg. I dag var vi ¨på svømming for første gang. Utrolig gøy, og Marthe stor koste seg. Ellers er vi spent på kontrollen på torsdag, men lover å komme med oppdatering!! Ha en super natt! Vet du forresten hvordan jeg flytter dagboken min?? er vel på tide det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. april 2005 Forfatter #710 Del Skrevet 12. april 2005 Silje:) Så kjekt at jeg har påvirket deg da vennen - jammen har du vært flink altså Jeg er imponert! )mnd uten søvn :o .....ja dette virker lovende for å komme i de gales rekker La Traviata Å det blir sikkert kjekt hos fotografen!Lurt å legge inn en liten dupp på forhånd!Martine var iallefall i storform når vi var der!Og på lørdag får vi se bildene!Er så spent! Glossy Kjempespent på kontrollen deres jeg også, men tror det går kjempefint!Skrev en mld til deg ang flytting av boka Marthe var bare så søt i badedrakten sin Ja så er det blitt ny dag, og her sitter jeg! La meg nemmelig til å sove når barne tv begynte i kveld og overlot alt som het barn til Charminamannen! Det gjorde utrolig godt å få sove et par timer........men det gjør vel at jeg ikke får sove nå det da Har akkurat gitt natterangleren et måltid og nå ligger hun fornøyd og skravler inne i sengen sin! Merkelig for hun pleier da å sovne ganske fort etterpå! :klø: Men kanskje hun nå skal begynne å være våken etter måltidet også :o huff håper virkelig ikke det!!!! Prøver å holde henne mere våken på dagen da men det er jammen ikke lett for hun blir jo bare så sur om hun ikke får sove da!Også er det jo litt deilig med litt ro på formiddagen også! I dag fikk jeg faktisk vasket og ryddet nesten hele huset! Men så så jeg jo helt skutt ut når mannen kom hjem også da! Ikke rart han syntes jeg burde sove! Henrik har nå hatt masse unger her i dag som ville se på LUDDE. Gjett om han er kry da? Han får ha han noen dager inne på rommet sitt nå før vi plasserer han i uteburet! For det er jo meningen at han alltid skal være ute da!Men så har jeg ikke helt til å plassere han ut ennå!Synes det må bli litt varmere og tørrere først!Det er jo bare en liten unge tross alt! Og så utrolig søt og myk! I morgen skal Martine være på jobben til pappaen en stund mens jeg er inne hos legen min og sjekker at spiralen er der hvor den skal være. De pleier å ta en sånn kontroll etter noen mnd for å se at det fungerer greit!Og det virker det nå som det gjør. Veldig lettvint å slippe å tenke på piller og slikt iallefall!Og ikke blør man jo noe nevneverdig heller med en slik hormonspiral! Kollegaene til Charminamannen gleder seg veldig til å få Martine på besøk da så jeg tenker hun får nok oppmerksomhet den dagen ja (og gjett om hun nyter det da) Torsdag er det trening igjen og fredagen er det fysioterapi allerede kl 09 om morgenen skjønner ikke hvorfor jeg sa ja til en så tidlig time Er jo trøtt som en dupp på den tiden jo! På lørdag skal vi ha noen gode venner på en deilig andemiddag - det vil si de andre spiser and mens jeg jo ikke spiser kjøtt da men får lage noe annet! Men det går helt greit det! Charminamannen er en kjempeflink kokk så det er han som skal stå for maten!Gleder meg! Er lenge siden vi har hatt de her på middag nå så det blir skikkelig koselig! På lørdag formiddag skal vi nå til byen og se på bildene som vi tok hos fotografen - det blir sikkert ikke så lett å velge ut ett nei! Kunne jammen tenkt meg et digitalt speilrefleks kamera jeg også!Det blir jo bare så bra bilder da! Har et Ixus 400 digitalkamera nå men det kan liksom ikke måle seg helt med speilrefleksen som vi har da! Men det bruker vi ikke så masse lengre!Det er så stort å drasse med seg også er vi jo blitt så bortskjemte med å se bildene med en gang vi har tatt dem! Nei, klokka er halv ett så jeg får se og komme meg under dyna og se om ikke søvnen tar meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. april 2005 Forfatter #711 Del Skrevet 12. april 2005 Min kjære venn er nå operert nå, og svaret får hun om 4 uker! Kjenner jeg har vondt i magen bare jeg tenker på det! Krysser alt jeg har å krysse for at de har fått tatt alt og at det ikke er noen spredning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. april 2005 Forfatter #712 Del Skrevet 13. april 2005 Skal om ikke lenge avgårde til legen! Martine har holdt det gående denne natten også! Hun spiste ved midnatt, så klokka 01 - 03 - og 06. Og kl 08 bare sto vi opp for da ville hun slettes ikke ligge mere Ser at jeg faktisk har sugemerke etter henne på den ene puppen så hun har virkelig sugd seg fast i natt! Og med all denne nattammingen så har nå melkeproduksjonen tatt seg bra opp igjen også virker det som! Akkurat nå har jeg lagt henne inn i sengen hennes sånn at hun får seg en liten dupp før vi skal avgårde. Glemte å skrive ned en litt morsom kommentar fra gutten min i går. Da han etter barne tv hadde spist kvelds og dusjet seg kom han plutselig inn på soverommet og gjorde store øyne da han så at mammaen lå der og hadde sovet! "Neimen mamma er det her du er - jeg var da så helt sikker på at du var ute på Shopping jeg" Der fikk jeg den Det er tydelig at han har fått med seg at mammaen liker å shoppe ja :oops: Han og faren har desverre ikke noe shopping gener i det hele tatt så jeg håper da virkelig at Martine har fått litt av det sånn at det er noen som vil være med mammaen på handling Ute er det litt blandet vær.Litt solgløtt og egentlig ganske så grått så det blir vel regn om litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. april 2005 #713 Del Skrevet 13. april 2005 Utrolig bra kommentar fra gutten din! Ville egentlig bare ønske deg en god dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. april 2005 #714 Del Skrevet 13. april 2005 Hei!! Så godt at du fikk sovet litt ppå dagen. Så dumt at Martine er så mye våken på natten. Har du prøvde å la henne sove i noe annet enn sengen sin på dagen om hun skal sove? Kanskje det kn hjelpe :klø:Sånn at hun kanskje forbinder sengen med søvn om natten. Ikke godt å si. De er bestemte disse små.. Henrik kan få sagt det ja! Krysser fingrene for venninnen din. Håper det går bra med henne. Flinke degsom vasket hele huset i går! Det hadde nok tengtes her også, jeg skal ta litt i dag, men det blir vel ikke så mye. Marcus er fortsatt veldig sosial og krever det beste av beste når det gjelder underholdning. VI skal prøve litt mer grøt idag, risgrøt virket ikke som det verste, og fruktgrøten fra nestle (de i sånne yoghurtlignende beger) liker han veldig godt! Husket Fruene ja! Tirsdager er gode dager nå som det går på TV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. april 2005 #715 Del Skrevet 13. april 2005 Håper du koser deg! Blir vel lite søvn i perioder med små barn tenker jeg Høres så koselig ut også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 13. april 2005 #716 Del Skrevet 13. april 2005 Hei! Full fart hos deg forstår jeg! Skikkelig skjønn han gutten din altså, han vet hvor han har damene forstår jeg Håper det går fint med venninen din, og at hun blir frisk.. :dagensrose: Takk for oppmuntrende klemmer og ord i dagboken min! Du er så snill og god Charmina Ha en fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. april 2005 #717 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg må bare le av kommentarene til vesle Henrik! Han er bare sååå slagferdig! Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi Charmina...du er bare så god! Ble rørt til tårer jeg altså... (hormonell?! ikke i det hele tatt!!) Må bare ønske god helg i samme slengen, for nå blir det ikke nett igjen før på søndag! Får nesten litt abstinenser ved tanken..men det går sikkert fint! Vi skal kose oss, og siden pp gikk skeis så blir det nok litt vindrikking også ja! Aldri så galt at det ikke er godt for noe! Ha en kjempefin helg da snuppa mi! Goooood fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. april 2005 #718 Del Skrevet 13. april 2005 Hei Charmina! Så godt å få sovet litt på dagen da! Det trengs iblant når nettene er sånn! Kjempebra at produksjonen har økt da, kanskje Martine blir mer fornøyd også? Håper det altså, for sånn som dette kan du jo ikke ha det i all evighet! Henrik er jammen slagferdig Du kan jo snart gi ut bok med sitatene hans, du! Håper det går bra med vennen din :trøste: Ha en fin kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 14. april 2005 #719 Del Skrevet 14. april 2005 Hei vennen Håper alt er fint med deg og dine. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. april 2005 #720 Del Skrevet 14. april 2005 Hørte rykter om at du kanskje ville være med på treff... Treff tirsdag 26 april kl.18.00. på det vanlige stedet. (Sender deg pm) Undetegnede reserverer bord og sender pm til alle inviterte. Håper det passer for deg å komme. God bedring med magevondten. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå