Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hallo Charminavennen! :klem:

Nå får vi syke jenter slå oss sammen og bli friske snart, synes nå jeg da. Hals som en kaktus høres ut som meg, det! Og snørrete er jeg, men feberen har gått ned så da håper jeg virkelig at det går rette veien.

Imponert over at du vasker bad jeg da! :o :-)

Hadde jeg ikke orka (kroppen verker og det gjør vondt å bevege seg!), så hatten av for deg!!

Gratulerer med kvinnedagen - måtte le over sønnen din som lurte på når det var guttedag :ler:

Han er jo helskjønn! Burde nesten innføre en guttedag for sånne små sjarmtroll som ham! :-)

Velvel, jeg får komme meg over i sofaen og sløve litt nå som Brage sover også - håper Martine sover mer i natt enn forrige natt i hvert fall!

Klem og god bedring snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mye gøy når de små ikke vil sove om natten!!! Har en her og som synes det er topp å være våken når jeg er mest trøtt. I natt sov hun godt, men har vært sur og gretten i hele dag. Ikke noe stas.

Er liksom ikke så greit når jeg ikke vet hva hun vil. Men det lærer jeg vel etterhvert.

Håper formen er bedre og at tulla sover bedre i natt!!

Sov godt vennen!( Jeg er trøtt som en dupp allerede )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bustis :) Skal ikke klage så veldig på mannen da - ble bare litt frustrert i dag når snekkerne sto her! Han er stort sett veldig flink og hjelper til, men ikke alltid han ser rotet da :tunge1: . Synes jeg ser foreldrene dine trave opp og ned med den barnevogna gitt :ler: Her er det litt sånn når vi kjører bil. Er den i bevegelse er det greit - ingen grining, stopper vi derimot er det full :grine: En gang jeg var inne på en butikk var Charminamannen litt oppgitt da jeg kom ut igjen. Martine hylte om han ikke kjørte rundt og Broren hennes ble kvalm når han kjørte :ler: Ikke lett å gjøre alle fornøyd nei!

LA Traviata :) Feberen min er nok vekke ellers kan jeg love deg at badet hadde fått stått urørt :wink: Jeg synes også vi alle burde blitt friske snart nå, det er ikke noe kjekt å ta seg av små krevende gull når man ikke er på topp selv. Håper du kommer deg snart snuppa!

Glossy :) Velkommen i mammagjengen ja tjihiih,det er ikke så lett nei når de ikke vil sove når vi vil. Men du kan trøste deg med at det ofte blir bedre etter de tre første mnd selv om det ikke akkurat virker sånn på min lille frøken da! :roll: Det greie er at man etter en stund klarer å skille de ukike typene gråt som de har.Nå hører jeg om hun griner fordi hun er sulten, trøtt, har vondt eller rett og slett bare sutrer!Håper du får en rolig natt!

Hos meg sover alle nå, mens jeg slett ikke får sove enda jeg er trøtt som bare det! Satt meg derfor ned her litt i håp om å bli enda trøttere. Har lagt i badekaret og slappet av og det gjorde godt! HAr så vondt i bekkenet for tiden og da gjør det nå godt med litt varme. Skal til fysioterapauten i morgen og det ser jeg fram til. Tror det er en låsning igjen som hun får ordne opp i.

I morgen tenkte jeg å ta Martine med og bli med å se på fotball treningen til gutten min. Har enda ikke fått vært og sett på de så jeg har litt dårlig samvittighet.Men ofte er det litt deilig å ha den timen helt for seg selv mens de er avgårde.Men i morgen som sagt får jeg prøve å være flink mamma og bli med!

Snart påske også. Regner med at vi reiser opp på hytten og blir der i hele påsken. Skal kanskje ha med oss noen venner også - vi får se.Blir jo ikke så mye skigåing da! Synes Martine er litt liten til å ligge i pulken ennå, og med det bekkenet mitt er det ikke bare å løpe avgårde heller. Men litt må jeg da få til. Så får vi heller bytte litt på å være inne med Martine. Gutten min elsker å stå på ski så han skal iallefall få tatt seg ut litt. Pleier å være skirenn der også med masse masse unger så det blir jo gøy!Etterpå griller vi pølser hos en av hyttenaboene- da er vi vel en gjeng på 20 -stk eller noe sånt.Akekonkuranse for de voksne har vi også og det er kjempegøy!

Ellers har jeg bestemt meg for å begynne å trene litt nå. Har meldt meg på en prøvetime på noe som heter Shaping her i byen. De driver med en trening som virkelig strammer opp kroppen og det trengs jammen på denne kroppen her etter hvert :tunge1:

Skal snakke litt med fysioterapauten i morgen hvordan det er å trene slik i forhold til bekkenet mitt.Charminamannen mente iallefall at det bare var bra å gjøre det så jeg håper hun mener det samme.

Nei, klokka nermer seg halv to, jeg får prøve å legge meg under dyna igjen. Er vel ikke lenge til det er ei som vil ha mat tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror du er flink mamma hele tiden jeg.

håper du sover søtt nå

:klem:

forresten,jeg kan være med på hyttetur å være barnevakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei Charmina!

Du har virkelig hendene fulle du :ler:

Hos oss er det hybelkaniner over alt! grr....sammme hvor mye jeg vasker og rydder... På lørdag blir det full fart med vaskekluten! :ler:

Høres herlig ut med hyttetur i påsken. det er ingenting bedre enn å sitte inne med nrk på radioen, kaffi og gode venner(og barn:).

ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Jeg må egentlig rase avgårde her, men stikker innom bare for å hilse på.

Tar nok en KGrunde i kveld kjenner jeg megselv rett ;)

Håper du er myyyye bedre nå! Hjalp timen hos fysioterapeuten?

Så flott at du skal begynne å trene litt da.Jeg har ikke kommet så langt i det hele tatt. Trente du mye eller noe før?

God klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bustis :klem: Takk for fantastiske ord

Bertine :klem: Ja hybelkaniner formerer seg utrolig raskt gitt :ler: Nå er nå mine tatt for en liten stund iallefall,men kjenner jeg dem rett så er de raskt tilbake desverre!

Sandra :klem: Hjalp hos fysioen ja, men det varer ikke så lenge desverre.Neste uke hadde hun ikke ledige timer heller så nå må jeg vente til etter påske - bra jeg har Charminamannen gitt!Jeg kan nok ikke skryte å ha trent mye før nei :oops: men dette opplegget her har jeg tro på da. Det å bli myk og få strammet opp er tingen!Kroppen min er temmelig stiv for tiden så jeg håper det blir mindre vondt etter å ha trent en stund. Gleder meg til prøvetimen på onsdag iallefall!

Ellers er jeg ganske så dårlig i formen ennå. Skal egentlig i stort selskap i morgen, men vet rett og slett ikke om jeg orker. Får se hvordan jeg føler meg når jeg står opp i morgen rett og slett! Er ganske så tett i nesa ennå og hodet kjennes tungt ut.Er nok ganske tett oppi bihulene tror jeg!

Sukk, hadde lagt Martine litt i håp om at hun ville sove litt - men det høres jammen ikke sånn ut! Hun ligger nå og :grine: så jeg får bare gi meg og ta henne opp.

Får se i litt dagbøker senere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kjære deg!

Nå må du se å bli frisk da!

(hjelper det med den strenge tonen kanskje :fy: )

Godt du har Charminamannen ja! Men det hadde jo vært fint å få gått til fysioterapeuten din.

Håper Martine sover godt i natt. Marcus sover fortsatt, la seg 21. Håper han sover maaaaange timer til :ler:

God helg snuppelupp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra og Bertine :klem:

Fremdeles dårlig og bare såååååååååååååååååååååå lei av å være inne.

Er bedt i 50 års dag i morgen men vet rett og slett ikke om jeg orker.Får se hvordan formen er i morgen!

Har gjort minst mulig i dag!

Spist hjemmelaget pizza og sett på Idol sammen med gutta mine! Jr elsker det , danser og koser seg :ler:

Martine har begynt å lage den grimasen i dag! Drar overleppa nedover mens hun babbler og ser ut som en skikkelig gammel tannløs kone :hoho: gjett om vi har ledd av henne. Tror hun skjønner at det er henne vi ler av for det er akkurat som om hun gjør det til ære for oss :)

Nå skal jeg bare hoppe til køys og satse på at formen er bedre i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å bli med i bursdag!

MEN.................tror dere jeg har noe å ha på meg da :roll::tunge1: Tror alle klærne mine har hengt i krympeskapet siden sist! Alt strammer jo, og jeg føler det tyter ut både her og der :tunge1::tunge1::tunge1:

Har bestemt meg for noe sort iallefall - kjedelig men forminskende :sjarmor: Så da blir det skjørt og topp som jeg kjøpte for lenge siden og som jeg ikke har fått brukt ennå.

Nå skal jeg opp i frysen og se over melkelageret - det er fort gjort det :ler: er ikke akkurat mengder nei!

Men vi satser på å være hjemme igjen til i ett tiden så det går nok bra!

Martine sov nå sammenhengende 10 timer i natt :o :o

Fra vi la henne klokka halv ti til hun våknet klokka halv åtte i morges! Helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charminavennen!

Håper du koser deg i selskap i kveld! :-) Irriterende med klær som krymper i skapet, god anledning til å kjøpe noe nytt da... :wink:

Så utrolig deilig at Martine sov så mye i natt! Håper det fortsetter sånn!

Jeg var jo bortskjemt med en sovegutt veldig lenge, men nå vil han ha mat i hvert fall 2 ganger på natta. Men han er jo en stor og aktiv gutt og trenger vel mer mat nå! Så jeg bare slenger fram puppen og sover videre jeg.. :sove:

Er du bedre av forkjølelsen? Jeg er litt bedre, men har begynt å få øreverk så det er vel ikke helt over enda.

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA Traviata :) Takk for en som vanlig koselig hilsen. Jo takk forkjølelsen er endelig blitt bedre selv om nesa ofte finner veien i en kleenex ennå :tunge1: Håper du også er enda bedre i dag!

I går hadde vi det kjempekjekt på festen, og jeg klarte faktisk å slappe av selv om det var første kvelden vekke begge to.Og hun hadde oppført seg veldig strålende lille gullet mitt! Hun hadde smilt fra øre til øre hele tiden, drukket flasken sin med melk også sovnet uten et knyst! Så barnevaktene var helt imponert! Det andre gullet mitt hadde også sovnet fint etter å ha lest litt i noen bøker!

Vi spiste deilig mat, hørte på masse artige taler og snakket med masse koselige mennesker!

Ble litt forsinket på veien hjem da vi ble stoppet i politikontroll! Men jeg så sikkert ikke så skummel ut for vi fikk kjøre videre med en gang jeg hadde vist frem sertifikatet! Og gjett om jeg var glad for at jeg hadde husket det.Pleier egentlig å ha det liggende i den andre bilen!

I dag har vi vært på besøk hos de vennen vi skal reise til Mauritius med. Først fikk vi servert deilige vaffler på formiddagen. Og senere på dagen deilig Sodd. Vi koste oss skikkelig og guttene lekte så kjekt sammen som de pleier!Kom først hjem i åtte tiden.

Ellers har det snødd noe helt forferdelig her i Bergen i dag :sur::sur::sur::sur::sur: jeg kjenner jeg blir så grinete pga av det! HVOR I ALL VÆRDEN BLIR DEN VÅREN AV DA :forvirra:

Nå må jeg kikke litt i dagbøker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

PM søta, PM.

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bustis :klem:

Nok en urolig natt med masse mating av den lille frøken vil ikke sove om natten :tunge1: Hun tror visst det er full fest nattestid hun der!Og det rare er jo at hun ikke sover så mye på dagen heller! I går var hun jo våken fra vi kom på besøk klokka tolv, og til vi dro klokka åtte :o Jeg skjønner ingenting jeg :klø: Babyer trenger da mer søvn en det der!

I dag blir det innedag!Ute er det jo nesten ikke fremkommelig pga av all snøen. Er spent på om jeg kommker meg avgårde med bilen bort til skolen for å hente ungene etterpå jeg!Synes jammen den brøytebilen kunne komme snart!Snekkeren måtte bruke kjettinger isted for å komme opp her! Ikke noe lovende nei........også jeg som hater å kjøre bil på vinteren!Jaja blir det helt for ille får jeg heller ta Martine i vogna og gå bort etter dem! Men det er jo ikke sikkert det går å kjøre vogna heller da!

KJÆRE VÅREN KOM TIL MEG PLEASE!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tilbake etter å ha hentet ungene på skolen! Heldigvis kom brøytebilen rett før jeg kjørte så da var det ikke så ille.

Hørte på radioen mens jeg kjørte at det i går var det største snøfallet på 78 år i Bergen :o ikke rart vi synes det kom litt vel mye nei :roll:

Har akkurat gitt poden litt pasta til middag siden han snart skal avgårde igjen i bursdag til en i klassen sin.

Charminamannen og jeg benytter sjangsen og går og spiser en pizza i mellomtiden :sjarmor:

Snekkeren har akkurat gått og nå er det nå en stund til det kommer arbeidsfolk igjen-iallefall ingen før påske og det synes jeg jammen er deilig! Snekkeren er nå kjempegrei da - ble pappa til en liten jente for 14 dager siden. Sendte nå med han en liten gave til den lille når han gikk isted.

Har et gjestebad oppe som skal fliselegges og innredes, men ellers er vi nå heldigvis ferdig her inne. Ute er det fremdeles litt som mangler da!Skal isolere en bod, legge loft i garasjen og bygge ut terassen. Men alt skal nå bli ferdig til sommeren iallefall.

Nå sover Martine , som jeg før har sagt er det utrolig hvor lite søvn hun trenger!Synes nesten det blir mindre og mindre jeg!Jaja, så lenge hun alikevel klarer å være blid når hun er våken så er det nå ikke så farlig!

Nå skal jeg prøve å pumpe meg litt!Kjekt å ha litt i fryseren da om jeg skal noe. Kunne tenkt meg en venninde kveld etter påske med kino og en resturant middag!Jammen lenge siden sist nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Hørte om dette snøfallet i Bergen ja, høres skikkelig ille ut! Her har det også snødd litt, men ikke nok til å gå på ski engang!

Håper Martine sover masse i natt! Hun trenger nok masse søvn, men skjønner det bare ikke selv!

Håper det går bedre med pumpingen. Ikke noe gøy når man må streve for å få ut noe!

God natta vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :) Ja det var jammen litt av en mengde som dalte ned her ja!Synes alle naboene har stått ute og spadd i dag jeg!

Martine er nå lagt og sovnet som en stein.Ikke så rart siden hun har lagt lenge i badekaret med oss før jeg proppet henne med melk! Nå var hun helt salig når jeg la henne ned i sengen sin.

Ellers var vi nå og spiste deilig pizza på Dolly Dimpel mens poden var i bursdag.De har begynt å lage en ny Italiensk type, og den var kjempegod :sikle:

Resten av kvelden har jeg gjort fint lite.Sovnet en liten stund på sofaen så jeg tror det er lurt å legge seg og sove snart! Kjenner jeg er innmari trøtt for tiden. Og i morgen skal Henrik ha vennegruppe her!Da kommer det tre fra klassen. Vi skal lage pizza sammen og etterpå skal de få stemple seg hvert sitt påskekort hadde jeg tenkt!

Charminamannen kommer ikke hjem før i elleve tiden i morgen kveld. Han skulle på noe møte/kurs etter jobben!

Fikk en morsom link her i dag. Så om dere vil trekke litt på smilebåndet før dere sovner så er denne litt [url=http://itpro.no/art/7568.html]MORSOM

Natti :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...