Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hei Charmina!

Henrik høres ut som en veldig god gutt - og det høres ut som han er bedre siden han ryddet hele stuen! :-)

Du er jammen heldig som har så skjønne barn :hjerter:

Boller hørtes smaskens ut :sikle:

Jeg er veldig godtesjuk for tida, men prøver å begrense meg (ikke alltid så lett...)

Men jeg har tatt av en del nå, Bragemann er god og rund så ett sted må jo fettet komme fra :ler:

Har ikke alltid så mye tid til å spise heller, jeg har lett for å "glemme meg selv" av og til.

Suppe er kjempegod vintermat. Glad i det selv jeg, vi pleier å ha det på onsdager etter babysvømminga :-)

Kos deg med fruene i kveld da, og ikke sovne! :fy: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

bensinpumpe jah... :ler:

Virker som om gutten er bedre,fint :)

Kos dere masse med suppe,jeg skal lage meg litt middag nå jeg tenker jeg :)

ha en fortreffelig kveld me fruene ;)

Stor bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:ler: Bensinpumpe du liksom!! :ler:

Godt at Henrik er litt bedre nå...stakkar liten..det ble en stri tørn på ham!

Så du baker boller du altså!! Jeg orker definitivt ikke bake noe..men jeg har konstant lyst på ettellerannet... :oops: Har snille kolleger på arbeid da..som baker litt innimellom og tar med på jobb! Her for litt siden var det en av dem som spurte om jeg hadde noen favorittkake.. (det står iblant igjen rester av bløtkake/marsipankake på jobben hvis noen har hatt bursdag..men jeg spiser det aldri...synes det er kvalmende... :oops: ) og dette hadde hun tydelig plukket opp da.. Jeg svarte tropisk aroma..og tror du ikke dama kom med en stor tropisk aroma i natt da?!!! :o :oops: Jeg ble skikkelig flau..men også ganske rørt...hun er veldig omtenksom får jeg si!

De er igrunnen veldig snille alle sammen..håper bare at jeg klarer å gjengjelde litt.. (jeg bruker å ta med godsaker på jobben rimelig ofte..for det står aldri/sjelden noe igjen til nattevaktene...vi har veldig grådige seinvakter tror jeg! :ler: ..) Vi vet å kose oss det er sikkert!! :)

Men nå kuppet jeg dagboken din aldeles...!

Håper du får en fin tirsdagskveld med fruene!!

Når har dere tenkt å reise? Har dere satt noen fast dato? Jeg håper grønnfargen kler meg godt..for jeg er skikkeligav misunnelse!!!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik er jo bare så herlig! :hjerte: Skikkelig godgutt ja!

Ha en fin kveld med fruene ja. Jeg skal også se!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra søt og sier masse masse rart! Da han hadde ryddet stuen i dag sa han følgende "phu mamma nå vet jeg hvordan dere føler det når dere må rydde rommet mitt - det er ganske slitsomt" Fikk meg en god latter da ja :ler:

La Traviata :rosasmil: Klarte å holde meg våken i dag heldigvis!Og jeg er også utrolig godte syk. Men har klart å holde meg i skinnet i dag da!Utrolig :roll: Fettet mitt forsvinner iallefall ikke selv om jeg ammer :tunge1: Her må det jobbing til!

Bustetrollet :rosasmil: Suppa ble kjempegod den og kost meg foran tvèn fikk jeg også!Håper maten din ble god også :wink:

Madden Maddevennen så det går nok bra! Håper de har en nettcafe der nede sånn at jeg kan komme innom KG og skrive et lite reisebrev innimellom!

Silje:) :rosasmil: Gratulerer med nytt smilende navn da - veldig kledelig synes jeg :wink:

Ja så var fruene over og det var jo spennende som alltid!Jammen skjer det masse der.Koser meg skikkelig jeg! Charminamannen også. Vi satt her og lo litt etterpå og lurte på hva som kunne skjule seg i vårt eget nabolag :ler:

Gutten min er nå blitt værre igjen - feberen er blusset opp og hosten er blitt værre! Når skal han bli bra egentlig?Synes jammen det er nok nå.

Får sende en mail til lærerinnen hans igjen og si at han nok blir vekke resten av uka også. Kjedelig. men han har nå flittig gjort leksene sine i dag da! Og ellers laget masse tegninger.HAn er kjempeflink til å tegne og koser seg i timevis med det!Det har han iallefall ikke fra moren - hun kan knapt tegne en strek.

Før fruene hoppet Charminamannen, Martine og jeg opp i badekaret og koste oss en lang stund. Hun plasker og kommer med de jubelropene når hun er oppi der! Tydelig at hun storkoser seg da ja. Også blir hun vannvittig trøtt etterpå. Litt pupp også er det full soving - lenge. Bedre sovemedisin tror jeg ikke man kan gi henne!

Det er morsomt å se hvor lyst håret som nå kommer fram blir! Hun blir nok mye lysere en broren ser det ut til. Selv var jeg helt snøhvit i håret når jeg var liten, men det har mørknet veldig nå da! Særlig etter svangerskapene.

Nei, nå skal jeg se litt i noen andre bøker....................

Natti natti :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at Henrik var blitt verre i går. Er formen noe bedre i dag eller?

Så flink han er som får gjort noen lekser da. Men kanskje greit så det ikke blir så kjedelig for han.

Ååååh det høres sååå deilig ut med turen deres. Jeg får skikkelig lyst til å dra på ferie jeg også. Deilig å komme seg litt vekk :Nikke: Og Mauritius høres jo ikke akkurat som et dårlig sted å dra til da! 8)

Fruene er spennende ja. Skikkelig bra serie synes jeg. Sandramannen synes derimot ikke det, så han sitter foran PCn i stedet. :ler: Driver alltid med et eller annet programmeringsgreier eller noen sånne ting Jeg har funnet meg en skikkelig datanerd :tunge1: , men da er det alltid datasupport å få da ;)

Marcus sover en liten formiddagslur, og det er ganske deilig med litt KGtid.

Håper Martine sov bedre i natt, Marcus sov helt til halv 7, og han la seg halv 10. Flinke gutten :klappe: Skulle ønske det var sånn hver natt, men det tror jeg er for mye å ønske. Lille natteravnen min liker nok litt kos om natten, bare han husker det ;)

Ha en fin dag snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sandra,så koselig hilsen :) henrik er litt bedre i dag men slett ikke bra! Har sagt fra til skolen at han blir hjemme hele uka.Læreren hans kunne fortelle at det i går var 5 stk som var syke i klassen så det er visst over alt! Men han sov nå hele natten og det er nå et framsteg!

Lillesøsteren derimot var våken 3 ganger! Først hylte hun etter mat kl 01 og så begynte hun jammen kl 02.30 igjen - da var hun også tissevåt gjennom klærne. Skjønner ikke hvordan hun får til akkurat det!Skulle nesten tro hun hadde guttetiss av og til :ler: Klokka 07 var det tid for mat igjen så det er ikke mye soving på mor nei :Gjesp:

Så ellers på reisepapirene våre Sandra at vi kommer til trminal 2c i Paris. Håper virkelig det er litt å ta seg til der i 5 timer :forvirra: Ellers kan det bli litt lenge å sitte å vente på neste fly ja.

Det ble ikke bolle baking i går (lapper istedet) men nå står det 20 deilige nybakte boller og venter på å bli litt kalde på kjøkkenet! HAr nå fått i poden litt mere mat også i dag og det er jammen bra! HAn er så tynn og blek nå stakkars!

Fredag skal vi i begravelse til en onkel av Charminamannen og da skal vi nå ha med begge ungene. Iallefall om hosten til guttungen er bedre.

Heldig du Sandra som har dataguru hjemme . Det skulle vi jammen hatt litt her også. Både Charminamannen og jeg er ganske så håpløse der må jeg innrømme :oops:

Nå får jeg vaske litt klær - det hoper seg fort opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

En på babysvømmingen min hadde veldig problemer før med tissing om natten. Gutten hennes ble våt hver natt.

Nå er jo Martine litt lettere enn 7 kg da, men hun hadde byttet til up and go den minste str. Tror ikke han var 7 kg heller.

Hun hadde prøvd både libero og pampers uten hell, men med up and go ble det suksess!

Jeg snakket med mamma, hun sa det var mye bedre butikker, mer moderne på på terminal 2, så da er det sikkert bra på 2C. I all fall bra dere ikke drar fra termianl 1..

Jeg pleier å fly til og fra terminal 1 jeg, så har ikke vært så mye på 2 annet enn et par ganger. Men det er bedre utvalg der i all fall.

Kan bli lenge for en liten gutt å vente i 5 timer gitt, men det er i all fall litt butikker og sånt der.

Håper Henrik blir bedre til i fredag.

Boller er nam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er utrolig god du vennen :dagensblomst:

Tusen,tusen takk skal du ha :)

Synd han ble verre igjen,men jeg sender gode og varme tanker hele tiden,så du skal få se han blir snart frisk!

Boller,nams. Bustis vil også ha!!! :)

Ønsker deg en fortreffelig onsdag.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Å....dere er så heldige som skal til paradis i sommer!!! :) *drømme* Jeg har en kjempestor koffert...du tror ikke at du kunne tatt med den...sånn at jeg kan snike meg med?! :ler:

Seriøst altså..jeg blir kjempesulten når jeg leser om lapper og nybakte boller...hvor henter du energien ifra?? Syke barn og så orker du både husarbeid, KG og baking i tillegg?! Du er helt enkelt noe for deg selv altså!

Her i heimen blir det temmelig rolig i kveld..vi skal pusse opp de nattbordene...bake en pizza og så kose oss med tv og film resten av dagen..

Håper du også får en fin kveld snuppa!

Stooooor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Håper sykdommen er på vei ut av huset og at dere alle kan begynne å puste lettere snart.

Fint med deg?

:klem::kose: :klem2: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Ja nå håper jeg også at sykdommen tar sin hatt og går pent ut av døren deres!

Sender noen flere vibber og blomster for å hjelpe den på vei!

(((((((((((((((((((((((((bort med deg sykdom!)))))))))))))))))))))))))

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Ikke så rent lite misunnelig på den ferien deres altså..

Ønsker dere en fin kveld, du er så flink som baker og står i, selv med syke, våkne og tissetrengte barn!

Morna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte snille jenter med fine hilsner Tusen takk :klem:

Har ikke orket å være på dataen i kveld - for hvem er det nå som er blitt syk :grine: halsen svir, hodet er som en bomullsdott og jeg føler meg bare moden for å ligge langflat!

HA en god natt - snakkes!

Hilsen Charmina som synes fryktelig synd i seg selv :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååhhh stakkars deg Charmina! :trøste:

Håper det nå er noen som kan ta godt vare på deg!

Godt det er helg nå, så er vel Charminamannen hjemme?

Drar dere på begravelsen i dag?

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:trøste: Stakkar Charminavennen!!

Dere hadde jo hatt deres del av sykdom nå.. Trist at du også ble smittet!!

Håper du får god pleie av Charminamannen og kommer deg raskt på beina igjen! Sender over en masse godbedringsblomster..for de jeg fikk av deg hjalp masse!!

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bertine

Heisann Charmina!

Stakkars..ikke gøy å være syk da! :roll:

skal sende over noen bli frisk tanker jeg!

:blomst_opp:

Ha en fin helg vennen!

klem Bertine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for at du har tenkt på meg, vennen! :klem2:

Alle som er syke må få trøstepresanger, og her er noen til deg:

En liten pakke med noe godt inni (konfekt kanskje?) :gave: , en flaske brus :perebrus:, en bukett blomster :blomst: og en god bedring-klem :klem: Så er det bare å si god bedring :trøste: og råde deg til å sove mest mulig :sove:

God helg. Håper den blir bra tross alt! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Huff, stakkar vennen :(¨

Håper formen er bedre i dag. Typisk at du skulle nli syk nå.

Superstor godbedrings :klem: fra bustisen

:dagensrose:

Håper helgen blir noen lunde uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

Her kommer en hilsen fra Brage:

¨¨u78uj8hnnjhn bvhgjuyunnb bnhgvvvvvv b

Det betyr god bedring og tenker på deg!

Plei deg selv og la deg bli varta opp, så håper vi det går fort over.

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...