Sandra Skrevet 27. desember 2004 #281 Del Skrevet 27. desember 2004 Høres ut som dere har hatt en fin julaften! Så mange fine gaver både dere og barna har fått Håper dere koser dere og at Martine sover fint Kjennes ut som jeg er blitt ganske mye bedre nå..(merker i all fall at jeg trapper opp KG-tid mer og mer ) Ha en fortsatt fin (rom)jul PS. Gratulerer med Martines 10 ukers dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 28. desember 2004 #282 Del Skrevet 28. desember 2004 Bare innom for å si hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #283 Del Skrevet 29. desember 2004 Klokka er ett om natta :o og jeg burde ha sovet for lenge siden! Istedet har jeg havnet her foran datamaskinen :oops: Martine har vært så urolig de to siste dagene så mangelen på god søvn har meldt seg igjen for både meg og Charminamannen! Nå ligger den lille frøkna inne i senga si med store øyne og kikker på den nye uroen sin og ser ikke akkurat ut som om hun har tenkt å sovne med det første. Men mett er hun iallefall for jeg har akkurat gitt henne mat! Har prøvd å pumpe meg litt igjen uten hell og det enda jeg tok nesespray først som skal få melka til å komme enda lettere Ser ikke ut som om det hjelper på meg noe særlig nei!Og siden Charminamannen ikke har noen pupp med melk å tilby blir det da meg som må ta henne hele natten! Får jammen håpe hun blir litt flinkere til å sove etter hvert Hulderjenta Takk for koselig hilsen - synd det ikke er mye igjen av det flotte vinterværet da :veldigsur: men vi begynner jo å bli vant til å ha det slik etter hvert ikke sant!? Sandra Nå må du jammen se til å bli helt frisk vennen! Er jo så kjedelig når formen ikke er på topp!Tenk at gullene våre er 10 uker alt!Tiden flyr det er iallefall sikkert! God bedringsklem er underveis! I dag har jeg nå snakket med presten og bestemt dåpsdato for den lille frøkna vår! Og dåpen blir den 20 februar! Broren hennes var også 4 mnd da han ble døpt så det passer fint! Vi har en dåpskjole som de fleste ungene i familien vår er døpt i så den får hun også bruke!Etterpå broderes navnet hennes nederst på kjolen! Til nå er det hauger med guttenavn på den og bare to jentenavn. Litt artig at det omsider kom en jente til inn i slekta! Faktisk er det mest gutter på både min og mannen min sin side! Vi kommer til å ha koldtbord her hjemme hos oss etterpå.Det syntes vi gikk fint forrige gang! Ellers må jeg si at jeg sliter med å se nyheter om dagen!Katastrofen vi er vitne til er bare så grusom! Og særlig blir jeg helt dårlig av å lese om alle ungene som er forsvunnet og savnet!Og om alle som savner foreldrene sine! Jeg kan jo bare tenke meg hvordan det må føles å miste barnet sitt på en sånn måte! Charminamannen ringte nå inn og gav litt penger til ofrene gjennom en kjent organisasjon - følte at det iallefall var noe vi kunne gjøre. Det er så utrolig meningsløst at slikt skjer! Tenk hvor mange mennesker som er berørt! Sønnen min har også fått med seg litt av nyhetssendingene for det er umulig å skåne han for alt! Og det har helt klart gått inn på han og han var en stund veldig opptatt av om det kunne komme en slik bølge her hos oss også! For noen år siden var vi i Phuket sammen med han når han var knappe året! Hadde en utrolig flott ferie der!Det er ganske utrolig å nå sitte å se steder vi har vært se slik ut som det gjør nå! Utrolig trist! Nei, nå sover den lille prinsessen min så da får jeg hoppe under dyna og gjøre det samme! GOD NATT! Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #284 Del Skrevet 29. desember 2004 Ble ikke all verden med soving denne natta heller! Martine forlangte mat 3 ganger så det er ikke noe i veien med appetitten nei! Det er mulig hun blir fort sulten igjen siden hun gulper så mye! Håper vi får den timen på sykehuset til Ph-måling snart! I morgen skal hun nå avgårde og ta blodprøve igjen! Og etterpå tenkte jeg at vi skulle ha oss en liten bytur! Må bytte noen julegaver og kjøpe noe småplukk! :rosasmil: Charminamannen og sønnen skal snart avgårde på skøyter for det er så fint vær her ute i dag! Må jo finne på noe så ikke dagene blir så lange for sånne små! Selv skal jeg prøve å få ryddet litt på det som skal bli rommet til Martine!Var nå og bestillte en liftgardin på Laura Ashley til henne her om dagen så det blir sikkert fint! Nå får jeg gjøre noe annet en å sitte her -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. desember 2004 #285 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei Charmina! Takk for god bedringsklem! Det virker som den hjelper, for jeg er nesten helt frisk nå. Bare litt i halsen igjen. Lykke til hos legen i dag, det gårsikkert fint. Det er bra at Martine spiser godt i all fall! Stakkars deg som sover så lite på nettene. Jeg vet hvordan du har det! Marcus sovner ved 12 tiden nå for tiden, og da sover han noen timer frem til kanskje 4? Spiserog sover noen timer til, og det er vi veldigglad for. Han sover mer på dagen nå også, "de" sier jo at søvn avler søvn, så kanskje det er noe i det. Hvor kjøper dere denne ammesprayen? Får jeg tak i det på apoteket reseptfritt? Så hyggelig tradisjon med å brodere navnene på dåpsbarna nederst på kjolen. Martine blir sikkert nydelig i dåpskjolen sin. Nå må jeg gå og gjøre meg klar, skal ut å handle litt til nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. desember 2004 #286 Del Skrevet 30. desember 2004 GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DINE!!! HÅPER DERE FÅR EN SUPER FEIRING !! Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 31. desember 2004 #287 Del Skrevet 31. desember 2004 Hei kjære deg! Håper Martine har sovet bedre de siste nettene så du ikke blir helt utslittt vennen! Det har vært veldig hyggelig å blitt kjent med deg her på KG i året som har gått! Det blir sikkert like fint å følge deg i året som kommer. Ønsker deg og familien din en fin nyttårsfeiring. Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. januar 2005 #288 Del Skrevet 1. januar 2005 Bare innom for å ønske dere et riktig Godt Nytt År!! Ser at dere har det bra...bortsett fra lite søvn da! Håper at Martine er snill innimellom og lar mamma sove seg frempå litt!! Stoor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. januar 2005 Forfatter #289 Del Skrevet 1. januar 2005 Tilbake fra koselig besøk - og er nok engang helt proppmett Hjelpe meg som jeg har spist denne julen - kommer jo til å trille snart Ellers i kveld har vi leid oss en DVD og skal bare slappe av på sofaen! HA en fin 1 nyttårsdag alle sammen! fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #290 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja så er det søndag 2 januar! Jeg synes alltid det er så deilig å begynne på et nytt år jeg!Et nytt år med nye muligheter! :rosasmil: Martine har faktisk sovet nesten hele natten :o Har bare gitt henne mat 1 gang i natt og ellers fått sovet!Og tro det eller ei men fra hun fikk det måltidet klokka seks så sov hun helt til klokka halv tolv i formiddag :o :o :o I dag spiste vi veldig sein frokost og det tegner til å bli en skikkelig "daffedag". Har litt planer om å pakke ned alle juletingene for når nyttår på en måte er unnagjort så blir jeg fryktelig lei av å ha nisser og juletre framme!Sånn har jeg vel alltid vært! Men det er nesten synd å hive ut juletreet da for det faller jo ikke så mye som en eneste nål av det! I morgen begynner Charminamannen på jobb igjen og tirsdag er det skole for gutten min igjen!Er nå egentlig litt deilig å begynne på normalen igjen! Har funnet ut at når vi alle har fri og legger planer om ting vi skal ha gjort her hjemme så får vi rett og slett ikke gjort noen ting! Men om vi planlegger det samme når vi egentlig har masse annen med jobb og skole så får vo gjort annet også merkelige greier! Tror rett og slett vi blir alt for tiltaksløse når vi har fri jeg! Og selv får jeg jo ikke gjort så mye annet en å ta meg av lille Martinemor på dagen! Men det er en deilig jobb gitt På onsdag skal jeg på sykehuset med henne for å ta en EEG.Legen ville være helt sikker på at hun ikke hadde noe epilepsi,og det er jo veldig greit at de sjekker! Håper virkelig at det ikke er noe å finne. Nei nå må jeg slutte av! HA en fin søndag alle sammen -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 2. januar 2005 #291 Del Skrevet 2. januar 2005 Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! Klem Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. januar 2005 #292 Del Skrevet 3. januar 2005 Godt nyttår vennen! Så flott at Martine sov så lenge! Håper dette er begynnelsen på god nattesøvn som Charminafamilien! Skjønner godt at du har lysttil å pakke vekk juletingene. Vi har ikke så mye pynt vi, men det lille vi har forvinner nok raskt det også nå. Enig i at det skal bli litt deilig å begynne på normalen igjen. Kanskje spise litt lettere og sunnere også Blir jo mye feit mat og sjokolade (for oss i all fall) Jeg håper veldig at alt er i orden med Martine, men det føler jeg virkelig at det er. Tenk at nå er de allerede 11 uker! WOW, er det sååå lenge siden de kom alt. Denne tiden i gravidtid virket så innmari mye lenger. Ha en fin dag og en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #293 Del Skrevet 3. januar 2005 Sandra Det er nok ikke bare du som har kost deg med sjokolade i jula nei som sagt så føler jeg nesten at jeg triller etter disse dagen!Ikke har det vært noe særlig vær til å gå ut i heller! 11 uker ja - enig i at tiden har gått rasende fort! Men nå blir det bare kjekkere og kjekkere for man får jo så mye mer kontakt med de! xsiljex :rosasmil: tusen takk for nyttårshilsen - En god til dere alle!Det er jo så kjekt med hilsner i boka mi! I dag har jeg kastet ut hele jula - ikke noe igjen bortsett fra noen blomster! Det føles deilig når det er gjort og det hele befinner seg nå i 2 kasser som skal lagres i et skap på loftet til neste gang Charminamannen er begynt på jobb igjen og i morgen starter skolen så da er alt tilbake til normalen! Ute er det faktisk kommet snø igjen så det er nå et merkelig vær vi har! I natt klarte jeg nå å høre skummle lyder utenfor huset og vekket Charminamannen som lå og Var sikker på at jeg hørte noen trampe rundt og fikk elskebassen til å sjekke alle steder.Gjett om han var fornøyd med meg da gitt særlig siden det ikke var så mye som et spor utenfor i snøen engang :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Etterpå fikk han nesten ikke sove igjen så det var en trøtt Charminamann som gikk på jobb i dag! Og gjett om han har ertet meg med det etterpå! Så er det ikke Martine som holder leven om natten her så er det jammen moren Nå skal jeg slenge meg på sofaen og se litt tv og spise knekkebrød med magerost på (tilbake til sunnere tider ja....... ) fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #294 Del Skrevet 3. januar 2005 Sånn da var tv-tittingen og kveldsmaten unnagjort! Nå skal jeg tappe vann i badekaret og hoppe oppi sammen med lille Martine! Gjett om hun elsker å være oppi der sammen med mammaen sin!Da er det de godlydene som kommer og hun blir ikke lei i det hele tatt!Som regel blir jeg lei før henne! Og så blir hun litt trøtt etterpå og med en skvett melk sovner hun ofte veldig godt etterpå! Ha en god natt da alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 3. januar 2005 #295 Del Skrevet 3. januar 2005 Innom for å ønske deg et godt nytt år! Ååååh, det hørtes koselig ut å sitte med babyen sin i badekaret...*sukk* Merker at det er to i badekaret når jeg legger meg oppi også, selv om min baby fremdeles er på innsiden. Babyen sparker som bare det når jeg legger meg i det varme vannet. Magen disser og vannet skvalper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #296 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei Sirka :rosasmil: jo det er bare kjempekoselig å bade sammen med henne!DA smiler hun sine beste smil og bare nyter det!Og finner hun en pupp så tar hun gjerne et lite måltid i samme slengen også Hun er ikke snau den lille frøkna der!Kan tenke meg at det er livlig i magen din nå ja - og for meg er det like fantastisk å tenke på at det ligger et lite menneske inni magen hver gang jeg ser noen gravide!Sa akkurat til Charminamannen i går at jeg kunne tenkt meg å oppleve akkurat det øyeblikket når babyen kommer ut flere ganger ...............og da ble han litt blek om nebbet synes jeg I natt har nå frøkna sovet ganske bra igjen så derfor er mammaen litt mer opplagt til en forandring!Hun ligger nå og lager godlyder i senga si og kikker på uroen som hun fikk til jul! Charminamannen har dratt med guttungen til skolen så det er ellers helt stille i huset! Nå skal jeg hoppe i dusjen og resten av formiddagen har jeg tenkt å bruke til litt rydding! Ute er det helt mørkt og det regner visst! Klems Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. januar 2005 #297 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei vennen Så koselig du forteller om Martine og bading. Jeg har tenkt på det selv i det siste jeg. Fødselen var en fantastisk opplevelse! Jeg kjenner at jeg ønsker meg flere barn!! Men vi må nok vente litt ja Jeg savner magen min og å gå gravid for tiden jeg, og det trodde jeg ikke jeg skulle gjøre på en stund dajeg gikk gravid på slutten. Jeg var jo så innmari (!) lei! Så deilig at Martine sover godt om natten for tiden. La oss håpe det fortsetter. Marcus sov fra 24 til 07 i natt Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #298 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei Sandra Tenk at jeg også savner å være gravid da :o så kvalm og elendig som jeg var..................men det er kanskje noe som ligger i genene det der!Jeg kunne godt ha hatt en hel flokk med unger jeg - men de skal jo følges opp helt de er voksne og da tror jeg nok at det holder med de to jeg har vært så heldig å ha fått!Ungene mine er iallefall det beste som har hendt meg..................ja også Charminamannen da selvfølgelig Den badestunden i går ble litt spesiell for jeg fikk en sånn utrolig følelse inni meg når jeg så på henne mens hun pludret i badekaret.Plutselig bare kom tårene rett og slett fordi jeg følte meg så utrolig heldig!Også smilte hun bare så vidunderlig!Det rett og slett verket inni brystet mitt ! Nå har jeg vasket badet, men så dabbet arbeidslysten av litt...............det var akkurat som om datamaskinen ropte på meg istedet......helt sant Men nå er det ei lita tulle som gir lyd fra seg også - hun er nok sulten! Så jeg får nok slutte av for nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. januar 2005 #299 Del Skrevet 4. januar 2005 Bare innom for å si..... .....godt nyttår, Charmina! Og god dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #300 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei Huldra så kjekt å se deg igjen og godt år til deg også! I dag har jeg vært på Nevrologen på Haukeland og tatt EEG av Martine. Hun var kjempeflink,men ble litt lei på slutten så da var det bare å finne frem puppen! Hun så jammen litt morsom ut med alle de ledningene festet oppi hodet og da hun fikk hetten på også måtte vi le litt av henne ! Håper virkelig at de ikke oppdager noe galt - men det tror jeg nå ikke! Da vi kom hjem lå det nytt brev fra sykehuset i postkassa,og da fikk vi time til Ph-målingen i forbindelse med Reflux utredningen! Så da må vi opp igjen den 28 januar tror jeg det var! DA skal Charminamannen få være med for jeg liker ikke å være alene når de gjør sånne ekle ting med mine kjære små! Jeg hadde helt vondt inni meg hver gang de la ned sonden på gutten min og da er det greit å ha pappaen der til å holde henne også! Ikke så praktisk med en mamma som står og tuter heller da Nå har vi kost oss i badekaret igjen og nå sover hun som en stein der inne i senga si Holdt henne våken i kveld selv om hun helst ville sove og håper vi får igjen for det i natt! Men som sagt før så har hun jammen ikke vært så værst i det siste! Men - nå har selvfølgelig en annen liten gutt fått det for seg at han skal stå opp om natten og komme ned i senga til mamma og pappa så det blir nå ikke så rolige netter alikevell! Ellers er jeg ganske så sur om dagen...............ser sikkert slik ut : :veldigsur: :-x !!!!!! Og grunnen er at Charmina er på slanker`n. Også er jeg så sugen på noe godt! Og da blir jeg litt sur............nemmelig Men om noen dager går det værste søtsuget over og alt blir litt bedre!Har lagt masse på meg etter at jeg fødte - for etter fødselen var jeg jo tynn som jeg ikke hadde vært på lenge :o Men nå etterpå har jeg vært så lykkelig over å ikke være kvalm at jeg bare har proppet meg Men nå er det slutt og målet er å gå ned 10 kg fram til mai :enig_animasjon: så får vi håpe jeg klarer det da! Sist jeg slanket meg klarte jeg akkurat 10 kg og var bare så fornøyd over min egen viljestyrke! Men det er liksom ikke det gøyeste da å gummle på knekkebrød og magerost! Nå skal jeg snart krype under dynen! -Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå