Gå til innhold

Hva er best gutter?. Få sex partnere eller mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare for å spørre gutter her inne.

Altså hva er best for dere?.

En jente som har knullet 2-3 gutter eller en jente som har knullet 10-20 gutter?.

Og vær ærlige, ikke svar noe for medlidenhet eller noe dere virkelig ikke mener.

Vil helst bare ha svar av gutter om mulig.



Anonymous poster hash: 188aa...d8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare for å spørre gutter her inne.

Altså hva er best for dere?.

En jente som har knullet 2-3 gutter eller en jente som har knullet 10-20 gutter?.

Og vær ærlige, ikke svar noe for medlidenhet eller noe dere virkelig ikke mener.

Vil helst bare ha svar av gutter om mulig.

Anonymous poster hash: 188aa...d8b

0-2 gutter er det eneste jeg liker.:) Har hun hatt 3-4 er det til nød ok. DET er helt ærlig.:)

Anonymous poster hash: 8435e...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo færre jo bedre, så 2-3 er best av de alternativene.

Anonymous poster hash: 74a50...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke. Det er så mye andre ting som definerer hun som interessant. Et tall som sex-partnere gjør ikke det. Da er det mer viktig om hun har eller har hatt sykdommer eller ei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-5 stk går greit. Men har hun knullet over 10 menn så er hun slutty og horete.



Anonymous poster hash: 09179...45d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 er det absolutt beste! Nei, jeg bryr meg virkelig ikke om slike ting. Hvorfor skal man henge seg sånn opp i antall og slikt noe? Kan man ikke bare la andre og seg selv falle for den man vil? Uavhengig av antall sexpartnere.
*akkurat i dette øyeblikk var jeg en gutt*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ei jente på rundt min alder (29) hadde ligget med svært få (0-2) eller svært mange (50-60 og oppover) ville jeg kanskje syns dette var litt spesielt, og selvfølgelig lurt litt på grunnen til antallet. Noen ganger kan det være spesielle årsaker til at en jente har ligget med veldig få eller veldig mange, og jeg ville i så fall vert mer opptatt av årsaken enn antallet. (Er det bare jeg som har erfart at super-slutty jenter ofte bærer på en form for psykisk bagasje/vanskelig fortid?)

Hvis hun ellers er en oppegående og fornuftig jente har antallet absolutt ingenting å si.

Anonymous poster hash: c45d9...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antallet er uinteressant så lenge hun ikke mener hun er ferdig med å eksperimentere og bare vil ha kose-puse-vaniljesex. Foretrekker imidlertid at hun ikke er jomfru.

Edit: Rettelse, når jeg tenker meg om tror jeg kanskje jeg ville reagert på 100+. Uten at jeg har noe saklig grunn til det. Fortid er fortid. Det er hvor mye av den du tar med inn i fremtiden som teller.

Endret av Flavio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 er helt greit for en voksen kvinne, de jeg kjenner som har hatt mange og har et rykte ligger på 30 eller mer.

Det som teller er nok til at hun har noe erfaring men ikke så mye at du får inntrykk av at hun ligger med hvem som helst eller trenger mye billig oppmerksomhet fra menn.

Har aldri hatt diskusjonen om antall sexpartnere med noen, så dette blir uansett helt hypotetisk.



Anonymous poster hash: cf7c2...52e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer på vegne av det jeg har lært fra gutta her på KG iløpet av min tid;

For å kvalifisere som kjæreste/konemateriale; Så få som overhodet mulig, mer enn... tja, 5-6 vil være uutholdelig ekkelt, skal helst ikke taes i med ildtang engang.

MEN

Som gutt har jo også disse behov, og byen er jo et flott sted å få utløp for disse. Det er jo en veldebattert sak at kvinner kan plukke fra øverste hylle, og gutter gjerne må ta seg en liten runde og prøve seg litt frem før det blir et napp. Så samtidig som at det er greit at mannen har hatt et dobbeltsiffrig antall partnere i senga nettopp pg.a. disse turene, er det lite takknemmelighet der ute å går nettopp fordi frøkna utvidet SIN liste med enda en - og det pg.a. han. Som et random ligg kan jenta godt ha en del partnere, men til ettertanke må hun tenke på hvor utrolig horete hun er, og aldri i livet vil få et stabilt forhold.

Fy faen jeg hørtes sinnssykt mannefiendtlig ut nå, overhodet ikke meningen. Men tankegangen til mange, og jeg sier ikke alle, men mange mannlige KGere.



Anonymous poster hash: 98750...501
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste menn foretrekker ei som ikke driver med særskriving.



Anonymous poster hash: a3842...605
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tenårene: 0-1 stk

I tjueårene: 1-3

I trettiårene: fra 30 og oppover spiller det ingen rolle i det hele tatt

Og for de som sier det ikke spiller noen rolle, tenk om igjen. For gutter foreksempel, så bør de ha hatt en del i tjueårene. En venn av meg var jomfru helt til han ble 22. Før det så var han åpen om å være jomfru, noe som fikk mange til å styre unna. Han måtte til slutt lyve om erfaringene sine for å få sjansen da han var 22, slik at han endelig mistet jomfrudommen. Og hvis en gutt har hatt sex med for mange så blir han regnet som en player, som ikke er til å stole på. Jenter har også dette med "slut shaming", hvor de ikke kan ha for mange uten å bli stemplet som hore.

Slik er livet, best å bli åpen om det.

Anonymous poster hash: 48dfd...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer på vegne av det jeg har lært fra gutta her på KG iløpet av min tid;

For å kvalifisere som kjæreste/konemateriale; Så få som overhodet mulig, mer enn... tja, 5-6 vil være uutholdelig ekkelt, skal helst ikke taes i med ildtang engang.

MEN

Som gutt har jo også disse behov, og byen er jo et flott sted å få utløp for disse. Det er jo en veldebattert sak at kvinner kan plukke fra øverste hylle, og gutter gjerne må ta seg en liten runde og prøve seg litt frem før det blir et napp. Så samtidig som at det er greit at mannen har hatt et dobbeltsiffrig antall partnere i senga nettopp pg.a. disse turene, er det lite takknemmelighet der ute å går nettopp fordi frøkna utvidet SIN liste med enda en - og det pg.a. han. Som et random ligg kan jenta godt ha en del partnere, men til ettertanke må hun tenke på hvor utrolig horete hun er, og aldri i livet vil få et stabilt forhold.

Fy faen jeg hørtes sinnssykt mannefiendtlig ut nå, overhodet ikke meningen. Men tankegangen til mange, og jeg sier ikke alle, men mange mannlige KGere.

Anonymous poster hash: 98750...501

Det er et velkjent faktum at de fleste ender opp med en partner som har en ikke helt ulik seksuell historikk, som dem selv.

Så helt naturlig vil de fleste menn med veldig mange partnere ha et mer liberalt syn på dette hos kvinner, mens menn med få partnere vil foretrekke en kvinne med få partnere.

Hva som er årsaken kan man spekulere i. Noen mener at mange er 'truet' av at partneren har bredere sammenlikningsgrunnlag, mens noen vil si det er så enkelt som et likt syn på sex og egen kropp.

Anonymous poster hash: cf7c2...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg som nå er 36 og har hatt sex med kun en person vil automatisk være mye mer attraktiv enn en kvinne med likt utseende og samme personlighet, men har 30 partnere bak seg....

:klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg som nå er 36 og har hatt sex med kun en person vil automatisk være mye mer attraktiv enn en kvinne med likt utseende og samme personlighet, men har 30 partnere bak seg....

:klo:

Naturligvis. Du er mindre utpult. Og øker verdien på deg betraktelig

Det er det samme som du skulle kjøpe en bruktbil, og valget står mellom en bil med 1 eier kontra 30 eiere. Rimelig innlysende hva man hadde valgt da.

En kvinne som har hatt seg med 30 forskjellige menn har med stor sannsynlighet mindre sjans for å binde seg til noen over lengre tid. Rent fysisk så vil hun også fra en mann føles som ren ubesudlet vare, i motsetning til den utpulte som legger seg på rygg for ingenting.

Anonymous poster hash: 09179...45d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg som nå er 36 og har hatt sex med kun en person vil automatisk være mye mer attraktiv enn en kvinne med likt utseende og samme personlighet, men har 30 partnere bak seg....

:klo:

å herregud, ja så klart!:)

Anonymous poster hash: 8435e...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Usminket

Naturligvis. Du er mindre utpult. Og øker verdien på deg betraktelig

Det er det samme som du skulle kjøpe en bruktbil, og valget står mellom en bil med 1 eier kontra 30 eiere. Rimelig innlysende hva man hadde valgt da.

En kvinne som har hatt seg med 30 forskjellige menn har med stor sannsynlighet mindre sjans for å binde seg til noen over lengre tid. Rent fysisk så vil hun også fra en mann føles som ren ubesudlet vare, i motsetning til den utpulte som legger seg på rygg for ingenting.

Anonymous poster hash: 09179...45d

Utpult? Hva faen?

Hva med en jente som har vært i langvarig forhold med en mann i 5 år? Hun har sikkert hatt sex 1500 ganger i løpet av forholdet, mens en singel jente som har hatt 15 sexpartnere, bare har hatt sex 15 ganger.

Hvem er mest "utpult" her da?! :opplyser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-5 stk går greit. Men har hun knullet over 10 menn så er hun slutty og horete.

Anonymous poster hash: 09179...45d

Er en gutt som har hatt sex med over 10 jenter hore han også, eller er han bare kul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utpult? Hva faen?

Hva med en jente som har vært i langvarig forhold med en mann i 5 år? Hun har sikkert hatt sex 1500 ganger i løpet av forholdet, mens en singel jente som har hatt 15 sexpartnere, bare har hatt sex 15 ganger.

Hvem er mest "utpult" her da?! :opplyser:

Nemlig!

Jeg har vært sammen med mannen i 18 år og vi har hatt mye sex noe som faktisk vil gjøre meg mer "utpult" *grøsser av ordet* enn andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utpult? Hva faen?

Hva med en jente som har vært i langvarig forhold med en mann i 5 år? Hun har sikkert hatt sex 1500 ganger i løpet av forholdet, mens en singel jente som har hatt 15 sexpartnere, bare har hatt sex 15 ganger.

Hvem er mest "utpult" her da?! :opplyser:

Når folk snakker om "utpult" her tror jeg ikke det handler om hvor mange ganger man har hatt sex, men heller at man er utpult om man har hatt veldig mange partnere. Om en 24-åring slår opp med sin kjæreste over 6 år, og kun har vært med han, vil hun for de fleste være langt mer attraktiv sammenlignet med en annen som gjerne har hatt sex en gang med 25 forskjellige menn.

Anonymous poster hash: f5500...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...