Gå til innhold

Dere som ikke er typisk pene

Fremhevede innlegg

Gjest Brillefin
Skrevet

Synes det er like vanskelig nå som da jeg var mer overvektig. Ikke alltid det er lettere å få seg noen bare man er blitt slankere.. Nå er jeg litt småsjenert og usikker av meg- og hadde antagelig ikke visst eller sett om noen ga meg "lange" blikk.. Og hva er egentlig gjennomsnittspen/mindre pen/pen? Hva vil det si? Klarer liksom ikke helt å bedømme det selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er utseendet som stopper meg, men dårlig selvtillit, dårlig selvfølelse som noen brukte lenger opp i tråden, og at jeg ser verden gjennom et par svartsotede briller, altså, tolker det mest litt mer negativt enn nødvendig.

Jeg mangler utstråling, fordi jeg aldri har følt meg helt bra.

Skrevet

Æsj :( ...da har jeg ikke noe mer å skylde på da? :trist::laugh:

Undertegnede nyter da å legge sine utslitte, desperate og trøtte øyne på Deres tykke kropp, flotte skjegg og sjarmerende øyne.

Undertegnede kan også skrive under på at det eneste avskrekkende ved Deres personlighet er den lave selvtilliten din.

Kos, klem og suss

Skrevet

giphy.gif

:fnise:

https://www.youtube.com/watch?v=kIbLvNW9AOw

Det var dette jeg gjorde da en annen fyr prøvde seg på dama jeg hadde i siktet på byen igår. xD

Skrevet

Slo du ned en mann fordi han prøvde seg på en du ikke engang var sammen med?

• Liker 1
Skrevet

Slo du ned en mann fordi han prøvde seg på en du ikke engang var sammen med?

Det var en joke...

Skrevet

Lav selvtillit, dårlig selvfølelse, manglende sosial kompetanse, er mye mer uattraktivt en ett middels/mindre pent utseende.

Jeg er ikke pen. Merker dog stor forskjell der jeg kjenner meg som søppel, føler meg som den stygge venninna til noen, og dager jeg strutter av selvtillit og er på godt humør!

Jeg har venninner med stor sosial kompetanse, god selvfølelse, men absolutt ikke standard pent utseende, som tiltrekker seg mannfolk som fluer. Og jeg har smashings venninner, som har vært modeller, men er single og ensomme...

Hvordan man får god selvfølelse, som voksen, vet jeg ikke da....

Skrevet

Jeg får stort sett høre at jeg er pen/kjekk/søt av jenter, men har dårlig selvtillit og selvfølelse. Selv synes jeg at jeg er sånn rundt middels, men det er jo ikke så lett å bedømme seg selv da.

Jeg har ihvertfall IKKE draget, jeg har aldri hatt en kjæreste, men jeg blir superklein rundt de damene jeg liker. Har ikke noe problemer med å finne jenter på fest og rote med osv, men å innlede til et forhold er for meg nesten umulig fordi jeg føler at ingen vil ha meg. De gangene jeg har sluppet meg løs og prøvd har jeg blitt såret (det har kun skjedd to ganger). Begge gangene datet vi en periode før de etterhvert ikke ville noe mer enn vennskap.

Hvorfor jeg ikke har draget vet jeg ikke, har blitt sjekket opp av superpene damer som kunne vært modeller og blitt avvist av feite jenter. Mange jenter sjekker opp fordi de liker oppmerksomheten, og ikke fordi de er genuint intressert i personen.

Anonymous poster hash: c79fb...cb1
Skrevet

Det du skriver er bs. Jeg tenker også rent på sex. Hvis en mann kun vil ha en "ons"eller lignende så kreves det også utrolig mye. En jente/kvinne, vel, trenger egentlig bare å være en jente/kvinne. Gå inn på en chat og kall det for noe med kvinne, eller jente osv, og du vil få ørtenhundre meldinger iløpet av kort tid, jeg har testet det.

Det jeg sa er ikke det samme. Jeg ser selv hvor jeg ligger på skalaen. Jenter som egentlig ikke er noe bedre selv, og som likevel vil ha noen som tydeligvis ser ut som en modell, du ser problemet? Jeg er midt på treet, og da burde ikke de som er midt på treet eller under si "nei, takk, du er ikke pen nok". Pot calling the kettle black? hørt om det før?

Anonymous poster hash: 82b84...8a2

Du virker så sint. Kan godt hende det er derfor du ikke slår an hos kvinner. Ikke alt handler om hvor man ligger på 'utseendeskalaen'.

Skrevet

Alltid fått oppmerksomhet... Så nei, det er ikke en stopper for meg.

Anonymous poster hash: 39600...f9c
Skrevet

Stopper ikke meg, nei (for all del, hadde sikkert fått enda flere tilbud om jeg var penere - men det greit nok som det er). Det er dog sjeldent noen viser interesse basert på utseende alene, slik som jeg ser skjer med venninner av meg, jeg må glimte til på andre områder. :)

Skrevet

Jeg er ikke typisk pen. Mitt triks er å være på byen med kompiser som er penere, fullere, og mer opptatt enn meg. Med glimt i øyet og sjarm, får jeg den nødvendige oppmerksomheten og muligheten.

Anonymous poster hash: 7a44b...71d

Skrevet

Er vel ikke noe problem, spesielt ikke for oss jenter :fnise:

Skrevet

Er vel ikke noe problem, spesielt ikke for oss jenter :fnise:

Hah. Prøv å vær stygg en dag.

Ser det er flere som har kommentert her i tråden som er over snittet. Helt utrolig.

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg er under middels tiltrekkende, men jeg vil ikke si jeg har dårlig selvtillit. Jeg både kler og ter meg normalt/fint, er utadvent og får lett venner, men har aldri fått oppmerksomhet på byen, blitt spandert drinker på eller hatt ONS, aldri vært på en date eller hatt en kjæreste. De guttene jeg føler jeg har en god tone med, og kunne ønske meg noe mer med, ser på meg som en venn og lesser meg ned med sine dameproplemer og flørter åpenlyst med andre foran meg. Blir 30 neste år og har ganske enkelt gitt opp å prøve å få meg type.

Anonymous poster hash: 6abdf...077
Skrevet

Ser det er flere som har kommentert her i tråden som er over snittet. Helt utrolig.

Ja, hvis de er over snittet er det ganske teit å kommentere. Er det kokettering, tro?

Anonymous poster hash: 24da0...a41

Skrevet

Ja. Jeg er under middels tiltrekkende, men jeg vil ikke si jeg har dårlig selvtillit. Jeg både kler og ter meg normalt/fint, er utadvent og får lett venner, men har aldri fått oppmerksomhet på byen, blitt spandert drinker på eller hatt ONS, aldri vært på en date eller hatt en kjæreste. De guttene jeg føler jeg har en god tone med, og kunne ønske meg noe mer med, ser på meg som en venn og lesser meg ned med sine dameproplemer og flørter åpenlyst med andre foran meg. Blir 30 neste år og har ganske enkelt gitt opp å prøve å få meg type.

Hvis du som jente aldri har fått oppmerksomhet på byen så har du vel ikke flørta så mye sjæl heller?

Skrevet

Hvis du som jente aldri har fått oppmerksomhet på byen så har du vel ikke flørta så mye sjæl heller?

Jeg har tatt kontakt og innledet til både samtaler og dans, ja, til og med spandert drinker selv, med både kvinner og menn, på forspiel, ute på byen, på små fester, på store fester, på vei hjem fra byen og på nachspiel uten å lykkes. Man merker ganske kjapt om noen ikke er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...