Gå til innhold

Dere som ikke er typisk pene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synd du er ab hehe

Anonymous poster hash: 82b84...8a2

I lige måde. :)

Anonymous poster hash: f6fc3...77e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt. Dessverre så er det noen som fisker med dynamitt, og det bidrar til at innsjøen krymper, og tømmes for fisk.

Skrevet

Men er det ingen av dere sjenerte som klarer å fake utadvendt iblant? Eller andre som klarer å fake oppførsel slik at man ser mer happy og imøtekommende ut enn man føler seg? Mtp å treffe folk altså?

Jo. :) Så jeg vil anslå at jeg har hatt sjans på like mange som en hvilkensomhelst annen gjennomsnittlig person. Nå har jeg hatt en gjennomsnittlig kjæreste i en del år, og trives med det.

Jeg tror folk som aldri finner noen har det med å sikte for høyt, ev. har vanskelig for å gi av seg selv.

Skrevet

Det handler mest om selvfølelse, ikke utseende.

En person som har det bra med seg selv, har en positiv utstråling som man blir tiltrukket av.

Går noen rundt og føler at de ikke er fine nok eller bra nok, så merkes det med en gang.

• Liker 2
Gjest incognita
Skrevet (endret)

Stopper det deg fra å få kjæreste eller dates?

Anonymous poster hash: abba1...7ea

* never mind

Endret av incognita
Skrevet

Ja selvfølgelig stopper det man, folk faller for total pakken gjør de ikke? Og da stiller man selvfølgelig svakere med et helt ordinært utseende. Man får jo ikke lokket noen til å sjekke ut resten.

Anonymous poster hash: 62436...f7b
Skrevet

Jenter kan vel velge om de vil være pene eller ikke, i tillegg til å holde vekta og trene kan de sminke seg.

Skrevet

Jenter kan vel velge om de vil være pene eller ikke, i tillegg til å holde vekta og trene kan de sminke seg.

Det er begrenset hvor store underverker sminke kan gjøre. Stor klumpnese, små øyne og kraftig hake kan ikke kamufleres.

Anonymous poster hash: 24da0...a41

• Liker 6
Gjest HarryDotter
Skrevet

You have made a serious mistake. Victory has defeated you. :fnise:

giphy.gif

:fnise:

Utseende har masse å si.....Man kan nok få interesse fra damer, om man har en veldig flott personlighet, men det koster så mye mer engasjement og arbeid for å få det til.

Tryne er absolutt en brems...uten tvil! Man kan ikke klandre damene for manglende interesse da....man kan jo ikke tvinge på dem interesse selv om man kanskje er snill og en bra kar...man må jo føle seg tiltrukket av han/henne også. Og når man er uheldig med det ytre så er ikke tilbudene i kø

• Liker 1
Skrevet

giphy.gif

Utseende har masse å si.....Man kan nok få interesse fra damer, om man har en veldig flott personlighet, men det koster så mye mer engasjement og arbeid for å få det til.

Tryne er absolutt en brems...uten tvil! Man kan ikke klandre damene for manglende interesse da....man kan jo ikke tvinge på dem interesse selv om man kanskje er snill og en bra kar...man må jo føle seg tiltrukket av han/henne også. Og når man er uheldig med det ytre så er ikke tilbudene i kø

Du er jo en veldig pen gutt da, så det blir litt teit av deg å si egentlig

Anonymous poster hash: 5f68d...a3e

Gjest HarryDotter
Skrevet

Du er jo en veldig pen gutt da, så det blir litt teit av deg å si egentlig

:sjokkert: .....Ok....da må det være personligheten min da som er avskrekkende :bond::fnise:

Men uansett er det heeelt greit. Jeg gjorde tidlig opp dette med meg selv (tidlig i tenårene) og har levd godt selv med år uten noen dame. Litt vanskligere å få jobb og dame, men livet har såpass mye artig ved seg at man lider ingen nød.

Skrevet

:sjokkert: .....Ok....da må det være personligheten min da som er avskrekkende :bond::fnise:

Men uansett er det heeelt greit. Jeg gjorde tidlig opp dette med meg selv (tidlig i tenårene) og har levd godt selv med år uten noen dame. Litt vanskligere å få jobb og dame, men livet har såpass mye artig ved seg at man lider ingen nød.

Personligheten din er det heller ikke noe å utsette på, foruten at du har idiotisk lav selvtillit og at du derfor utstråler en viss usikkerhet.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Personligheten din er det heller ikke noe å utsette på, foruten at du har idiotisk lav selvtillit og at du derfor utstråler en viss usikkerhet.

Æsj :( ...da har jeg ikke noe mer å skylde på da? :trist::laugh:

Skrevet

Æsj :( ...da har jeg ikke noe mer å skylde på da? :trist::laugh:

Riktig.

Gjest Veritaserum
Skrevet

Jeg er stygg, og blir ikke nedringt av friere. Det å være stygg er helt for jævlig, skulle ønske jeg hadde et normalt eller pent ansikt, og fin kropp.

Skrevet

giphy.gif

Uheldig? Du? :fnise: Come on. Flytt vekk fra landet, så skjer det ting vettu.

Skrevet

Nå er jeg temmelig middels utseende messig, har i perioder eksem i ansiktet, da er det i hvert fall håpløst. Og nå er jeg 15-20 kg overvektig. Så føler det er ganske håpløst nå. Hadde og en singelperiode for 5 år siden, men da var jeg normalvektig, så er jeg heldig med kroppen min, store pupper, sprettrompe og smal midje. Så da kroppen er fin, så blir jeg pen nok. Men da kroppen ikke er fin, så er jeg ikke pen nok. Men driver og trener og går ned i vekt nå. Så regner jeg med at det blir mye lettere å finne noen til sommeren.

Anonymous poster hash: 62023...575

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...