Gå til innhold

Dere som ikke er typisk pene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stopper det deg fra å få kjæreste eller dates?

Anonymous poster hash: abba1...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke som jente nei :)

Anonymous poster hash: ac01d...9e3
  • Liker 2
Skrevet

Nei, det stopper meg ikke. Men det gjør det jo litt vanskeligere og sjeldnere, siden det da er jeg som må ta initiativet hver gang. Er mann.

Anonymous poster hash: 3f57a...2b8
Skrevet

Nei, kan ikke si at jeg har opplevd utseendet som et hinder for det, til tross for at jeg (som de fleste andre) ikke er superpen. :) Skal ikke skryte på meg å bli nedrent av friere akkurat, men det merker jeg er helt greit.

Om man ser rundt seg, så er det dessuten ganske tydelig at ikke bare "typisk pene" får seg kjæreste.

• Liker 4
Skrevet

Nei,men driver egentlig ikke med dating og sånn. Har fått noen "tilbud"her og der, men dette er fra folk jeg ikke takker ja til, pga kjemienmangler eller at det lyser douchebag av dem.

• Liker 1
Skrevet

Nei,men driver egentlig ikke med dating og sånn. Har fått noen "tilbud"her og der, men dette er fra folk jeg ikke takker ja til, pga kjemienmangler eller at det lyser douchebag av dem.

Mener å huske at du er godt over middels pen.

Skrevet

jeg har prøvd meg på deg, og det gikk faen ikke bra til tross for at jeg var høflig.

Skrevet

Utrolig nok ikke. Men det hindrer meg mye ellers fra å få et sosialt liv. Jeg er mindre pen noe som jeg er klar over selv og er nok derfor av en stillere/roligere type (jeg har ikke noe problem med å snakke men denne fjaseflørtingen derimot som mange pener driver med får jeg ikke til). Dette gjør det vanskelig i jobbsammenheng foreksempel. Jeg opplever det som veldig utfordrende å bli både sett og hørt, spesielt som ny på jobb.

Anonymous poster hash: f5dd5...a8b

Skrevet

jeg har prøvd meg på deg, og det gikk faen ikke bra til tross for at jeg var høflig.

Good_Move_Bad_Move-Remote-Wipe_thumbnail

Anonymous poster hash: 3f57a...2b8

• Liker 4
Skrevet

Stopper det deg fra å få kjæreste eller dates?

Anonymous poster hash: abba1...7ea

Nei, men må jage vekk burugler og huldrer som tror de har sjans på meg, selv o jeg ikke har et klassisk bra utseende.

Anonymous poster hash: 495eb...50d

• Liker 3
Skrevet

Seff gjør det det.

Skrevet

Nei, har da kjæreste jeg :fnise:

Skrevet

Ja, jeg tror det er på grunn av utseendet at jeg alltid er singel. Jeg vekker liksom aldri interesse hos noen, men opplever av og til at folk tillegger meg negative egenskaper jeg ikke har (folk som ikke kjenner meg), at jeg irriterer folk og at folk tar avstand. Jeg prøver å forbedre utseendet mitt men det hjelper liksom ikke når selve grunnlaget er som det er. Syns det er fryktelig trist at det er slik :(

Anonymous poster hash: 20b8a...10a

Skrevet

Ja, det gjør det. Aldri et godt triks å være den stygge venninna.

Skrevet

Jeg har merket at jeg er ikke spesielt interessant for den norske kvinnen. Har opplevd interesse ett fåtall ganger.

I andre europeiske land så opplever jeg mye større interesse. (Koreansk utseende)

Skrevet

jeg har prøvd meg på deg, og det gikk faen ikke bra til tross for at jeg var høflig. Anonymous poster hash: ac01d...9e3

Sorry,kan ikke huske at en AB har prøv seg nei.

• Liker 1
Skrevet

Mener å huske at du er godt over middels pen.

Da husker du feil.

Skrevet

Enktelte damer kaster seg over meg å sier jeg er såååå kjekk, men det skjer ganske sjeldent. Og ja det hindrer meg fordi jeg tydeligvis ikke har nok andre kvaliteter til å vekke skikkelig interesse.

Anonymous poster hash: c79fb...cb1

Skrevet

Jeg er vell ikke "mindre pen" (hva er det egentlig?) men får nesten aldri oppmerksomhet.

Får jo høre at jeg blir sjekket opp og lagt ekstra blikk på, men merker det rett og slett ikke. Tenker at de som får flest tilbud MERKER når menn er litt ekstra interessert. Egentlig så er det vell de små tingene som både menn og kvinner legger merke til?

Jeg går ihvertfall ikke etter utseende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...