Gå til innhold

Hvorfor er homofile mer feminine enn jenter selv er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har du ikke lest mye om romertiden.

+ indianere, grekerne. i japan og kina (før de ble påvirket av vesten)

homoseksualitet var også akseptert blant vikingene, har jeg lest.

Endret av Andreas_B
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser eller møter på homofile så har jeg lagt merke til at de er enda mer feminine enn dere jenter er. det er liksom enda mer markante trekk og enda mer av alt.

En behøver ikke gå lengre på en kafé eller butikken så møter en folk som har sånne trekk. Dette er både væremåte, klesplagg og ikke minst ting som blir sagt og gjort.

Hvorfor er det sånn har jeg lurt på mange ganger. Noe jeg ikke forstår.

Har du noen godt svar på hvorfor det er slik?

Hva tenker du om dette?

Diskusjonen er satt i gang.

Anonymous poster hash: 94c37...3b2

Mange av de homofile du har møtt ser du det ikke på, verken i klesvei eller på kroppspråk. De er like forskjellige som oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke lest mye om romertiden.

Ekteskap mellom homser var cel ikke mer greit da selv om de drev med slikt i de badene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ indianere, grekerne. i japan og kina (før de ble påvirket av vesten)

homoseksualitet var også akseptert blant vikingene, har jeg lest.

Da er det vel kristendommen som har skylda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekteskap mellom homser var cel ikke mer greit da selv om de drev med slikt i de badene

I badene? Det var mange som hadde langvarige forhold med både menn, kvinner - og søsken for den del. Men du har kanskje rett i at de ikke giftet seg, men det var ingen som løftet særlig på øyenbrynene av homofile forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I badene? Det var mange som hadde langvarige forhold med både menn, kvinner - og søsken for den del. Men du har kanskje rett i at de ikke giftet seg, men det var ingen som løftet særlig på øyenbrynene av homofile forhold.

Åja visste ikke det. Menmen. Kristendommen har tydeligvis fucka til mye da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja visste ikke det. Menmen. Kristendommen har tydeligvis fucka til mye da

Religion generelt har fucka til mye... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ indianere, grekerne. i japan og kina (før de ble påvirket av vesten)

homoseksualitet var også akseptert blant vikingene, har jeg lest.

Hellas var i vesten. Homofili var en vestlig ting, men pingler ble sett ned på sannsynligvis. Nå er det ok å være det fordi samfunnet er utformet til å ta vare på individer. Utenom den tredje verden, den er fremdeles ikke helt stabil enda. Muligens av manglede resurser, styreform problematikk osv osv.

Åja, du er homse tror jeg. Du kan gifte deg i "Borgerlig Vigsel". Et ikke religiøst ekteskap så kan de ekle homofobe kristne ikke vie deg. Ikke at det er teologisk mulig så langt uansett i en kirke :P

Religion generelt har fucka til mye... ;)

Tenker du før i tiden. eller i dag :). Hvilken religion tenker du på da?

Jeg tror iallfall at du slipper å dø om du er homo i vesten iallfall. Islamske land er det vel under islamsk lov å drepe homofile. Jeg lurer på hvem som er værst???

Må nok være kristendommen. Jeg mener uff.... se her da. Paris Hilton lager en homofob kommentar istedet for å drepe dem. Fy søren kristendommen er noen verstinger i dag altså :O

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2206101/Paris-Hiltons-homophobic-rant-Most-gay-men-probably-AIDS.html

Endret av Kevin2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker siden tidenes morgen og helt fram til i dag.

Nøytral stilling.... vel det overrasker meg ikke. En som ikke kan se forskjell på religiøs praksis og gud som en tankegang???

Eller kanskje man må true noen ved å dø om den religionen blir kritisert. Så er det lettere å være PR og si "Alle religioner lærer det samme og er likedan". Du vet. Det høres mer snilt ut å si istedet for å være realistisk med at ikke alle religioner har samme praksis eller tankegang ;)

Endret av Kevin2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellas var i vesten. Homofili var en vestlig ting, men pingler ble sett ned på sannsynligvis. Nå er det ok å være det fordi samfunnet er utformet til å ta vare på individer. Utenom den tredje verden, den er fremdeles ikke helt stabil enda. Muligens av manglede resurser, styreform problematikk osv osv.

Åja, du er homse tror jeg. Du kan gifte deg i "Borgerlig Vigsel". Et ikke religiøst ekteskap så kan de ekle homofobe kristne ikke vie deg. Ikke at det er teologisk mulig så langt uansett i en kirke :P

Tenker du før i tiden. eller i dag :). Hvilken religion tenker du på da?

Jeg tror iallfall at du slipper å dø om du er homo i vesten iallfall. Islamske land er det vel under islamsk lov å drepe homofile. Jeg lurer på hvem som er værst???

Må nok være kristendommen. Jeg mener uff.... se her da. Paris Hilton lager en homofob kommentar istedet for å drepe dem. Fy søren kristendommen er noen verstinger i dag altså :O

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2206101/Paris-Hiltons-homophobic-rant-Most-gay-men-probably-AIDS.html

Wow. Historieløs much? En gang i tiden. La oss si middelalderen, var kristendommen like ille som ekstrem islamisme, om ikke verre. Homoseksualitet ble straffet med døden. Og så var det maange år som måtte tas for å fikse opp i disse syke holdningene kristendommen bragte med seg. Er ikke mange årene siden homofili begynte å bli akseptert. Vi skal ikke lenger tilbake enn til åttitallet før homofili ble sett på som en sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøytral stilling.... vel det overrasker meg ikke. En som ikke kan se forskjell på religiøs praksis og gud som en tankegang???

Eller kanskje man må true noen ved å dø om den religionen blir kritisert. Så er det lettere å være PR og si "Alle religioner lærer det samme og er likedan". Du vet. Det høres mer snilt ut å si istedet for å være realistisk med at ikke alle religioner har samme praksis eller tankegang ;)

Verden hadde sannsynligvis vært et mye bedre sted uten religion og alle de troendes fantasier.

Men selvfølgelig - mennesker er generelt gæærne, så de finner vel noe annet å piske medmennesker for.

Edit: og jeg vet at de forskjellige religionene ikke er like.

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Historieløs much? En gang i tiden. La oss si middelalderen, var kristendommen like ille som ekstrem islamisme, om ikke verre. Homoseksualitet ble straffet med døden. Og så var det maange år som måtte tas for å fikse opp i disse syke holdningene kristendommen bragte med seg. Er ikke mange årene siden homofili begynte å bli akseptert. Vi skal ikke lenger tilbake enn til åttitallet før homofili ble sett på som en sykdom.

Det er morsomt at du tror at Islam var bedre før, eller for den slags skyld.. Tollerant??. Det eneste positive var at det var arabiske vitenskapsmenn som kontribuerte til mattematikk . Litt av den skryt som andre vitenskapsfolk. Men det at fundamentalisme ikke kom før ottomanerne kom er vel det.

Men det er morsomt at du bringer opp historien. Som om den er relevant lengere. Tyskere er vel forferdelige onde mennesker fordi engang eksisterte nazi tyskland før i tiden. jeg antar vel at vi skal hate tyskere fordi alt de har til felles er historie som de ikke engang var med på. Men men, bare tenk slik at kristendommen er selve dritten av alt mens islam kan slakte folk. Det er helt ok det. Er jo bare vandt til det nå. Hvorfor ikke bare flire å lage enda teite vitser mens man er igang om kristendommen, så kan man le seg til man dør og kose seg med det.

Kjempe statisk :)

Verden hadde sannsynligvis vært et mye bedre sted uten religion og alle de troendes fantasier.

Vel det er en grunn at folk tror på gud. En verden uten gud har vel vært rene apati siden det bygger ditt troskompleks. Selv om man mener religioner som "Abrahamittiske religionene" har vært roten til mye dritt. Så er selve guds konseptet en filosofisk tanke.

Endret av Kevin2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt at du tror at Islam var bedre før, eller for den slags skyld.. Tollerant??. Det eneste positive var at det var arabiske vitenskapsmenn som kontribuerte til mattematikk . Litt av den skryt som andre vitenskapsfolk. Men det at fundamentalisme ikke kom før ottomanerne kom er vel det.

Men det er morsomt at du bringer opp historien. Som om den er relevant lengere. Tyskere er vel forferdelige onde mennesker fordi engang eksisterte nazi tyskland før i tiden. jeg antar vel at vi skal hate tyskere fordi alt de har til felles er historie som de ikke engang var med på. Men men, bare tenk slik at kristendommen er selve dritten av alt mens islam kan slakte folk. Det er helt ok det. Er jo bare vandt til det nå. Hvorfor ikke bare flire å lage enda teite vitser mens man er igang om kristendommen, så kan man le seg til man dør og kose seg med det.

Kjempe statisk :)

Hæ? Jeg sa ikke at islam var bedre før men at kristendommen var verre før. Islam var sikkert like ille de, men jeg sammenligner kristendommen før med islam nå. Men i middelalderen var de sikkert like jævlige Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig de fleste homofile menn er maskuline... Noen få er feminine, og vi legger mye mer merke til dem, fordi det bryter med hetero-normativen... Derfor gir mediene dem masse spalteplass slik at de blir oppfordret til å vise enda mer av siden sin... Dette er noe vi selv har skapt fordi vi ser bare det vil se...

Man ser kanskje mer på disse homofile som står naken med full sminke, manikyr ikledd bleier på åpen gate i Oslo pride, enn en helt alminnelig mann på gata. Det kalles tiltrekningskraften i motsatt funksjon... :skratte:

Dette er et veldig viktig moment.

Anonymous poster hash: bd272...5a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæ? Jeg sa ikke at islam var bedre før men at kristendommen var verre før. Islam var sikkert like ille de, men jeg sammenligner kristendommen før med islam nå. Men i middelalderen var de sikkert like jævlige

Det får det til å virke at kristendommen skal alltid være skyldebukk når islamister gjør noe.

Person 1: Islam er tolket teokratisk, de gjør det i religionens navn

Person 2: Jamen... Kristendommen har også gjort mye forferdelig.

Er så møkkalei av slike apologetikere som drar noe så irrelevant som historie, og sammenligner med den som er ansvarlig for det som skjer i dag. Bare for å slippe unna slike spørsmål. Det er slik omtrent alle ateister nesten er. Blir så lei. Jeg selv er ateist. Men sykt provoserendes.

Endret av Kevin2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg - og alle rundt meg lever et godt, ikketroende liv, uten å være apatiske.

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg - og alle rundt meg lever et godt, ikketroende liv, uten å være apatiske.

Innenfor gud er jeg ateist selv. Men utifra at tro er en greie menneske har uansett hva de gjør. Så er det brytendes om de tviler på sine egenskaper. Slikt apati var jeg mer innenpå. Det er hjertebrytendes om en religiøs person plutselig slutter å tro. Selv om man kommer seg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får det til å virke at kristendommen skal alltid være skyldebukk når islamister gjør noe.

Person 1: Islam er tolket teokratisk, de gjør det i religionens navn

Person 2: Jamen... Kristendommen har også gjort mye forferdelig.

Er så møkkalei av slike apologetikere som drar noe så irrelevant som historie, og sammenligner med den som er ansvarlig for det som skjer i dag. Bare for å slippe unna slike spørsmål. Det er slik omtrent alle ateister nesten er. Blir så lei. Jeg selv er ateist. Men sykt provoserendes.

Åhh det var jo ikke det jeg mente. Men her i norge har det jo ikke akkurat vrimlet med muslimer. De begynte å komme hit på 70 tallet. Hwr i norge og i vesteuropa rundt middelaldeten så var det kristendommen som var den store stygge ulven. De visste sikkert ikke at det eksisterte andre trosretninger da engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...