Gå til innhold

Sykt flaks mtp boligkjøp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mente ikke at man måtte pendle Yvonne, som du sier så er det viktigere for deg å ha kort vei, og å slippe å bruke penger på bil/lappen, og jeg forstår de prioriteringene :) Jeg svarte bare h*n som skrev at det ikke var andre muligheter enn å bo i Oslo hvis man hadde en god jobb der :) Selv jobber jeg ikke i Oslo, eller bor der, men har halvannen time til jobb (har heldigvis mulighet for hjemmekontor ;)).

Det er helt sant, ikke uenig i det altså. Hørtes kanskje litt mer krass ut enn hva som var meningen. :)

Det er min plan også, skrekken er liksom å sitte igjen etter 2015 med 20 nye kjoler og pynteting, men ikke ha greid å kjøpe vår neste leilighet :( håper jeg greier å bevare motivasjonen!

Vi får heie på hverandre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er min plan også, skrekken er liksom å sitte igjen etter 2015 med 20 nye kjoler og pynteting, men ikke ha greid å kjøpe vår neste leilighet :( håper jeg greier å bevare motivasjonen!

Hor stor leilighet har du nå og hva skal du/dere kjøpe? :)

Anonymous poster hash: 7d0d3...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hor stor leilighet har du nå og hva skal du/dere kjøpe? :)

Anonymous poster hash: 7d0d3...f69

Vi har 75 kvadrat, men ønsker oss noe større med en utleiedel. Hvis vi skal ha håp om (i fremtiden) å bo på bakkeplan i de områdene vi kan tenke oss, så er vi nødt til å ha en mellomstoppsleilighet til. Vi ser på boliger til rundt 5-5,5 nå og har fått finansieringsbevis på det, men da maxer vi alt, derfor har jeg egentlig lyst å vente (og spare) litt til slik at vi ikke blir helt ribbet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...