Gå til innhold

Ikke diskriminer psykopater


WubWub

Anbefalte innlegg

Jeeez, WubWub. Hvorfor starte den samme diskusjonen med nøyaktig samme utgangspunkt og med nøyaktig samme argumentasjon en gang til? Fordi det funka så bra sist, regner jeg med? ;)

Det er ingen som "diskriminerer" de egenskapene du setter pris på. Det er ingen som "diskriminerer" samtlige psykopatiske trekk. Men man "diskriminerer" selvfølgelig manipulativ, kriminell og fysisk/psykisk voldelig oppførsel.

Ikke diskriminer seriemordere. De er jo også psykopater.

det er etter et tema som opptar meg,derfor

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidligere har du sagt at du har IQ på 120 eller no.. Er vel neppe å betegne som ekstremt høyt. Det er knapt over normalområdet.

den ligger rundt 120-140. 100 er normalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ligger rundt 120-140. 100 er normalen

100 er normalen på verdensbasis. I Norge så ligger du nok midt på treet.

Siden du har "studert" dette, så kan du jo komme frem med noen linker? Psykopater er både smarte og idioter på akkurat samme måte som vanlige mennesker som ikke er psykisk syke.

Det eneste du bedriver med er jo løgn, selv med IQ tallene dine.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skryter så fælt av at du har studert historie - men kanskje jeg skal gi deg et lite innblikk i psykologiens verden, så du kan ta et steg ut fra humaniora?

Ja jeg har studert historie. Så dette kan jeg alt om. Og min ydmyke mening er at jeg burde bli statsminister så jeg kunne styrt landet her med en jernhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 er normalen på verdensbasis. I Norge så ligger du nok midt på treet.

Siden du har "studert" dette, så kan du jo komme frem med noen linker? Psykopater er både smarte og idioter på akkurat samme måte som vanlige mennesker som ikke er psykisk syke.

Innen psykopati så finner du både bunnen og toppen. Bunnen sitter i fengsel, toppen styrer landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen psykopati så finner du både bunnen og toppen. Bunnen sitter i fengsel, toppen styrer landet.

Erna er psykopat? Var Stoltenberg også psykopat? Hvilke "undersøkelser" er det du har lest som beviser dette? Jeg ber om linker som vi andre kan lese og tolke, ettersom jeg trur du ikke alltid klarer å forstå det du selv leser.

Siden du blir tatt i løgn i annenhver tråd du deltar i, så hvorfor skal vi stole på dette når du ikke klarer å understreke det du selv sier med beviser?

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har studert historie. Så dette kan jeg alt om. Og min ydmyke mening er at jeg burde bli statsminister så jeg kunne styrt landet her med en jernhånd

Å det fikk vi bevis på hva slags tragisk objekt du er.

Uff stakkars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke lenge siden du startet en tråd med akkurat samme tema? Hvorfor lage en ny? I det provoserende hjørnet - igjen?!

Alt er relativt. Jeg lagde tråd om samme tema i september. Det er en "liten" stund siden vil du ikke si? Og det er et tema som opptar meg. Jeg elsker alle diskusjoner som har med empati å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det fikk vi bevis på hva slags tragisk objekt du er.

Uff stakkars

Det sier du bare fordi du har lest i historie bøkene at fascister er forferdelige mennesker.

Det du ikke vet er at også demokratiet hadde konsentrasjonsleir. Hørt om sør-afrika og hva det britiske imperiet gjorde der? nei det vet du neppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna er psykopat? Var Stoltenberg også psykopat? Hvilke "undersøkelser" er det du har lest som beviser dette? Jeg ber om linker som vi andre kan lese og tolke, ettersom jeg trur du ikke alltid klarer å forstå det du selv leser.

Siden du blir tatt i løgn i annenhver tråd du deltar i, så hvorfor skal vi stole på dette når du ikke klarer å understreke det du selv sier med beviser?

Nei både erna og jens er alrighte folk. Men det er ikke de som styrer. Det er bankmenn som styrer verden.

Du burde lese deg opp om hvilken makt bankmenn har fått etter det store krakket på 1930 tallet. Det krakket var forøvrig et velregissert kupp hvor de rike ble rikere mens de fattige døde.

Det samme skjedde under finanskrisen for noen år siden, de 1% rikeste i verden har blitt uendelig mye rikere.

Kapitalisme er psykopati satt i system. Vi lever i en psykopatisk verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier du bare fordi du har lest i historie bøkene at fascister er forferdelige mennesker.

Det du ikke vet er at også demokratiet hadde konsentrasjonsleir. Hørt om sør-afrika og hva det britiske imperiet gjorde der? nei det vet du neppe

Hvorfor opprettet ikke du en historietråd? For alt du snakker om er jo historie, ikke diskriminering av psykopater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor opprettet ikke du en historietråd? For alt du snakker om er jo historie, ikke diskriminering av psykopater.

KG har ikke noe historie forum. Jeg pleier å diskutere historie på vg debattforum for der har de et historie forum.

Historie er noe jeg elsker diskutere for mennesker som meg viser seg å være vinnere helt fra den tiden vi levde huler og helt frem til idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei både erna og jens er alrighte folk. Men det er ikke de som styrer. Det er bankmenn som styrer verden.

Du burde lese deg opp om hvilken makt bankmenn har fått etter det store krakket på 1930 tallet. Det krakket var forøvrig et velregissert kupp hvor de rike ble rikere mens de fattige døde.

Det samme skjedde under finanskrisen for noen år siden, de 1% rikeste i verden har blitt uendelig mye rikere.

Kapitalisme er psykopati satt i system. Vi lever i en psykopatisk verden

Fremdeles ingen beviser. Kun ord fra deg rundt hva du har lest og hvordan du har tolket det du har lest.

Som sagt så finnes det psykopater både på topp og på bunn, da de har vanlig vik i intelligensen som alle andre mennesker. De er i bunn og grunn mennesker de også, og faller under de samme lovene og normene.

Problemet er altså måten de kommer på topp på, fremfor en mer hardtarbeidende vanlig mann eller kvinne som ikke tråkker på folk for å komme dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles ingen beviser. Kun ord fra deg rundt hva du har lest og hvordan du har tolket det du har lest.

Som sagt så finnes det psykopater både på topp og på bunn, da de har vanlig vik i intelligensen som alle andre mennesker. De er i bunn og grunn mennesker de også, og faller under de samme lovene og normene.

Problemet er altså måten de kommer på topp på, fremfor en mer hardtarbeidende vanlig mann eller kvinne som ikke tråkker på folk for å komme dit.

Det har, og det er psykopater som er glidemiddelet i det økonomiske lokomotivet. Det er vi som styrer verden. Noen ganger bommer vi, hadde du satt deg inn i finanskrisen fra 2008 tallet så hadde du sett at det var psykopater som sendte oss inn i en urolig tid fordi psykopatene tok enorme økonomiske risker.

Men med stor risiko så kommer også stor gevinst som menneskeheten tjener stort på.

Hvem tror du er ansvarlig for at den vestlige verden dominerte resten av verden? Jo det var psykopater det, og vi nyter enda fruktende av vestlige psykopater underla seg resten av verden.

Så dere bør være takknemlig når dere snakker til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor opprettet ikke du en historietråd? For alt du snakker om er jo historie, ikke diskriminering av psykopater.

Ville ikke sagt du var en vinner på noe punkt, ikke om du vant potetpåskje stafetten som liten var du egentlig en vinner. Taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sagt du var en vinner på noe punkt, ikke om du vant potetpåskje stafetten som liten var du egentlig en vinner. Taper.

temaet her er tydligvis noe du ikke forstår deg på. du har lite å bidra med når det kommer til geopolitikk, økonomi og historie så hvorfor deltar du her? bare for å komme med infantile barnslige uttalelser som "du er taper azz" ?

den eneste du driter ut er deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har, og det er psykopater som er glidemiddelet i det økonomiske lokomotivet. Det er vi som styrer verden. Noen ganger bommer vi, hadde du satt deg inn i finanskrisen fra 2008 tallet så hadde du sett at det var psykopater som sendte oss inn i en urolig tid fordi psykopatene tok enorme økonomiske risker.

Men med stor risiko så kommer også stor gevinst som menneskeheten tjener stort på.

Hvem tror du er ansvarlig for at den vestlige verden dominerte resten av verden? Jo det var psykopater det, og vi nyter enda fruktende av vestlige psykopater underla seg resten av verden.

Så dere bør være takknemlig når dere snakker til meg.

Kun gjentagelser. Jeg ber om beviser. Hvor vanskelig kan det være?

Dessuten, hvorfor skal vi være takknemlig ovenfor deg når du snakker om andre mennesker? Om det du har skrevet om deg selv er sant, så har du jo ikke bidratt med noenting for denne verdenen, eller landet du bor i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun gjentagelser. Jeg ber om beviser. Hvor vanskelig kan det være?

Dessuten, hvorfor skal vi være takknemlig ovenfor deg når du snakker om andre mennesker? Om det du har skrevet om deg selv er sant, så har du jo ikke bidratt med noenting for denne verdenen, eller landet du bor i.

vel, vi går imot stadig mer urolige tider. vi blir omtrent rendt over ende av immigranter fra afrika og midt-østen, de har det ikke så greit.

i fremtiden kommer dette til å føre til stor uro. og jeg er sikkert på at jeg kommer til å ha en slags form for leder rolle i fremtiden når uroen braker løs i europa. Når Norge trenger en sterk mann så er jeg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, vi går imot stadig mer urolige tider. vi blir omtrent rendt over ende av immigranter fra afrika og midt-østen, de har det ikke så greit.

i fremtiden kommer dette til å føre til stor uro. og jeg er sikkert på at jeg kommer til å ha en slags form for leder rolle i fremtiden når uroen braker løs i europa. Når Norge trenger en sterk mann så er jeg her.

Hehe, ser du kompenserer manglende empati med fantasi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser du kompenserer manglende empati med fantasi.

nei, du skjønner. europa er en krutt tønne som holder på å gå av. har du ikke sett alle opptøyene i england, frankrike og sverige hvor immigranter går helt amok?

i frankrike finnes det nå over 900 "no go zones" for etnisk franske, om de går inn i disse sharia dominerte sonene så risikerer man livet.

som "politisk korrekt" så har man såklart ikke fått med seg at innvandrings politikken europa har ført de siste 20 årene kommer til å lede til blodbad. men den kommer og da trenger europa en sterk leder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...