Gå til innhold

Ikke diskriminer psykopater


WubWub

Anbefalte innlegg

Ser du ikke humoren og verdien i et ellers så dystert kvinne sutrende forum?. Dette er gull, ler meg skakk i hjel av disse innleggene hannes.

Anonymous poster hash: 06d8b...021

Du er ikke gamle karen, er du?

Anonymous poster hash: f7610...8ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, kaller du dette humor?! I så fall jævlig dårlig forsøk på humor. Innleggene er bare helt for jævlig tragiske, og fyren i det hele tatt bør lagt inn på psyk

Anonymous poster hash: 059c0...3a5

Mine innlegg er på ingen slags måte humoristisk ment. Om du ler av mine innlegg så sier det igrunn ekstremt mye om deg selv som menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykopater driver verden fremover. har du ikke sett serien "dexter" ? vi tar ut dritten å driver verden fremover.

Herreguuud, du aner virkelig ikke hva du snakker om. Du eier seriøst NULL kunnskap? Har du det bra? Er du frisk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykopater driver verden fremover. har du ikke sett serien "dexter" ? vi tar ut dritten å driver verden fremover.

"Vi"? Nå er jeg spent. Fortell hva psykopaten Wubwub bidrar med som driver verden fremover.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innlegg er på ingen slags måte humoristisk ment. Om du ler av mine innlegg så sier det igrunn ekstremt mye om deg selv som menneske.

Klarer du ikke lese ordentlig, eller, din dumme faen..? Jeg ler overhodet ikke av noe av det du skriver. Innleggene dine sier enda mer om deg som menneske, lille fjott

Anonymous poster hash: 059c0...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke nok svar i den forrige, identiske, tråden din om diskriminering av psykopater?



Anonymous poster hash: ee63e...b6b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, du er virkelig DUM, du. Stakkars deg, NO FUTURE. Tror du må åpne opp øynene litt, og kanskje se litt mindre på film.

Anonymous poster hash: 059c0...3a5

Skikkelig voksent innlegg. "du er dum azz hihihi"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke nok svar i den forrige, identiske, tråden din om diskriminering av psykopater?

Anonymous poster hash: ee63e...b6b

Den tråden ble slettet etter 30 sider med svar, hvorpå 90% var personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike brukere som wubwub ødelegger hele atmosfæren på forumet. Seriøst, hadde det vært opp til meg, hadde du blitt kastet ut. Du er virkelig kvalm, no life



Anonymous poster hash: 059c0...3a5
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden ble slettet etter 30 sider med svar, hvorpå 90% var personangrep.

Syntes du det er merkelig? At 90% var personangrep? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden ble slettet etter 30 sider med svar, hvorpå 90% var personangrep.

Så da starter du en identisk? Hva er målet? Har du ikke noe bedre å gjøre?

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha steinar40 tilbake. Kan leve med innleggene til steinar40 i motsrtning til wubwub.. hah



Anonymous poster hash: 059c0...3a5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopater er gode politikere og ledere, sikkert positive sider med en del av de. Forhold derimot er ikke en psykopat sin sterke side. Ikke alle egner seg som kjærester eller ektefeller. Burde ikke folk kunne se personlige utfordringer og begrensninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Har du tenkt over at det er nettopp diskrimineringen som er drivkraften? Som gir dem styrken til å gjøre det de gjør? Nå tenker jeg på de historiske begivenhetene du har nevnt.

Det er ikke alltids det er åpne armer som er positivt. Ihvertfall ikke når det gjelder psykopater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du det er merkelig? At 90% var personangrep? :laugh:

ja det er merklig for min del. for jeg og mine er uhyre intelligent. vi driver samfunnet frem å står for det meste av menneskelig utvikling. derfor er det rart at dere i neste omgang vil diskriminere oss.

under 2.vks var det jøder som bøe diskriminert, og nå er det min tur? nei takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopater er gode politikere og ledere, sikkert positive sider med en del av de. Forhold derimot er ikke en psykopat sin sterke side. Ikke alle egner seg som kjærester eller ektefeller. Burde ikke folk kunne se personlige utfordringer og begrensninger?

Men de blir foreldre, kjærester, ektefeller. Om de har gode lederegenskaper på jobb er det vel og bra, men de ødelegger mange rundt seg privat.

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja det er merklig for min del. for jeg og mine er uhyre intelligent. vi driver samfunnet frem å står for det meste av menneskelig utvikling. derfor er det rart at dere i neste omgang vil diskriminere oss.

under 2.vks var det jøder som bøe diskriminert, og nå er det min tur? nei takk

Du driver hvertfall ingen frem slik som jeg ser det, og at du og dine(hvem er dine???) er i det hele tatt bittelitt intelligent? Neh, jeg tror heller på julenissen, han virker mer ekte enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har lurt på lenge nå, hvorfor skal vi diskriminere psykopater?

Psykopater finner vi i alle samfunnslag, men som regel er de øverst på rangstigen. Enten som leger, politikere, kirurger, prester eller politi.

Dette er mennesker som er primus motorer for lokal samfunnet samtidig som de er ekstremt ressurssterke.

Den velfungerende psykopat er uten tvil det perfekte menneske. Så hvorfor skal vi diskriminere psykopater? Vi diskriminerer jo ikke fysisk syke mennesker med kreft, og vi diskriminerer jo ikke mennesker med psykoser.

Så hvorfor skal vi henge ut en gruppe menneske?

Med andre ord, om du er sammen med en psykopat så bør du føle deg heldig. For da kan du gjøre samfunnet du lever i til noe bedre. Psykopater har som regel en positiv livskraft

Ikke leger eller prester btw. Google det du.

Anonymous poster hash: a0414...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Wubwub...

Ja, det er desverre sant at mye av den pillrøtne eliten i verden er psykopater eller har sterke trekk av det.

Diskriminering?!

Jeg vil ikke kalle det diskriminering at minst 70% sv befolkningen ligger med baken i været for disse krypene. Problemet er ikke at de blir diskriminert men at de IKKE blir det.

Selv de dummeste av de duller myndighetene med i den tro at de skal hjelpe dem. "Dakal. Bruker dop og steroider...brutt loven igjen og dengt noen helseløs, igjen". Konklusjon? De trenger hjelp...

Husker en forsker i et radiointervju en gang som trodde vi snart kom til å htrydde dem. La oss håpe på det...det trengs!

Anonymous poster hash: d9c15...4be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driver hvertfall ingen frem slik som jeg ser det, og at du og dine(hvem er dine???) er i det hele tatt bittelitt intelligent? Neh, jeg tror heller på julenissen, han virker mer ekte enn deg.

Hehe. Jeg har ekstremt høy IQ i forhold til snittet. Uansett, min IQ har lite med tråden her å gjøre så jeg skal ikke gå innpå det.

Det jeg er imot er diskriminering av andre mennesker. Det er helt legitimt å diskriminere psykopater, men det å diskriminere mennesker i rullestol er helt tabu. Dette er jeg imot.

Psykopater er som sagt de som driver samfunnet frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...