Gå til innhold

Ikke diskriminer psykopater


WubWub

Anbefalte innlegg

En ting jeg har lurt på lenge nå, hvorfor skal vi diskriminere psykopater?

Psykopater finner vi i alle samfunnslag, men som regel er de øverst på rangstigen. Enten som leger, politikere, kirurger, prester eller politi.

Dette er mennesker som er primus motorer for lokal samfunnet samtidig som de er ekstremt ressurssterke.

Den velfungerende psykopat er uten tvil det perfekte menneske. Så hvorfor skal vi diskriminere psykopater? Vi diskriminerer jo ikke fysisk syke mennesker med kreft, og vi diskriminerer jo ikke mennesker med psykoser.

Så hvorfor skal vi henge ut en gruppe menneske?

Med andre ord, om du er sammen med en psykopat så bør du føle deg heldig. For da kan du gjøre samfunnet du lever i til noe bedre. Psykopater har som regel en positiv livskraft

Begynner du med dette nå igjen!?!?!

Du er unormalt opptatt av psykopater og har en sykelig trang til å provosere mennesker her inn.

Du sårer og fornærmer mennesker som har vært i disse syke menneskenes klør.

Blir du opphisset av å fremprovosere negative følelser hos andre?

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor ikke du fremdeles får lov til å herje her inne.

Du er usmakelig og særdeles umoden.

Typisk nettroll!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har slettes ikke endret meg. det eneste som er endret er at du beveger deg vekk fra di sosiale søte ordlekene din til å havne i mitt territorium.

hadde du ikke vært så opptatt med "spør om bruker om han liker vafler" så hadde du sett jeg er klin lik den personen jeg var i juni/august.

En smule stormannsgal om du mener at deler av KG er ditt "territorium".

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med en dårlig psykopat som ikke klarer å fullføre manipulasjonene sine.

jeg er faktisk meget dyktig. denne "big rim jennie" sa faktisk at jeg var et godt og snilt menneske under en av hans ordleker på sosial prat.

har du hørt makan til sprøyt? haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har slettes ikke endret meg. det eneste som er endret er at du beveger deg vekk fra di sosiale søte ordlekene din til å havne i mitt territorium.

hadde du ikke vært så opptatt med "spør om bruker om han liker vafler" så hadde du sett jeg er klin lik den personen jeg var i juni/august.

:skratte:

Anonymous poster hash: 5f548...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smule stormannsgal om du mener at deler av KG er ditt "territorium".

Anonymous poster hash: 1ace2...d86

det er ingen tvil om at jeg har stor innflytelse på kg. det opprettes nesten daglig tråder om meg.

og jeg ser folk diskuterer mine sykelige besettelser titt og ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen tvil om at jeg har stor innflytelse på kg. det opprettes nesten daglig tråder om meg.

og jeg ser folk diskuterer mine sykelige besettelser titt og ofte.

Hvor er de trådene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er de trådene?

du prata om meg i en tråd hvor jeg sa "jeg har lært av kvinneguiden at jeg er gal og slem"

og du sa "nei det stemmer ikke, du er snill!"

nekter du for dette? koster meg ingenting å dra opp den tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er faktisk meget dyktig. denne "big rim jennie" sa faktisk at jeg var et godt og snilt menneske under en av hans ordleker på sosial prat.

har du hørt makan til sprøyt? haha

En dyktig psykopat hadde jo ikke blitt avslørt som en. "Whoops".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner du med dette nå igjen!?!?!

Du er unormalt opptatt av psykopater og har en sykelig trang til å provosere mennesker her inn.

Du sårer og fornærmer mennesker som har vært i disse syke menneskenes klør.

Blir du opphisset av å fremprovosere negative følelser hos andre?

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor ikke du fremdeles får lov til å herje her inne.

Du er usmakelig og særdeles umoden.

Typisk nettroll!

Et bedre spørsmål er : hvorfor tillater kg at du skal komme inn i alle mine tråder for på slenge dritt? du har fått slettet minst 20 innlegg alene fra mine tråder grunnet personangrep.

Pass på ditt eget reir før du driter i andre sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du prata om meg i en tråd hvor jeg sa "jeg har lært av kvinneguiden at jeg er gal og slem"

og du sa "nei det stemmer ikke, du er snill!"

nekter du for dette? koster meg ingenting å dra opp den tråden.

Det må ha vært noen uker siden eller måneder, dra den opp igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dyktig psykopat hadde jo ikke blitt avslørt som en. "Whoops".

vel , jeg har en plan med mine kg tråder. hva den planen er , vet du ikke. men jeg kan garantere deg at det er noe lurt, før jeg bryr meg pent lite om følerier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel , jeg har en plan med mine kg tråder. hva den planen er , vet du ikke. men jeg kan garantere deg at det er noe lurt, før jeg bryr meg pent lite om følerier

En bra psykopat hadde heller ikke avslørt at alle trådene hans var sprøyt og kun inngikk i en lengre plan. "Whoops".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bra psykopat hadde heller ikke avslørt at alle trådene hans var sprøyt og kun inngikk i en lengre plan. "Whoops".

gjesp. dette blir for dumt, er du ikke enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjesp. dette blir for dumt, er du ikke enig?

Du som er en mester i å diskutere burde da kunne bedre en dette svaret?

Jeg gjentar jo stort sett kun det du selv har skrevet og sagt om psykopater. Da finner jeg det merkelig at du selv ikke klarer å fullføre det du har lært om psykopater på nettet og de geniene du mener du tilhører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er en mester i å diskutere burde da kunne bedre en dette svaret?

Jeg gjentar jo stort sett kun det du selv har skrevet og sagt om psykopater. Da finner jeg det merkelig at du selv ikke klarer å fullføre det du har lært om psykopater på nettet og de geniene du mener du tilhører.

ja jeg mester. dette vet vi begge.

derfor syntes jeg det er trist at du faller ned til lav nivå til simple sjeler. vi vet begge et at det finnes uendelig mye mer bak mine innlegg enn et gjennomsnitts menneske kan oppfatte.

du er en lur og slu rev. så for din egen del, ikke drit deg ut ved å falle ned på lavnivå med personangret og ulogiske slutninger.

Og for din infomasjon så ser jeg at du prøver lokke meg inn i en felle som kan føre til utestengelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg mester. dette vet vi begge.

Du mestrer ikke engang det å bygge en vanlig setning.

derfor syntes jeg det er trist at du faller ned til lav nivå til simple sjeler. vi vet begge et at det finnes uendelig mye mer bak mine innlegg enn et gjennomsnitts menneske kan oppfatte.

du er en lur og slu rev. så for din egen del, ikke drit deg ut ved å falle ned på lavnivå med personangret og ulogiske slutninger.

Og for din infomasjon så ser jeg at du prøver lokke meg inn i en felle som kan føre til utestengelse.

Som en stormannsgal psykopat så forstår jeg at du med dine vrangforestillinger trur at det ligger noe mer bak dine egne innlegg. Jeg leser dem som dem er og legger verken mer eller mindre kløkt til dem enn det du selv klarer å få frem gjennom din egen evne til å formidle det du ønsker å si. Noe som ofte ligger på et ganske lavt nivå.

Kan du ikke fortsette med "jeg er smartere enn deg" argumentene dine da? Samme metodikk og argument man finner på barneskolen passer deg jo ganske godt, særlig når ironien lyser frem i neste setning der du mener du er smartere enn de fleste på forumet her. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du mestrer ikke engang det å bygge en vanlig setning.

Som en stormannsgal psykopat så forstår jeg at du med dine vrangforestillinger trur at det ligger noe mer bak dine egne innlegg. Jeg leser dem som dem er og legger verken mer eller mindre kløkt til dem enn det du selv klarer å få frem gjennom din egen evne til å formidle det du ønsker å si. Noe som ofte ligger på et ganske lavt nivå.

Kan du ikke fortsette med "jeg er smartere enn deg" argumentene dine da? Samme metodikk og argument man finner på barneskolen passer deg jo ganske godt, særlig når ironien lyser frem i neste setning der du mener du er smartere enn de fleste på forumet her. ^^

ja har skjønt du er lur. bøyer meg i knærne for deg. skulle ønske jeg var like lur som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har skjønt du er lur. bøyer meg i knærne for deg. skulle ønske jeg var like lur som deg

Sa du ikke "knel for meg" litt tidligere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har lurt på lenge nå, hvorfor skal vi diskriminere psykopater?

Psykopater finner vi i alle samfunnslag, men som regel er de øverst på rangstigen. Enten som leger, politikere, kirurger, prester eller politi.

Dette er mennesker som er primus motorer for lokal samfunnet samtidig som de er ekstremt ressurssterke.

Den velfungerende psykopat er uten tvil det perfekte menneske. Så hvorfor skal vi diskriminere psykopater? Vi diskriminerer jo ikke fysisk syke mennesker med kreft, og vi diskriminerer jo ikke mennesker med psykoser.

Så hvorfor skal vi henge ut en gruppe menneske?

Med andre ord, om du er sammen med en psykopat så bør du føle deg heldig. For da kan du gjøre samfunnet du lever i til noe bedre. Psykopater har som regel en positiv livskraft

Er det diskriminerende å ikke ville være i et forhold med noen som ødelegger deg psykisk og fysisk?? Ja de har en sykdom og ja de har det med å være suksessfulle karriæremessig men jeg tror de passer nest til å være alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...