Gå til innhold

Er så utrolig kåt nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger du ikke bli tilfredsstilt selv da? Jeg hadde gjort mye for mannen, men hadde trengt litt tilbake, så frustrert som jeg er!

Anonymous poster hash: f2c80...188

Jo,gjør jo det. Men det jeg savner mest er å få tilfredsstille og gjøre det godt for ei...kose,slikke henne leeenge...Følelsen av ei kåt dame og å få gi tilfredsstillelse er det beste jeg vet !! Synes det gir så utrolig mye å gjøre det godt for henne ! Åh,jeg blir knallhard bare av å skrive om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger du ikke bli tilfredsstilt selv da? Jeg hadde gjort mye for mannen, men hadde trengt litt tilbake, så frustrert som jeg er!

Anonymous poster hash: f2c80...188

Hva savner du aller mest da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,gjør jo det. Men det jeg savner mest er å få tilfredsstille og gjøre det godt for ei...kose,slikke henne leeenge...Følelsen av ei kåt dame og å få gi tilfredsstillelse er det beste jeg vet !! Synes det gir så utrolig mye å gjøre det godt for henne ! Åh,jeg blir knallhard bare av å skrive om det

Du dreper meg...

Anonymous poster hash: f2c80...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva savner du aller mest da ?

Jeg er faktisk så frustrert at forspill høres unødvendig ut - jeg vil bare bli revet av meg klærne, og kjent noen trenge inn i meg...

Anonymous poster hash: f2c80...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dreper meg...

Anonymous poster hash: f2c80...188

Haha.. Dreper visst meg selv også,hvis det er noen trøst...:P Vet snart ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk så frustrert at forspill høres unødvendig ut - jeg vil bare bli revet av meg klærne, og kjent noen trenge inn i meg...

Anonymous poster hash: f2c80...188

Oh,jeg er så enig ! Kunne tenkt meg å vært nakne sammen med ei en hel dag...bare kosa,knulla og latt lystene og kroppen styre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh,jeg er så enig ! Kunne tenkt meg å vært nakne sammen med ei en hel dag...bare kosa,knulla og latt lystene og kroppen styre...

Herregud, jeg er jo blitt helt evneveik :P Hvem hadde trodd at jeg skulle skrive dirty på KG noen gang, liksom...

Anonymous poster hash: f2c80...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kontaktannonse, hets og svar.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ågud, jeg også! Er så forbaska seksuelt frustrert at jeg virkelig sliter med å konsentrere meg med studier. Vil kjenne en hard pikk trenge seg inn i meg. Satan, faen, dritt altså...

Anonymous poster hash: f2c80...188

Samme her. Veldig frustrerende.

Anonymous poster hash: 674d8...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...