Gå til innhold

Hvor mye kynnere har dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Er i uke 23, straks 24 og kynnerne har kommet for fullt. Er ikke vondt, bare pittelitt ubehagelig. Lite på dagen, men pp kvelden er det nesten non stop.

Er mitt første svangerskap.

Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: 3020e...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har kommet og gått litt. Jeg ble innlagt med nyrebekkenbetennelse, da var de der veldig mye, nå kommer det på kveldstid, under sex og hvis jeg går lange turer. Jeg er i uke 30 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen kynnere til dagen, men er ikke slik at jeg teller dem.. :)

Mye kynnere kan være et tegn på UVI, så om det er lenge siden du har fått sjekket urinen så kan det være lurt å få tatt en stix:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse kynnere fra uke 20 i begge graviditeter. Fra uke 30 var det ganske regelmessig i timesvis på kveldene. Fødslene begynte i uke 37 og 39, med sterke kynnere som gikk over til rier, noe jeg ikke merket før det var godt i gang begge ganger, trodde jo det bare var kynnere... Andre gangen var jeg til og med på Ullevål for CTG registrering, de sa det bare var kynnere, vi dro hjem, to timer senere sa det plask, vannet gikk og 1,5 t senere var ungen ute.

Anonymous poster hash: 32b31...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse! Teller ikke, da hadde jeg ikke fått gjort annet, ble delvis sykemeldt noen dager før jul pga kynnere, utløses av stress og fysisk aktivitet hos meg. Noen kvelder må jeg bare sitte i sofaen for det kommer med en gang jeg er i bevegelse og da strammer det til og gir seg ikke før jeg legger meg ned. Når jeg ligger kommer de jevnt og da knyter det deg helt i magen og kommer med mensmurringe og det er veldig ubehagelig. Uke 34 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...