Gå til innhold

Vil ikke lenger ha flaske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min lille på 3 måneder har plutselig bestemt seg for at han ikke vil ha mat på flaske lenger. Det gikk helt fint tidligere (har kun fått mm), men nå vil han ikke spise av flaske lenger. Han biter og "leker" med turen i munnen, men suger ikke. Skal dog sies at vi ikke har gitt han flaske på en stund ettersom det ikke har vært behov for det, men nå kunne jeg godt tenkt meg å kunne dratt bort noen timer på egenhånd en kveld. Er dette normalt? Noen tips?

Anonymous poster hash: 6c0d8...b56

Anonymous poster hash: 0839c...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille på 3 måneder har plutselig bestemt seg for at han ikke vil ha mat på flaske lenger. Det gikk helt fint tidligere (har kun fått mm), men nå vil han ikke spise av flaske lenger. Han biter og "leker" med turen i munnen, men suger ikke. Skal dog sies at vi ikke har gitt han flaske på en stund ettersom det ikke har vært behov for det, men nå kunne jeg godt tenkt meg å kunne dratt bort noen timer på egenhånd en kveld. Er dette normalt? Noen tips?

Anonymous poster hash: 6c0d8...b56

Anonymous poster hash: 0839c...6df

Hva med å bytte tutt på koppen eller tåteflaske? Kam jo hende at gummen til ungen har allerede begynt å klø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...