Gå til innhold

strekk i magen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har hatt lignende? Vet ikke om jeg er gravid, men har mensenmurringer hver dag, noe som jeg kun pleier å få etter at mensen har kommet. Tok en test i slutten nov, men den var negativ og dagen etter kom mensen. Da hadde jeg også mensenmurringer på forhånd. Nå har jeg ikke hatt mens siden slutten av nov, men har ofte lange sykluser. I det siste har jeg følt meg svimmel + murringene og når jeg reiser meg opp fra sittende og magen er utstrekt, kjenner jeg det knuter seg/strekker i magen på venstre side. Har tenkt å kjøpe test, men har ikke apotek her jeg bor, så blir noen dager til..dessuten har jeg tatt mange tester opp gjennom tidene, så hadde egentlig bestemt meg for at jeg skulle være ganske så sikker neste gang jeg tissa på en test! Føler meg ikke akkurat gravid, men hva vet vel jeg som aldri har vært det før..dagens fjas! Takk for at du tar deg tid og lese :-)

Anonymous poster hash: 88978...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har tilgang til tester så kan du jo bestille tester på nettet :) Finnes tester til 10 kr stk. Mensenmurringer har jeg hatt mye i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har tilgang til tester så kan du jo bestille tester på nettet :) Finnes tester til 10 kr stk. Mensenmurringer har jeg hatt mye i svangerskapet.

Takk for svar, men vet jo selvsagt at det bare er på nettet. Er i en situasjon som gjør at det er enklere å kjøpe selv enn å få i posten.. Ser det at mange har menssmerter, men er ikke helt overbevist selv om. Er mest nysgjerrig på dette strekket jeg føler...leste noe om at det kan være livmoren som strekker seg..jaja time will show

Anonymous poster hash: 88978...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...