Gå til innhold

spotting uke 18


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som hadde spotting i uke 18? Er helt fra meg. Har mye vondt i magen,har hyperemisis og er konstant dårlig. Tanken på å miste barnet er uholdbart! Kan jeg ringe sykehuset eller må jeg ta en privat ul?

Anonymous poster hash: 3e715...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ringe føden, men det er ikke sikkert de vil ta deg inn siden du ikke er så lang på vei. Her vil de ikke ta deg inn før uke 22, men gjør noen unntak da.

Og da må du vel ringe legen som henviser deg videre til sykehuset evt.

Håper alt er fint med lille, lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legevakt ;) Jeg begynte selv å blø i uke 23 og hadde masse kynnere. Jeg fikk beskjed om at legevakt var riktig sted frem til uke 24. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt føden, opplevde blødninger i uke 16 og de tok i mot meg med åpne armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her! Ringte føden og de var utrolig snille! Fikk komme ned på UL og fikk se en frisk,perfekt liten gutt<3<3

Anonymous poster hash: 3e715...6f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Ts her! Ringte føden og de var utrolig snille! Fikk komme ned på UL og fikk se en frisk,perfekt liten gutt<3<3

Glad på dine vegne. Godt å høre at du fikk god hjelp og at den lille er frisk :) Gratulerer med gutt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt stod bra til og at de tok deg bra imot :)

Jeg ringte føden (ahus) under en sånn situasjon rundt samme graviditetsuke og fikk kjeft for at jeg ikke heller ringte legevakten jeg.

Anonymous poster hash: 3f5bc...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...