Gå til innhold

Jenter : Noen av dere single her som ikke fjerner kjønns/kroppshår ?


volvo22

Anbefalte innlegg

etter mange år som glattbarbert har jeg nå ikke barbert meg på 9 mnd.Har laaaangt hår på musa og ingen av mine ONS har syntes det var ekkelt.



Anonymous poster hash: eeabf...7c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 19 år, singel.

Barberer meg kun når jeg skal vise hud (eks. om sommeren, på fest osv) Ellers lar jeg det gro alle plasser..

Barberte meg når jeg hadde kjæreste, men dersom kjæresten ønsket at jeg ikke barberte meg så mye hadde det ikke vært et problem, så lenge jeg kunne gjort det når jeg skulle ut i offentligheten :P



Anonymous poster hash: 9a9dc...51b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også le litt av de som sier at hår "der nede" er ekkelt... Haha, er vel en grunn til at vi har det.

Men hår på hodet er ikke ekkelt nei :P



Anonymous poster hash: 9a9dc...51b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er 19 år, singel.

Barberer meg kun når jeg skal vise hud (eks. om sommeren, på fest osv) Ellers lar jeg det gro alle plasser..

Barberte meg når jeg hadde kjæreste, men dersom kjæresten ønsket at jeg ikke barberte meg så mye hadde det ikke vært et problem, så lenge jeg kunne gjort det når jeg skulle ut i offentligheten :P

Anonymous poster hash: 9a9dc...51b

Går du avkledd/naken i offentligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter mange år som glattbarbert har jeg nå ikke barbert meg på 9 mnd.Har laaaangt hår på musa og ingen av mine ONS har syntes det var ekkelt.

Anonymous poster hash: eeabf...7c8

Way to go,girl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beholder håret under armene og på leggene nå som det er første vinteren jeg er singel på en del år (gidder ikke å bry med det). Jeg har svært lite hår under armene men det kan bli en del på leggene etter en stund uten barbering. Men hvis jeg skal på fest/selskap ol. hvor jeg må gå i kjole/ermeløs barberer jeg. Om sommeren barberer jeg armhuler og legger jevnlig. Nedentil må jeg barbere regelmessig ellers klør jeg meg ihjel av stubbene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres flott ut jeg ! ;) Sånn dame jeg ønsker meg ;)

Jeg er i grunnen mest forundret over at det du legger mest vekt på hos en dame er hårveksten hennes. Så lenge hun ikke barberer seg, spiller det ingen rolle med resten? Personlighet, utseende, holdninger eller om du faller for henne har ikke noe å si, så lenge hun er hårete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg kategorien hairy på tubegalore og diverse lignende sider. Der finner du busker herfra til månen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i grunnen mest forundret over at det du legger mest vekt på hos en dame er hårveksten hennes. Så lenge hun ikke barberer seg, spiller det ingen rolle med resten? Personlighet, utseende, holdninger eller om du faller for henne har ikke noe å si, så lenge hun er hårete?

Hehe,nei da har du misforstått. Mente kun at ubarbert er EN av tingene jeg ønsker meg og tiltrekkes av,....Det er selvfølgelig helt andre ting,og mye annet som er mye viktigere hvis vi skal ta med personlighet osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,nei da har du misforstått. Mente kun at ubarbert er EN av tingene jeg ønsker meg og tiltrekkes av,....Det er selvfølgelig helt andre ting,og mye annet som er mye viktigere hvis vi skal ta med personlighet osv...

Bare lurte, etter som du svarer vilt fremmede at de ville vært dama for deg, kun fordi de ikke barberer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare lurte, etter som du svarer vilt fremmede at de ville vært dama for deg, kun fordi de ikke barberer seg.

Ja,mente kun utseendemessig på akkurat det punktet da..mulig jeg ordla meg dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,mente kun utseendemessig på akkurat det punktet da..mulig jeg ordla meg dårlig..

Var jo derfor jeg lurte på om du tar hvem som helst, så lenge de er hårete. Da blir det liksom litt creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo derfor jeg lurte på om du tar hvem som helst, så lenge de er hårete. Da blir det liksom litt creepy.

Hehe,skal være enig i at det hadde vært temmelig creepy ja...Men sånn er det ikke altså :)

Synes ubarberte og hårete damer kan være skikkelig pent og sexy å se på....men det er selvsagt kun en av mange mange ting jeg ønsker meg hos ei dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...