Gå til innhold

Jenter : Noen av dere single her som ikke fjerner kjønns/kroppshår ?


volvo22

Anbefalte innlegg

På 28.11.2016 den 1.17, AnonymBruker skrev:

Du er ikke tilfeldivis litt blond, langt hår og fullskjegg? Litt synd du er altfor ung for meg hvertfall. For jeg har hår. Mye.

Anonymkode: 070e6...979

Hehe. Jeg er mørk blond,men mangler fullskjegget da... Hvor gammel er du da ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.11.2016 den 1.20, AnonymBruker skrev:

Siden jeg er singel barberer jeg ikke legger på vinteren siden ingen ser dem uansett

Anonymkode: b2f6e...882

Hva om du plutselig møter noen da ?

Anonymkode: c4c41...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er for meg selv, barberer jeg meg fordi jeg synes det er mest behagelig å være glatt, men om jeg hadde hatt en partner som foretrakk hår på det sterkeste, hadde jeg ikke hatt noe imot å la det gro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trøndermann skrev:

Hehe. Jeg er mørk blond,men mangler fullskjegget da... Hvor gammel er du da ? ;)

For gammel for deg, 40+

Anonymkode: 070e6...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å ha litt busk og er generelt litt lat når det kommer til resten. Ops hehe

Anonymkode: cc215...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2015 den 13.26, AnonymBruker skrev:

Jeg barberer meg nedentil fordi jeg føler meg usexy hvis jeg ikke gjør det, men hvis jeg hadde hatt en partner som foretrakk meg naturlig hadde det vært en stor lettelse. :lol:

 

Anonymous poster hash: 83a6a...72c

Samme her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

For gammel for deg, 40+

Anonymkode: 070e6...979

Vet ikke om jeg er enig med deg der...34 her da. Det er jo bare tall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Epiphany skrev:

Når jeg er for meg selv, barberer jeg meg fordi jeg synes det er mest behagelig å være glatt, men om jeg hadde hatt en partner som foretrakk hår på det sterkeste, hadde jeg ikke hatt noe imot å la det gro. 

Så du ville tilfredsstilt din partners ønske fremfor hva du synes er behagelig selv ?

Anonymkode: c4c41...dc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du ville tilfredsstilt din partners ønske fremfor hva du synes er behagelig selv ?

Anonymkode: c4c41...dc5

Ja. Det er ikke ubehagelig med hår, bare en smule mer behagelig uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Trøndermann skrev:

Vet ikke om jeg er enig med deg der...34 her da. Det er jo bare tall :)

Nei, det er ikke bare tall om du er så ung og kanskje ønsker barn og hele pakka. Du er så ung at å involvere seg med deg medfører stor risiko for en ødelagt selvfølelse om du finner deg ei under 30 som er hårfri. Dessuten skal du være bra moden og ha virkelig høy integritet for å involvere deg med ei hårete dame på over 40. 

Er det ei du ville presentert for kompisene? 

Anonymkode: 070e6...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke bare tall om du er så ung og kanskje ønsker barn og hele pakka. Du er så ung at å involvere seg med deg medfører stor risiko for en ødelagt selvfølelse om du finner deg ei under 30 som er hårfri. Dessuten skal du være bra moden og ha virkelig høy integritet for å involvere deg med ei hårete dame på over 40. 

Er det ei du ville presentert for kompisene? 

Anonymkode: 070e6...979

Hvorfor skulle jeg ikke ha villet presentere ei på over 40 for kompisene ?  Har hatt dame med endel års aldersforskjell oppover før,og ingen reagerte negativt på det. Men men,jeg hører hva du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.11.2016 den 11.43, Trøndermann skrev:

Me like :)

hairywomen14.jpg

Hvis jeg hadde sett ei lignende dame som det på stranden hadde jeg nok fått sjokk.

Anonymkode: c4c41...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri ha gått ned på en ubarbert dame.. Ufff.... Vet ikke om jeg hadde giddet noe annet heller. Har dama mer hår på kroppen enn meg, så forlater jeg rommet.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jay skrev:

Jeg kunne aldri ha gått ned på en ubarbert dame.. Ufff.... Vet ikke om jeg hadde giddet noe annet heller. Har dama mer hår på kroppen enn meg, så forlater jeg rommet.... 

Ganske interessant å se hvor forskjellige man er egentlig. For meg er en slik tankegang helt fremmed og uforståelig. Jeg er jo helt motsatt... Men det er jo det som gjør ting spennende også da,at vi alle er forskjellige. Noe annet hadde vært drit kjedelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.12.2016 den 9.50, Jay skrev:

Jeg kunne aldri ha gått ned på en ubarbert dame.. Ufff.... Vet ikke om jeg hadde giddet noe annet heller. Har dama mer hår på kroppen enn meg, så forlater jeg rommet.... 

Har du prøvd det da,eller er det bare en antagelse at du ikke hadde likt det ?

Anonymkode: c4c41...dc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd det da,eller er det bare en antagelse at du ikke hadde likt det ?

Anonymkode: c4c41...dc5

Blir kvalm av å bare se det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jay skrev:

Blir kvalm av å bare se det.. 

Hmm..ja du må jo få lov til å synes det.

Anonymkode: c4c41...dc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...