Gå til innhold

Fremstår en mann som mer attraktiv eller interessant om du ser han sammen med andre attraktive kvinner?


Gjest Ragnar Danneskjöld

Anbefalte innlegg

Bra det ikke er deg jeg skal forføre da.

:)

Ja, akkurat spill og sånn lureri er jeg ikke for altså, så må bare beklager det. Brent barn skyr vel ilden eller no sånt. Det fungerer sikkert på mange andre fordi, så go for it visst du føler det er deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnar Danneskjöld

I krig og kjærlighet er alt lov. Når man har møtt sitt livs kjærlighet, kan man ikke gi opp ved første tegn til motstand.

Men det var en liten avsporing.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Jeg vet hva jeg liker, så når jeg ser en kjekk mann så ser jeg en kjekk mann, og snakker jeg med en mann som jeg synes er snill og hyggelig så synes jeg han er en trivelig fyr, uansett! :P



Anonymous poster hash: ceb27...b5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker blir mer attraktive når de har et bra liv og er hyggelige. En fyr som noen snakker positivt om slår en fyr med attraktive damer rundt seg anytime!

Er du ute etter å skape et bedre inntrykk av deg selv, så bli mer sosial og gjør gode gjerninger. Få et rykte om at du er en hyggelig fyr som behandler damer med respkt og gjerne hjelper mormora på 80 med innkjøp på lørdagene.

Å skaffe deg et harem av fine damer får deg bare til å synke i verdi hos de damene du egentlig er ute etter.

De som har profilbildet av seg selv med andre damer blir som regel sveipet vekk av damer med høy verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...