Gå til innhold

solarium?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ok med solarium i 2 trimester? Er så tynn pga hyperemisis og ser syk ut fordi jeg er så blek! Eller har du tips om god selvbruning?

Anonymous poster hash: 24c2f...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å ha lest at det ikke anbefales med solarium pga overoppheting av fosteret.

Anonymous poster hash: ec3f1...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at det ikke anbefales med solarium pga overoppheting av fosteret.

Anonymous poster hash: ec3f1...a8d

Det skrives mye rart. Du kan selvfølgelig ta solarium, men for din egen del så bruk solkrem. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for lenge av gangen, og ha på vifte e.l. i rommet. Ville kanskje hatt en flaske med kaldt vann med meg også, men det er mest fordi jeg kan bli så "akutt" tørst som gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Vær obs på at man lettere kan få veldig stygge pigmentflekker når man soler seg som gravid.

Så ellers brukte jeg selvbruningsservietter.

Husker ikke navn, men de er kjøpt på vita, i en pose med fler.

Kan ikke se for meg at solarium og hyperemesis er noen god kombinasjon, så hadde gått for seøvbruningsservietter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ikke unngå sol pga pigmentflekker? De går ikke bort igjen så ville heller brukt selvbruning.

Endret av me2u
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok sol i 20 min her om dagen. Jeg tenkte på pigmentflekker men har ikke sett noen enda. Jeg føler også at jeg bare ble rød. Pleier som regel å bli brun ganske fort men,ble heller rød enn brun :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du har hypermesis? Skulle tro du da sleit med helt andre ting enn hvor mye farge du har på kroppen.

Jeg har også hørt at man skal være varsom med solarium pga overoppheting av fosteret.

Anonymous poster hash: ea09b...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du har hypermesis? Skulle tro du da sleit med helt andre ting enn hvor mye farge du har på kroppen.

Jeg har også hørt at man skal være varsom med solarium pga overoppheting av fosteret.

Anonymous poster hash: ea09b...21a

For et frekt svar. Ja jeg har det og jeg er inn og ut av sykehus, har store blåmerker etter stikkene jeg får (intravenøst) og har blitt så tynn og ekkel at alle kommenterer det. Så selv om man er syk får man ikke lov å føle seg vel? Okei..

Anonymous poster hash: 24c2f...5d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan fint ta solarium, men alt med måte. Ikke grill deg i 50 minutter med bronzer. Ha på solkrem og bruk viftefunksjonen. Noen får pigmentflekker i graviditeten, men jeg opplevde aldri det forrige svangerskap eller nåværende svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan fint ta solarium, men alt med måte. Ikke grill deg i 50 minutter med bronzer. Ha på solkrem og bruk viftefunksjonen. Noen får pigmentflekker i graviditeten, men jeg opplevde aldri det forrige svangerskap eller nåværende svangerskap.

Man kan faktisk grille seg selv i 50 min med bronzer om man ønsker det. Den eneste det går ut over er deg selv. Og til og med ikke alltid det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan faktisk grille seg selv i 50 min med bronzer om man ønsker det. Den eneste det går ut over er deg selv. Og til og med ikke alltid det heller.

Ja, mente for hennes eget beste, trodde hun skjønte at hun ikke grillet fosteret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mente for hennes eget beste, trodde hun skjønte at hun ikke grillet fosteret ;)

Se svar over her så ser du at noen faktisk tror at de griller fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det virkelig folk som fortsatt tar solarium?

Anonymous poster hash: 02a18...149

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig folk som fortsatt tar solarium?

Anonymous poster hash: 02a18...149

Ja for å ikke være gjennomsiktig

Anonymous poster hash: 24c2f...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for å ikke være gjennomsiktig

Anonymous poster hash: 24c2f...5d0

Da finnes det selvbruning da, som ikke er skadelig for huden.

Anonymous poster hash: f5ae3...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...