Gå til innhold

murringer/smerter ETTER eggløsning


camillasa

Anbefalte innlegg

Hei☺

Fikk positiv eggløsnings test på fredag kl. 12.00 og negativ test igjen i går (lørdag) midt i dagen..

Men nå i dag har jeg hatt mye murringer og smerter på høyre side... Kan El være nå eller er den over for denne gang? Hadde sex fredag og lørdag.. holder det? Får ikke hatt oss i kveld eller i mårå værtfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egget sluppet når testen er negstiv og da er det på en måte for seint å ha sex og ha en sjans? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen er positiv 24-48 timer FØR eggløsning. Så du kan ha hatt EL i går. Men det er også mulig å ha smerter etter egget er sluppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruksanvisningen på den testen jeg tok stod det 24-36 timer etter positiv test☺ Og

Håper ikke det gjor noe at vi hadde sex på lørdagskveld og ikke i går..? testen var jo positiv kl. 12.00 på fredag, så da vil vel det si at egget har sluppet værtfall på søndag kl. 12.00 (48 timer etterpå)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere sex på lørdag er vel det helt tipp topp. ;) Å ha sex FØR eggløsning er bedre enn å ha sex akkurat dagen man har EL (hvis man ikke kan gjøre begge deler), fordi det kan ta opp til 12 timer for sædcellene å nå frem til egget. Dvs skal man være sikker på at de når frem "i tide" er det lurt med sex før EL. At dere da hadde sex fredag og lørdag er derfor helt "etter boka". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi😄😄 hadde oss på onsdag kveld, 2 ganger fredag og lørdagskvelden! Håper på positiv test om noen dager da! Fyyy for noen lange ventedager :P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde el rett før helga, og jeg er enig med deg.. Ventetiden er laaang!

Åå lykke til😄 Håper det blir to streker på oss begge da☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå lykke til😄 Håper det blir to streker på oss begge da☺

Vi får kysse fingrene for det 😊 Du får holde oss oppdatert!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg opplevd også. Positiv test onsdag og torsdag, og har nå hatt smerter i helgen og i dag. Kan dette være et tidlig tegn? Har aldri opplevd dette før og venter ikke tr før den 27!

Anonymous poster hash: c97ab...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...