CecilieB Skrevet 19. desember 2004 Forfatter #61 Skrevet 19. desember 2004 Takk Trulselinemor. Akkurat nå kan julen bare gå og legge seg! Jeg har sånn feber og vondt i halsen. Det begynte i går, den ene helgen i desember hvor jeg ikke skal jobbe. Frihelg, med middagsbesøk, Sissel-konsert og baking av kakemenn idag. Deigen er ihvertfall klar, så får vi se hva jeg orker. Sissel-konserten var kjempeflot, og det er Peter Jöback også Etter konserten var det rett hjem i seng. Orker ikke dette rett før jul, og nå som det er snø og kos også. Nå må jeg ta en pause her.l God jul til alle.
Gjest baby-E Skrevet 21. desember 2004 #62 Skrevet 21. desember 2004 heisann! Bare titter innom for å ønske deg en riktig god jul!
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #63 Skrevet 21. desember 2004 God bedring og riktig god jul, CecilieB! Håper du får en fin høytid :nissekone:
Gjest Sarah Jessica Skrevet 5. mai 2005 #64 Skrevet 5. mai 2005 Hei CecilieB! Er du ikke her lenger? Jeg har fått nytt navn siden sist..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå