Gå til innhold

Cecilies bok


CecilieB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arrrrrrgh.

Hater når naboene har fest. De tar ikke hensyn for fem flate øre. Ungene er sure fordi de ikke får sove, og bassen ljomer i veggene i vår leilighet.

Ikke hører de når man ringer på for å be dem dempe seg heller. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har naboen gitt seg. Takk for det!

Hadde de bare advart oss på forhånd. Det er så lite som skal til før det ikke er så gale likevel.

Gubben har startet å se XxX, han har sett den ørten ganger. Jeg får aldri sett den, jeg orker ikke å begynne på en film så sent, så jeg hopper til køys.

Minsten sa til meg før hun la seg i kveld at hun ville gå tur i morgen, hvis det var fint vært. Ser ut til at det blir innedag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg godt inne i ferieuken min. Må jo ta den femte uken før året er omme.

Resten av året er for travelt på jobb til vi får lov til å ta ferie.

Helgen gikk med til oppkast og diarè på alle fire. Typisk det når man skal ha ferie og fred og ro. Har tatt ferie uken før skolen så jeg skulle få skikkelig hvilt ut. Har hanglet en stund og kjenner jeg trenger å slappe av.

Har vært mye til legen i det siste, og han har begynt å nøste i løse tråder. Heldigvis.

Nå blir huset snart invadert av unge menn som skal se fotball. Jeg blir vel sittende med maskinen jeg da :hoho:

I dag har jeg vært ute og kjøpt goretexsko til guttungen. Min mor liker å være tidlig ute med julegavene for å finne gode tilbud, og det klarte jeg å finne. Kjempestilige sko nedsatt fra 1000 til 400. Ikke verst kjøp det. Og guttungen lyste opp i et kjempesmil da han fikk se dem. Deilig å se at en på 8 år klarer å glede seg over noe annet enn dataspill :ler:

Prøver å finne ut hva annet vi skal ønske oss. Det blir vel gavekort på IKEA til oss voksne.

Minstemann trenger tydeligvis en sånn sminkedukke, et sånt hode man kan klæsje drit i trynet på. Hun dekorerer seg selv med fettstift og tusj i alle ledige stunder. Jeg hater det tullet der, og ikke skjønner hun at det er ulovlig heller. :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg levert ungene, handlet og ryddet vekk spisestuen. Vi skal overta møbler fra mannens mormor og har ventet lenge på dem. Når svigermor endelig bestemmer seg for at nå kan vi få dem, må vi hoppe rundt og stresse på et par timers varsel. Vi skal jo ha ut det vi allerede har også. Mannen er dritsur, han har allerede et dårlig forhold til sin mor, og jeg blir irritert på ham fordi han ikke gidder å ta i et tak. Det er tross alt hans slekts ting vi skal overta. Og da er runddansen i gang. Hater dette her.

Nå er det helg igjen, og ferien min nærmer seg slutten. Har fått slappe av litt ihvertfall.

I morgen er det tidlig opp for å sitte i telefonkø til cupfinalebilletter. Jeg HÅPER vi klarer å skaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja, nå er ferien over for denne gang. Jeg trengte den virkelig. Har akkuart sett værvarselet for i morgen, og lagt fram oljebuksen min. Er lei av å komme søkkvåt på jobb, og traske rundt i butikken lett fuktig hele dagen.

Har akkurat satt på platen for å bruke resten av røren til pannekaker. Har endelig fått frys, så nå kommer vi til å spise is til alt mulig hele tiden :oops:

Og julaften er i boks. Er i dag invitert til min søster. Så i år blir det barnejul. Mine to og hennes to, og så overnatter vi der så gubben kan ta seg en knert eller tre på kvelden.

Fikk pakke fra Panduro i går. Endelig har jeg fått julekrybbe, og oppi var det også andre juleting. Engler og kos. Kan ikke julen komme snart?

Må bare glemme hvor travelt det er på jobb i juletiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Cecilie!

Jeg er blitt ny som du skjønner :wink:

Fikk julestemning av å besøke deg her inne nå, jeg har faktisk også begynt å tenke på feiringen i helgen som var.

Håper du kom tørrskodd på jobb, selv har jeg funnet frem støvler og regnfrakk og gleder meg ikke direkte til å springe til bussen etterpå..

Ha en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Annie

Er her jeg, har bare vært veldig opptatt. Mye jobb og mye syk i det siste. Fortsetter nok sånn en stund til. Er travle tider nå før jul på jobben.

Denne helgen er det bare avslapping, men neste helg skal jeg feire bursdagen min, så da blir det nok party.

Forrige helg var jeg på Den elleville festen. Var ok det, men tror ikke jeg hadde gått glipp av noe om jeg ikke gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnefri helg. Har besøk av en kompis fra Tr.heim.

Skulle feste og ferie bursdagen min (som er i morgen), men det ble fotball og kortspill med meg og gutta i stedet. Hadde det kjempekoselig ;)

Nå sitter vi og diskuterer hva vi skal ha til frokost. Rett og slett en sløvedag. Håper vi kvikker opp før ungene kommer hjem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Her sitter jeg da. I en pause mellom dogåingen. Var hos legen i går, etter en mnd. med dårlig mage. Ja, det var parasitten som har kommet på besøk. Håper tablettene funker kjapt. Sykemeldt ble jeg også. Ikke det at jeg er sykere nå enn den siste mnd., men han insisterte. Hva kan jeg si? Jeg er faktisk utslitt når jeg kjenner etter. Trodde det var årstiden, men det er nok ikke bare det.

Nå er gubben på Brannkamp. Jeg og ungene har malt glassmaling på Norgesglass. Dvs. jeg har vel administrert heter det vel. I år blir det hjemmebakt på hjemmemalte glass til oldeforeldre og perifere slektninger.

Julegaveutgiftene blir skjært til beinet i år, men heldigvis forstår familien det. De er mest opptatt av å gi til oss stakkaraene de ;)

Så jeg må bruke krefter på å finne ut hva vi ønsker oss. Ikke lett for en stakkars kvinne å finne ut for både små og store i familien. Hvis ungene fikk velge helt selv, hadde jo huset flommet over av Barbieslott og GameCubespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hei Cecilie! :)

Føler meg deg, hvordan er formen nå? Regner med antibiotikane hjalp fort? Jeg er ikke i slag selv og skal ta testen nå til uken.. Herregud for en skandale denne vanngreia!!

Så koselig med hjemmelagde gaver. Det blir man SÅ glad for å få! Og noen ganger har man bare ikke mye til overs til julegaver, det er noe alle skjønner. Og jeg sier JA til flere Barbieslott!! :ler:

Jeg har forøvrig "tømt" lageret deres for Karl Lagerfeldt-ting, kjøpte masse julegaver fra den kolleksjonen. Kjempegøy! Ikke så mye som var rålekkert, men mye stilig. Armbånd, slips, t-skjorter, genser, og undertøy blir gaver til både venninner, foreldre og søsken i år. Mamma hintet om at "hvasomhelst" fra kolleksjonen sto på ønskelisten..

Vel, ha det fint så lenge og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for besøk Anniemal ;)

Her går det mye bedre. Tablettene funket som en kule de.

Lite nytt fra denne fronten. Jeg går og venter på helgen så jeg kan ta fram julepynten på søndag. Lørdag er det jobb :(

Har senvaktuke, og det er pyton nå i disse førjulstider. Folk har endelig krøpet fram fra steinene sine og er nå ute og handler. Det er travelt!

Ble veldig glad i dag da jeg så de hadde satt opp juletreet på Torgalmenningen da jeg gikk hjem fra jobb i dag. Nå er det virkelig jul snart. Det blir vel tent sammen med julegaten i morgen.

Nå skal jeg snart se litt tv, følger med på en serie på BBC sammen med gubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Baby-E. Har ikke tittet innom dagboken på en stund. Takk for hilsen ;)

I kveld sitter jeg her og prøver å gjøre meg klar til å gå på jobb i morgen. Har vært hjemme et par dager, omgangssyke.

Vi har sovet i stuen de siste mnd. Ungene klarer bare ikke å ligger på samme rom, det blir bråk og slossing hver kveld. Så de har fått hvert sitt rom. Gubben selv sover dårlig, og det skal ingenting til før han blir forstyrret og ikke får sove. Derfor hadde han plassert oss i boden da jeg kom hjem fra jobb på mandag. Sove i boden er ok det, døren står åpen, og ja, jeg vet at det ikke er et soverom. Det verste er at da vi plasserte sengen vår i stuen kvittet vi oss med sofaen.

Så nå har vi fram til vi får oss ny sofa: et stk. kurvstol og noen puter på gulvet. Klarer bare ikke slå meg til ro og kose meg her. Litt av en oppladning til julen.

Har ønsket oss sofa til jul, så det får vi, men akkurat nå synes julen uendelig langt vekke.

Det positive er at jeg får meg rød sofa! Det har jeg ønsket meg. Han har nektet lenge, men da jeg sa Heia Brann! og poengterte at det var Brannfargen, så fikk jeg gubben med på dealen :hoho:

Og akkurat nå leder Brann 3-1 over Malmø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...