Gå til innhold

Cecilies bok


CecilieB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:)

Ble litt skuffet da. Men fant jo selvfølgelig noe jeg har lyst på.

Akkurat nå sitter jeg og venter på at gubben og minsten skal komme hjem fra legevakten. Hun har visst kuttet seg i hånden mens jeg var på jobb så jeg vet ikke noe. De har vært der i over to timer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kommet litt fint, i mørkebrunt og en fin lillafarge. Jeg har kjøpt litt i lilla. Har fått en del fine drakter og vinterkåper.

Kommer stadig noe. Akkurat nå er vi opptatt av å få ut salget og har derfor halvpris av rød pris denne uken. Løp og kjøp :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkebrun og lilla er bra! Elsker høstfarger, har lyst på brune støvletter. Så noen knase hos Din Sko, men de var dyre, så jeg får vente å se litt.

Salg sa du? Rusle innom en butikk i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med minsten, CecilieB!

*SALG* I`m loving it! Fant favoritttsommerskjørtet mitt hos dere forrige uke, til 49`50! Hvitt minijeansskjørt med gult belte (som fort kom av). Ellers en lekker sort/rosa/hvitmønstret topp med spagettistropper i kryss bak til samme pris :) Hurra, hurra, hurra. En råkul grønn skjorte med "Bass fishing intructor" påskrevet bak til 69`90 er blitt min manns favorittskjorte denne uken. :ler:

Ellers er det skummelt mye fint høsttøy i butikkene nå, men høsten den syns jeg vi må plassere litt lenger ut i året - mere sommer, sommer, sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Endelig frihelg.

I dag har vi feiret minstens femårsdag, med 8 barn fra barnehagen. De har akkurat gått ut døren. Nå leker hun med sine nye leker, guttungen spiller data og gubben ser tippekamp. Herlig med fred i huset.

Her har vi stått på fra tidlig morgen, bakt og ryddet.

I går måtte guttungen trekke en tann etter å ha hatt tannverk en hel uke. Han har klaget lite, men til slutt måtte vi bare til tannlegen. Jeg spurte hvorfor han ikke hadde klaget mer: "Jeg må jo holde ut" var svaret. Men nå er vondten borte. Heldigvis.

I kveld skal jeg bare slappe av og ikke gjøre noe. Ingenting frister, bare sofaen og iskald cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh :evil:

Røykeslutt er forferdelig. Ikke er det nikotinen heller, det er bare hva skal jeg gjøre i stedet for å røyke når middagen er ferdig feks. Eller når jeg er på vei til barnehagen, etter lunsj, i pausen på filmen, på vei hjem fra jobb.

Dette er en lidelse, lurer på om jeg skal kjøpe meg en ny pakke i morgen tidlig. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er framdeles uten røyk. Det er nok ikke nikotinen, det er det sosiale. I visse settinger hører det hjemme med røyk.

I dag har 5 åringen mistet sin første tann. Og det i barnehagen. Gjett om hun er stolt. Kanskje Terje Tannfe tar seg en tur innom i løpet av natten. Jeg har alltid trodd at tannfeen var en dame, men så feil kan man ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut, hold ut! Du trenger ikke nikotin! Og jeg som aldri har vært røyker har ikke sosiale problem :wink:

Tok meg en rask runde i butikken din i går ettermiddag, hadde det travelt men rakk å se et skjønt rosa/hvitt skjørt i tykt materiale med belte og en strikket hvit vest med masse frynser som jeg likte. Men jeg var nok ikke helt overbevist siden det ikke ble handel. Det jeg har mest lyst på er egentlig en kul poncho - har dere det?

Håper du har en fin helg, var tannfeen på besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Puff, nei, nå var det visst Paff.

Tok to røyk i en 30årsdag i går.

I går hadde vi helvetesvakt på jobben, så sykt mye folk. Men dagen går jo fort da, men alle roter jo sånn. Har ikke lyst å stille i morgen tidlig nei.

Den vesten med frynser har vi bare igjen de som hang der, det er fjorårets kolleksjon. Ponchoer kommer inn igjen i uke 41, og utover.

Tannfeen kom. 40 kroner ble det, det var jo første tannen. Nå går hun rundt og smiler rart hele tiden for at alle skal se at tannen der nede er borte.

I dag er det sløvedag. Ungene ser på Donald og snøballkrigen, vi har besøk av kattungen til naboen, gubben skal lage verdens beste pasta til middag. En eller annen oppskrift inspirert av Jamie her i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Oppdaget plutselig dagboken din - så hyggelig!!

Håper du har hatt en super helg sammen med Terje Tannfe...

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Baby.

Denne helgen går med til soving og hviling. Er sykemeldt en ukes tid. Jeg er fryktelig sliten.

Nå lager jeg middag, alltid kjedelig siste uken før lønning. Da er det sparing og kjipe saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke. Har hatt et oppgjør med gubben. For så vidt deilig, å få det ut mener jeg. Så får vi se hva som skjer.

Ellers hangler jeg litt for tiden. Det er jo typisk denne årstiden. Overlever nok denne høsten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:blomst_opp: Håper du får en fin uke tross sykmelding og oppgjørstid.. Høsten er kjip på mange måter. Og Bergensværet kan gjøre enhver deppa.. Men tenn masse stearinlys - det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vei i seng. Må jobbe overtid i morgen, og for å få gjort noe effektivt, må vi begynne tidlig, når det ikke er kunder i butikken :(

Etter dagen i morgen, har jeg en ukes høstferie. Mann og barn har ikke, så jeg skal slappe av hjemme.

Neste uke skal brukes til å gruble på hvordan jeg skal klare å skaffe meg billetter til cupfinalen. Det ser jo ut til å være håpløst. Bil, barnevakt og overnatting var fikset innen en halvtime etter semifinaleslutt. Billetter til selve kampen MÅ jeg jo bare skaffe.

Har en venninne med termin i disse dager. Hun bor i Oslo, og jeg klarer ikke å få tak i henne eller mannen. Jeg er så spent. Lurer på om det er håpløst teit av meg å ringe hennes mor? Jeg er jo så nysgjerrig.

Dette er den venninnen som var først på klinikken begge gangene jeg hadde født. Hun stilte en halvtime etter Camilla hadde kommet til verden. Endelig er det hennes tur til å bli mor, og jeg sitter i en annen by og kan ikke dele det med henne :(

Men NÅ MÅ jeg binge. Jeg må jo klare å komme meg tidlig av gårde i morgen. Alt for kundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...