Jessica! Skrevet 24. februar 2015 #1241 Del Skrevet 24. februar 2015 Jessica: Det er vel egentlig ikke noe spørsmål, men tusen takk for at du har vært så søt mot meg mens jeg har søkt jobb. Nå har jeg fått jobb Takk igjen, du er snill GRATULERER!!!!!! Jeg er såååå glad på dine vegne Var aldri i tvil om at din tur skulle komme, men vet at ventetiden kan være lang og brutal. Det må kjennes helt fantastisk godt?? Har du startet opp? Åh, jeg er så utrolig stolt av deg nå - har tenkt på deg mange ganger!! Kjempeklem til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 25. februar 2015 #1242 Del Skrevet 25. februar 2015 GRATULERER!!!!!! Jeg er såååå glad på dine vegne Var aldri i tvil om at din tur skulle komme, men vet at ventetiden kan være lang og brutal. Det må kjennes helt fantastisk godt?? Har du startet opp? Åh, jeg er så utrolig stolt av deg nå - har tenkt på deg mange ganger!! Kjempeklem til deg!! Åh!! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. august 2015 #1243 Del Skrevet 30. august 2015 Det er rødt Det sies jo at katter er som potetchips, man kan ikke bare ha en. For tida har jeg dessverre ingen, men jeg kunne gjerne hatt fire eller fem katter hvis jeg hadde god plass. Hvis jeg hadde mer enn fem, frykter jeg det ville bli vanskelig å ta ordentlig vare på dem. Sånn i ni-tida en gang. Jeg jobber dessvere ikke, og sliter en del med å få sove, så det er godt å ikke måtte stå opp tidlig. Samtidig prøver jeg å unngå at jeg sover bort hele formiddagen. Olaf: Hvilke dagligvarebutikker pleier du å handle i? Jessica! Blir du lett stukket av insekter om sommeren? Winza: Hva slags mobiltelefon var din aller første? Nosoul: Driver du med håndarbeid? Calavi: Hender det at du sender håndskrevne brev? Det var en Bosch mobiltelefon som jeg fikk julen 1999 når jeg var 8 år Når jeg tenker tilbake så var det en dritt mobil Men på den tiden så var det å ha en egen mobiltelefon bare kult Nosoul: Når ble du først medlem på Kvinneguiden? Evans: Hvem er den personen på avataren din nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 31. august 2015 #1244 Del Skrevet 31. august 2015 Evans: Hvem er den personen på avataren din nå? Du, det veit jeg faktisk ikke. Jeg har prøvd og finne det ut, men kommer ikke lenger enn hit: http://womeninmenswear.tumblr.com/post/1348286402/boyishpercent-faketalesofny-via Skulle gjerne likt å visst det! Liker bildet veldig godt. Jacklost: Jeg kjente deg ikke igjen før nå nylig! Det var egentlig ikke et spørsmål ser jeg. Mer et "hei" Jessica!: Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 2. september 2015 #1245 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg har det bra takk Hatt mine opp og nedturer nå i vår, men jeg synes det går riktig vei og ingenting er bedre enn akkurat det Takk som spør Jacklost: Hva er ditt største ønske? Hells Bells: Hvilken julesang liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 2. september 2015 #1246 Del Skrevet 2. september 2015 Liker de fleste julesangene,men Musevisa er en favoritt. Jessica:Baker du mange slag til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 3. september 2015 #1247 Del Skrevet 3. september 2015 Pleier ikke å bake en eneste en, men i år har jeg lyst å prøve meg på pepperkaker, hjemmelagede seigmenn, hjemmelaget bounty, karameller.. tja.. litt av hvert Er ikke så kakemenneske, men godteri høres ikke så ille ut Daybreak: Husker du den dagen du lærte å svømme? Severus: Hvilken fotballdrakt er aller finest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1248 Del Skrevet 13. september 2015 Anonymous poster hash: e53ab...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #1249 Del Skrevet 7. mars 2016 @Jessica! Hvilken verdensdel ville du flytte til om du måtte? @Sola de Synes du trening er oppskrytt? @Polly Ester Hva er dine planer for uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #1250 Del Skrevet 8. mars 2016 Anonymkode: c5231...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 8. mars 2016 #1251 Del Skrevet 8. mars 2016 20 timer siden, NonJuan skrev: @Jessica! Hvilken verdensdel ville du flytte til om du måtte? @Sola de Synes du trening er oppskrytt? @Polly Ester Hva er dine planer for uken? Har bare planer om å se ferdig sesong 5 av Suits. @NonJuan hva skal du i helgen? @a l'orange hva liker du best ved at det blir vår? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #1252 Del Skrevet 8. mars 2016 5 timer siden, Polly Ester skrev: Har bare planer om å se ferdig sesong 5 av Suits. @NonJuan hva skal du i helgen? @a l'orange hva liker du best ved at det blir vår? Har planer om å trene Og selvfølgelig synge, man blir glad av det @Polly Ester Ser du mye tv? Er Grey en fin serie? @Perelandra Hva er det beste du kan få servert til mat? @Nietsoj Hva fikk deg til å oppsøke kvinneguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 8. mars 2016 #1253 Del Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, NonJuan skrev: Har planer om å trene Og selvfølgelig synge, man blir glad av det @Polly Ester Ser du mye tv? Er Grey en fin serie? @Perelandra Hva er det beste du kan få servert til mat? @Nietsoj Hva fikk deg til å oppsøke kvinneguiden? Jeg ser ikke på TV bortsett fra når jeg streamer filmer og serier fra f.eks Netflix eller Viaplay. Eneste TV-programmet jeg har sett i år er ene episoden av "Hver gang vi møtes" for da var barndomshelten Wenche Myhre gjesten. Ellers så jeg på Grey fram til nesten alle favorittkarakterne var døde eller borte, så jeg tror det er de siste 3-4 sesongene eller noe sånt jeg ikke har sett. @NonJuan - er det greit at jeg ikke spør noen andre, for jeg kommer ikke på hvem jeg kan spørre om noenting akkurat nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 8. mars 2016 #1254 Del Skrevet 8. mars 2016 3 minutter siden, NonJuan skrev: Har planer om å trene Og selvfølgelig synge, man blir glad av det @Polly Ester Ser du mye tv? Er Grey en fin serie? @Perelandra Hva er det beste du kan få servert til mat? @Nietsoj Hva fikk deg til å oppsøke kvinneguiden? Det var nok kvinneguiden som oppsøkte meg. Den hoppet inn som et alternativ da jeg guglet ett eller annet, så syntes jeg det var merkelig at en side ga seg ut for å være gaid til kvinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #1255 Del Skrevet 8. mars 2016 2 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg ser ikke på TV bortsett fra når jeg streamer filmer og serier fra f.eks Netflix eller Viaplay. Eneste TV-programmet jeg har sett i år er ene episoden av "Hver gang vi møtes" for da var barndomshelten Wenche Myhre gjesten. Ellers så jeg på Grey fram til nesten alle favorittkarakterne var døde eller borte, så jeg tror det er de siste 3-4 sesongene eller noe sånt jeg ikke har sett. @NonJuan - er det greit at jeg ikke spør noen andre, for jeg kommer ikke på hvem jeg kan spørre om noenting akkurat nå? Hahahhaah det er jo helt greit det og enig at mange av de store karakterene er borte Men jeg sigger Criminal Minds (Innesperret også flott islandsk serie) @Polly Ester Du sier Wenche var barndomshelt? Hva tenker du etter du har sett denne sesongen av Hver gang vi møtes? Noen høydepunkter? Kan du poste en Musikkvideo høydepunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 8. mars 2016 #1256 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg har en hel drøss med serier jeg følger med på, så Criminal Minds er en serie jeg også følger med på hver uke. Jeg har kun sett den ene episoden og jeg digger fortsatt Wenche Myhre. Jeg syns Ravi hadde en utrolig fin versjon av "La meg være ung" Ellers er det "Vi lever" og "66" som er de store favorittene fra jeg var liten, og en periode kunne jeg begge sangene utenat. Likte versjonen til Admiral P. Noe sier meg at du kanskje er yngre enn meg, så Admiral P er kanskje mer din generasjon enn Wenche M? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #1257 Del Skrevet 8. mars 2016 53 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg har en hel drøss med serier jeg følger med på, så Criminal Minds er en serie jeg også følger med på hver uke. Jeg har kun sett den ene episoden og jeg digger fortsatt Wenche Myhre. Jeg syns Ravi hadde en utrolig fin versjon av "La meg være ung" Ellers er det "Vi lever" og "66" som er de store favorittene fra jeg var liten, og en periode kunne jeg begge sangene utenat. Likte versjonen til Admiral P. oe sier meg at du kanskje er yngre enn meg, så Admiral P er kanskje mer din generasjon enn Wenche M? Nja.... Nei... mulig er jeg yngre enn deg.. mulig ikke Men denne her Var den som ga meg hakeslepp.... for maken til frisk frøken skal man se lenge etter. Hu er helt rå @Polly Ester Så ikke meldingen din, derfor jeg ikke svarte, men hvordan ser en helg ut for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. mars 2016 #1258 Del Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, NonJuan skrev: @Perelandra Hva er det beste du kan få servert til mat? Det er vanskelig å velge en spesifikk rett, men de siste årene har jeg fått stor sans for sushi. Hvis jeg skulle valgt noe mer tradisjonelt, må det bli komper, Sørlandets nasjonalrett, og vår variant av det andre kaller komle, raspeball eller klubb. @NonJuan Har du måttet måke snø de siste dagene? @Jacklost Hvordan havnet du på Kvinneguiden første gang? @Nietsoj Hva synes du om det nye designet på brunostpakkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #1259 Del Skrevet 8. mars 2016 2 minutter siden, Perelandra skrev: Det er vanskelig å velge en spesifikk rett, men de siste årene har jeg fått stor sans for sushi. Hvis jeg skulle valgt noe mer tradisjonelt, må det bli komper, Sørlandets nasjonalrett, og vår variant av det andre kaller komle, raspeball eller klubb. @NonJuan Har du måttet måke snø de siste dagene? Japp, desverre. Begynner å bli temmlig dritt lei av den snøen...! Den kan komme... og bli.. til den forsvinner.... @Perelandra Har du dyr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. mars 2016 #1260 Del Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, NonJuan skrev: @Perelandra Har du dyr? Dessverre nei. Jeg elsker jo katter, og har hatt katt store deler av livet, men har ingen nå. Min kjære pus dro til Landet med de evige myke senger og fulle matskåler for litt over et år siden, og foreløpig har jeg ikke fått noen ny. @NonJuan Hva slags mat foretrekker du, kjøtt, fisk eller vegetar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå