Gå til innhold

Spørretråden 24/7


NonJuan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: cf5ed...8b9

Du har jo ikke svart på spørsmålene selv her fra dem så da kan du jo ikke forvente svar heller 

Anonymkode: 5ee4a...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo ikke svart på spørsmålene selv her fra dem så da kan du jo ikke forvente svar heller 

Anonymkode: 5ee4a...064

Ragnar har ikke spurt meg noe

Anonymkode: cf5ed...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, EpleDrue skrev:

Står det ,6 i passet ditt også? :fnise:@dronningvinter Har du en god film å anbefale?

Haha, det står vel kanskje 165cm blank! Er stolt over de siste mm, jeg. 

Ser veldig lite på film, egentlig - så kommer litt an på hva du er ute etter. Jeg synes at awakenings er ganske fin, men den er litt rar. Shawshank redemption? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, dronningvinter skrev:

Haha, det står vel kanskje 165cm blank! Er stolt over de siste mm, jeg. 

Ser veldig lite på film, egentlig - så kommer litt an på hva du er ute etter. Jeg synes at awakenings er ganske fin, men den er litt rar. Shawshank redemption? 

The shawshank redemption er bra! :) Awakenings er også en flott fin, mange år siden jeg har sett den nå. @dronningvinter Liker du eldre filmer? Eller var det ren tilfeldighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, EpleDrue skrev:

The shawshank redemption er bra! :) Awakenings er også en flott fin, mange år siden jeg har sett den nå. @dronningvinter Liker du eldre filmer? Eller var det ren tilfeldighet?

Hmmm, som sagt ser jeg generelt lite på film, men er en del bra filmer som er eldre, da:) Kan kose meg med både awakenings og deadpool, liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, dronningvinter skrev:

Hmmm, som sagt ser jeg generelt lite på film, men er en del bra filmer som er eldre, da:) Kan kose meg med både awakenings og deadpool, liksom. 

Med eldre filmer så tror jeg han mente eldre enn 6 måneder :fnise: 

Anonymkode: cf5ed...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med eldre filmer så tror jeg han mente eldre enn 6 måneder :fnise: 

Anonymkode: cf5ed...8b9

Derfor jeg sa at jeg kan kose meg med både awakenings(gammel, typ 1990?) og deadpool(ikke gammel) - for å poengtere at jeg liker både gammelt og nytt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, dronningvinter skrev:

Hmmm, som sagt ser jeg generelt lite på film, men er en del bra filmer som er eldre, da:) Kan kose meg med både awakenings og deadpool, liksom. 

3 timer siden, dronningvinter skrev:

Derfor jeg sa at jeg kan kose meg med både awakenings(gammel, typ 1990?) og deadpool(ikke gammel) - for å poengtere at jeg liker både gammelt og nytt. ;)

:ler2:
Gode, gamle filmer er gjerne bedre enn de nye og moderne.
Deadpool er veldig bra, helt klart en favoritt. Skal du se nr 2, @dronningvinter? :) Hva synes du om filmene Now you see me?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, EpleDrue skrev:

:ler2:
Gode, gamle filmer er gjerne bedre enn de nye og moderne.
Deadpool er veldig bra, helt klart en favoritt. Skal du se nr 2, @dronningvinter? :) Hva synes du om filmene Now you see me?

Kommer litt an på hva man er ute etter å se, men skal ikke si meg uenig :)
Må sikkert se nr 2 - visste faktisk ikke at det skulle komme en ting. Now you see me har jeg ikke sett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...