Gå til innhold

Spørretråden 24/7

NonJuan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den 15.9.2016 at 16.39, AnonymBruker skrev:

@EpleDrue Liker du eple og druer?

Anonymkode: cf5ed...8b9

Ja, veldig godt!

@Bossa Nova Er du glad i fargen rosa? @Mysticgirl Er du like mystisk utenfor Kvinneguiden som du er her? :lur:@Frøkensina Kan du å slå hjul? @dronningvinter Hvor lenge skal en være sammen før forlovelse er ok i dine øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
4 timer siden, EpleDrue skrev:

Ja, veldig godt!

@Bossa Nova Er du glad i fargen rosa? @Mysticgirl Er du like mystisk utenfor Kvinneguiden som du er her? :lur:@Frøkensina Kan du å slå hjul? @dronningvinter Hvor lenge skal en være sammen før forlovelse er ok i dine øyne?

Jeg liker egentlig ikke rosa så godt, men får alltid rosa ting i gaver. Jeg tar det som et kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Den 20. september 2016 at 14.19, EpleDrue skrev:

@dronningvinter Hvor lenge skal en være sammen før forlovelse er ok i dine øyne?

Haha, nå spør du jo hun som er evig singel, da, så jeg har ikke tenkt så langt - men jeg kan tenke meg at man bør være sammen i minst 4år først. Forlovelse er ikke noe man bør forhaste seg med. 

Endret av dronningvinter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Den 20.9.2016 at 14.19, EpleDrue skrev:

Ja, veldig godt!

Nei, er nok ikke fullt så mystisk der da.:fnise: Er du like søt og hyggelig som du virker her inne i virkeligheten=?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bossa Nova skrev:

Nei, har du? I så fall hvordan smakte det?

Nei, det har jeg ikke. Har spist friterte gresshopper, men jeg tørde ikke prøve frosk. :fnise: Har du opplevd å ankomme en fest i samme antrekk som noen andre, @Bossa Nova?

9 timer siden, Mysticgirl skrev:

Nei, er nok ikke fullt så mystisk der da.:fnise: Er du like søt og hyggelig som du virker her inne i virkeligheten=?

Det var på en måte en liten lettelse. :fnise: Det er hva folk sier ja. Søt og hyggelig gutt på 15, var det ikke? :P Jeg har ikke et så mystisk brukernavn å leve opp til som deg, så jeg kan være meg selv 100% her inne også.  :ler2: Hender det at brukere her inne tror du er avataren din, @Mysticgirl?

@dronningvinter Hvor høy er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...