Gå til innhold

endret modell på bukse, har jeg noen rettigheter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte bukse på cubus idag. Denne modellen har jeg tre farger og utgaver av og elsker den. Måtte ha ny i sort da den forrige er hull i. Kjøpte samme modell og samme størrelse som i de andre. Prøvde den ikke i og med at jeg har lik fra før. Rev av merkelappene i sted og tok den på meg, da oppdaget jeg at modellen er forandret og jeg fikk ikke på meg buksen i det hele tatt. Dette er en modell med høyt liv, men livet på denne buksen er ca 10 cm lavere enn de andre.

Er det overhodet noe vits i å gå tilbake til butikken? Jeg har kvittering, men som sagt revet av lappene.

Anonymous poster hash: 791a0...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du kvitteringen er det i vertfall verdt et forsøk. Det verste er at du får "nei"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har revet av lappen, skalnikke ha noe å si.

Cubus har vel åpent kjøpt? Gå tilbake og prøv, tror det går fint.

Oppdater gjerne, etterpå.

Anonymous poster hash: 29ff0...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har revet av lappene, kan buksen se brukt ut



Anonymous poster hash: 23eaf...c2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen rettigheter. Men det kan hende butikken velger å være ekstra hyggelig, så det går alltids an å spørre pent. Jeg fikser stadig ting for mine kunder som de egentlig ikke har rett til, så lenge de er høflige og hyggelige. Men ikke bli sur om du får nei - det kan nok være vanskelig å selge den buksen videre uten lapper på.

Anonymous poster hash: 5bdde...0b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen :) får dra tilbake idag og høre. Har lungebetennelse, derfor spurte jeg her først :) får håpe jeg ikke har kastet 500 kroner ut vinduet, men det kjipeste er egentlig at modellen er endret, sliter sånn med å finne bukser som sitter bra.

Anonymous poster hash: 791a0...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter mye om og men fikk jeg tilgodelapp på buksen :) veldig glad jeg slapp hive 500kroner ut vinduet, selv om det var klønete av meg. -ts

Anonymous poster hash: 791a0...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...