Gå til innhold

Rimelig (billig) tannlege i Tromsø for student?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med å anbefale en tannlege i Tromsø?

Jeg er 23 år og har ikke vært hos tannlegen siden jeg var 18 fordi jeg ikke har hatt råd. Nå har det begynt å gjøre vondt et par steder og trenger tips til hvor det er best priser for studenter eller eventuelt generelt greie priser.

Har sett de skal åpne noe som heter Budapest klinikken rett borti her, de åpner visst i februar. kanskje vente til de åpner og sjekke prisene der? de lover de rimeligste prisene i Nord-Norge.



Anonymous poster hash: 6d49d...38d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tann huset.tannlege studenter som har klinikk der har vanlige pasienter under nøye oppsyn av veiledere.det er veeeldig billig,men er venteliste da det er stor pågang.trur du må søke og kanskje stå på venteliste.i feriene jobber veilederne med pasientene og har vanlige timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 20% studentrabatt på flere klinikker, det finner du ved å google tannlege tromsø student.

Anonymous poster hash: 5fa01...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegestudentene tar imot pasienter, på TANN-bygget nord på UiT-campus. Alt blir kontrollert av ferdigutdannede tannleger som veileder studentene, så det skal være trygt, og studentene er jo ofte veldig forsiktige :)

Vær obs på at behandlingen tar lang tid på studentklinikken! Det avspeiles selvfølgelig på prisene, blant annet koster en grundig undersøkelse med røntgenbilder kun 300 kroner...



Anonymous poster hash: f887b...c86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...