Gå til innhold

Bekkenplager etter fødsel og trening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en baby på 3,5 mnd, og den siste mnd av svangerskapet slet jeg med bekkenløsning. Troďde jeg var kvitt problemene ganske raskt etter fødsel, men etter en litt for lang trilletur igår er jeg ganske kjørt i bekkenet nå. Det begynte å gjøre vondt ganske umiddelbart etter turen.

Det jeg lurer på er om jeg bør trene eller hvile? Skal egentlig på mor&barn trening i morgen, men er usikker på om det er lurt. Er fortsatt ganske øm, selv om det er litt bedre enn igår.

Og er det noen som har tips til opptrening? Lange gåturer går tydeligvis ikke greit. Har klart meg fint på mor&barn-timene.

Ooog hva med snowboard? Har gledet meg skikkelig til å komme på fjellet igjen utover sesongen, men føler det ser mørkt ut nå...

Anonymous poster hash: 34f25...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal visstnok tjene på å trene opp bekkenet ganske nylig etter fødselen - derfor vil jeg anbefale deg å søke opp øvelser for å trene bekken. Glute Bridge skal, blant annet, være veldig fin. :)



Anonymous poster hash: e97b1...2c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet trening i dag, men kjenner at det kommer seg fort når jeg får hvilt.

Fortsetter nok som før da, med mor&barn trening og kanskje supplering med øvelser hjemme.

Men jeg er fortsatt nysgjerrig på om noen har erfaring med brettkjøring og bekkenløsning?

Anonymous poster hash: 34f25...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...