Gå til innhold

UL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på sykehuset imorgen da jeg har hyperemisis og har fått væske. Fikk nye medisiner på tirsdag og må tilbake imorgen fordi jeg må legges inn dersom jeg ikke klarer å holde på væske/mat. Har disse dagene tvingt ned mat og sovet rett etter for å unngå innleggelse,er livredd. Lurte på om jeg kan be om UL fordi jeg er så redd imorgen? Altså om alt er bra med babyen? Fikk UL sist jeg var innlagt i uke 14 og da var alt bra. Er i uke 17 nå men har ikke OUL før uke 21. Hva kan jeg isåfall si for å få UL imorgen?

Anonymous poster hash: 74f66...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om de var bekymret for babyen hadde de nok sjekket med UL og gjennomstrømninger i navlesnoren evt kommer til å gjøre det.



Anonymous poster hash: 1582e...9a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de var bekymret for babyen hadde de nok sjekket med UL og gjennomstrømninger i navlesnoren evt kommer til å gjøre det.

Anonymous poster hash: 1582e...9a0

Dette er noe de må avgjøre selv eller? Eller kan jeg be om ul? Ts

Anonymous poster hash: 74f66...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Dette er noe de må avgjøre selv eller? Eller kan jeg be om ul? Ts

Anonymous poster hash: 74f66...50a

Det vil jeg tro.. Er jo ikke bra med for mange ultralyder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok ikke ultralyd i morgen med mindre det er indikasjoner som sier at du bør. Det er i såfall noe legene avgjør. Jeg hadde også ul ved første innleggelse (uke 9 for min del) men det er ikke normalt å få det ved alle innleggelsene..:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg tro.. Er jo ikke bra med for mange ultralyder...

Det er ikke farlig med UL.....For embryo. Men kanskje for moren som kan bli bekymret og mer stressa. Men kanskje du kan spørre TS, om det er mulighet for UL om de har tid?

Anonymous poster hash: 44cc8...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke farlig med UL.....For embryo. Men kanskje for moren som kan bli bekymret og mer stressa. Men kanskje du kan spørre TS, om det er mulighet for UL om de har tid?

Anonymous poster hash: 44cc8...aa5

Det er stråling fra ultralydapparatene og man vet ikke hva overdreven bruk har å si for barnet.

Anonymous poster hash: dbce0...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stråling fra ultralydapparatene og man vet ikke hva overdreven bruk har å si for barnet.

Anonymous poster hash: dbce0...b87

Og hvordan definerer du overdreven bruk?

Anonymous poster hash: 19610...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...