Gå til innhold

Gravid og rare lyster.


snoker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 11. uke og merker at matlysten min er veldig forandret.
Jeg har ikke lyst på så veldig mange rare ting enda (heldigvis) men kan fint lage meg f.eks pannekaker til frokost og finne ut midt i maten at jeg heller vil ha pita pizza, også lage det, også finne ut at jeg vil ha havregrøt istedenfor osv.
Ganske slitsomt egentlig i og med at jeg aldri liksom vet helt hva jeg har lyst på, og matlysten er ganske på bunnen for tiden så da må jeg liksom spise det jeg får lyst på for å få i meg mat også :P

Noen flere som hadde det slik, og/eller hva spiste du MYE av som gravid?

Går veldig mye i epler her, men bare en type epler som coop har så det blir noen turer til butikken bare for å kjøpe de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt ubeskrivelig hekta på brødskiver! Aldri vært spesielt glad i det, men nå kan jeg spise brødskiver til det tyter ut av trynet mitt 4 ganger om dagen. Nå har imidlertid kvalmen kommet, så nå har jeg ikke lyst på mat i det hele tatt.. Men har lyst på godteri og is! :ler:

Har forsøkt å finne ut hva jeg ville ha til frokost i dag, og først har jeg endelig spist. Det ble havregrøt med frø, cottage cheese og blåbær som fikk meg til å spise i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...