Bokdamen Skrevet 7. november 2015 #41 Skrevet 7. november 2015 Visst har Edith og Mary hatt sine gnisninger. Men Mary som mor selv, og med tanke på det hun gjorde for Anna, ville ikke vært så kald at hun hadde forsøkt å sabotere for Ediths forhold til Marigold. Enten så driter hun på draget på en eller annen måte ved sin uvitenhet, ellers/og så må hun stå ansikt til ansikt med det faktum at hennes egen søster ikke har stolt mer på henne. Eller indignert over å ha blitt holdt utenfor. Litt komisk egentlig hvordan de(seriemakerne) har latt alle andre nærmest gjette sammehengen, mens Mary flyr rundt fullstendig uvitende.Jeg tror du har veldig rett her. Mary har blitt mindre selvsentrert, men ikke når det kommer til Edith. Tror hun vil ha veldig godt av å føle litt på at "alle" andre (og kanskje spesielt Tom og Anna) vet det uten å røpe det for henne. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #42 Skrevet 9. november 2015 Rart at det måtte en dødsulykke til for at Mary skulle forstå at Henry ikke er mannen for henne. Anonymkode: f669b...1a5
Rumle Skrevet 10. november 2015 #43 Skrevet 10. november 2015 Rart at det måtte en dødsulykke til for at Mary skulle forstå at Henry ikke er mannen for henne.Anonymkode: f669b...1a5Jeg tror hun ombestemmer seg! 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #44 Skrevet 10. november 2015 Jeg tror hun ombestemmer seg!Syns det virker rart når ingenting tyder på at hun elsker ham. Med Matthew var det liksom ingen tvil, da satt man liksom i flere sesonger og lurte på når de skulle forstå at de var ment for hverandre. Ser ellers for meg at Mary finner på noe krøll når hun hører om Ediths forlovelse Anonymkode: f669b...1a5 1
makkapakka Skrevet 12. november 2015 #45 Skrevet 12. november 2015 jeg er liksom litt lei av de samme intrigene jeg, kan de ikke slippe den, det er gammelt nytt Mary ødelegger for Edith,det har vi jo allerede sett at hun kan gjør ,eller at f.eks. Anna ikke får mer styr med graviditeten der er det hele tiden noe negativt 1
Violetta Skrevet 13. november 2015 #46 Skrevet 13. november 2015 jeg er liksom litt lei av de samme intrigene jeg, kan de ikke slippe den, det er gammelt nytt Mary ødelegger for Edith,det har vi jo allerede sett at hun kan gjør ,eller at f.eks. Anna ikke får mer styr med graviditeten der er det hele tiden noe negativtnå er det jo siste episode på søndag (nrk) så da slipper du det.
MiniMjau Skrevet 13. november 2015 #47 Skrevet 13. november 2015 Kommer nok en julespesial også sikkert? Men da er serien ferdig? Må jo komme en spinoff....
sofie777 Skrevet 13. november 2015 #48 Skrevet 13. november 2015 Ja, det kommer en julespesial og det kommer en spinoff. Den heter The Gilded Age og skal handle om når "The Dowager" var ung (eller var det neste generasjon?), ihvertfall handler den om 1800-tallet, Dronning Victoria, flotte og ubehagelige klær og sånt gøy. 5
Violetta Skrevet 14. november 2015 #50 Skrevet 14. november 2015 Ja, det kommer en julespesial og det kommer en spinoff. Den heter The Gilded Age og skal handle om når "The Dowager" var ung (eller var det neste generasjon?), ihvertfall handler den om 1800-tallet, Dronning Victoria, flotte og ubehagelige klær og sånt gøy. Hva er The Dowager?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #51 Skrevet 14. november 2015 Hva er The Dowager? Det er sjølveste Enkefrua Jeg har fått inntrykk av at den nye serien skal handle om hvordan Robert og Cora møttes. Blir spennende, selv om det liksom ikke blir noe tvil om de blir sammen eller ikke Anonymkode: f669b...1a5 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #52 Skrevet 14. november 2015 Ja, det kommer en julespesial og det kommer en spinoff. Den heter The Gilded Age og skal handle om når "The Dowager" var ung (eller var det neste generasjon?), ihvertfall handler den om 1800-tallet, Dronning Victoria, flotte og ubehagelige klær og sånt gøy. Med tanke på at den skal handle om mange millionærer i New York så kan jeg ikke helt se hvordan det er en spinoff. Anonymkode: 1e06f...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #53 Skrevet 14. november 2015 Med tanke på at den skal handle om mange millionærer i New York så kan jeg ikke helt se hvordan det er en spinoff.Anonymkode: 1e06f...e2eRobert måtte jo finne seg en rik amerikansk dame for å redde Downton, sånn kom Cora inn i bildet. Anonymkode: f669b...1a5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #54 Skrevet 15. november 2015 Dette var bare skuffende. Mary ødelegger som ventet alt for Edith, og gifter seg selv. Riktignok med en fyr hun ser ut til å ha null kjemi med. Lurer på hva forfatterne har tenkt her... nå har de julespesialen til å rydde opp i ting. Anonymkode: f669b...1a5 5
sofie777 Skrevet 15. november 2015 #55 Skrevet 15. november 2015 Synes avslutningen var slapp, virket ikke som en sesongavslutning. Håper de slutter med et fyrverkeri i julen! 4
Cordelia Skrevet 16. november 2015 #56 Skrevet 16. november 2015 Sukk, kleine saker. Evig lei den Edith og Mary kranglinga. Nå så jeg en overskrift på ei engelsk nettavis, så jeg kjente litt av handlingen fra før. Enig, i den mangelen på kjemi mellom Mary og den nye mannen og. Eneste historien som er litt interessant nå for tiden er Thomas. Han har jo faktisk hatt en interessant utvikling. 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #57 Skrevet 16. november 2015 Synes avslutningen var slapp, virket ikke som en sesongavslutning. Håper de slutter med et fyrverkeri i julen!Dette var ikke avslutningen, det er "The Christmas Special" som er avslutningen. Anonymkode: 1e06f...e2e
sofie777 Skrevet 16. november 2015 #58 Skrevet 16. november 2015 (endret) Dette var ikke avslutningen, det er "The Christmas Special" som er avslutningen.Anonymkode: 1e06f...e2eVet, se siste ord i innlegget Er blitt så vant med (bl.a. på Doctor Who) at det er gode avslutninger på den vanlige serien, så kommer julespesialen som en helt egen historie som er ganske løst tilknyttet det som er skjedd på høsten. Endret 16. november 2015 av sofie777
bambis Skrevet 16. november 2015 #59 Skrevet 16. november 2015 Jeg likte ikke episoden i går! Hvorfor kan ikke Edith få lov til å være lykkelig for en gangs skyld? Mary hadde hatt godt av å være ensom litt til tror jeg, hun fortjente ikke å gifte seg! Derimot likte jeg veldig godt Spratt Likte også at Molesley endelig fikk til noe. Er enig i at Thomas har hatt en spennende utvikling, nå synes man jo nesten synd på ham...Så bra at det kommer en juleepisode, det var jeg ikke klar over. Trodde dette var den siste episoden, synes egentlig det var en litt trist slutt på en fin serie... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå