AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #21 Skrevet 26. oktober 2015 Hjelp, så dramatisk det ble med Robert Ellers synes jeg Mary burde gi opp snobbete ideer om å ikke gifte seg "under sin stand". Branson er mye mer til kar enn noen av de typene hun dater Anonymous poster hash: 7a037...787
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #22 Skrevet 26. oktober 2015 Ellers synes jeg Mary burde gi opp snobbete ideer om å ikke gifte seg "under sin stand". Branson er mye mer til kar enn noen av de typene hun dater Anonymous poster hash: 7a037...787 Branson burde ha en omgang med begge sine svigerinner. Anonymous poster hash: ab736...6b2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #23 Skrevet 26. oktober 2015 Branson burde ha en omgang med begge sine svigerinner. Anonymous poster hash: ab736...6b2 Kanskje han egentlig fortjener bedre. Men Edith er jo grei nok da, bortsett fra at hun har funnet seg enda en ny type. Lurer på hva Mary gjør nå som sannheten om Marigold går opp for henne. Skulle ikke tro hun har noe å vinne på å avsløre søsteren, etter at hun selv holdt på å havne i sladrepressen pga sin forrige elsker. Anonymous poster hash: 7a037...787
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #24 Skrevet 26. oktober 2015 Kanskje han egentlig fortjener bedre. Men Edith er jo grei nok da, bortsett fra at hun har funnet seg enda en ny type. Lurer på hva Mary gjør nå som sannheten om Marigold går opp for henne. Skulle ikke tro hun har noe å vinne på å avsløre søsteren, etter at hun selv holdt på å havne i sladrepressen pga sin forrige elsker. Anonymous poster hash: 7a037...787 Mary vil gjøre sin beste for at Marigold skal bli tatt fra Edith når hun finner det ut. Anonymous poster hash: ab736...6b2
sofie777 Skrevet 26. oktober 2015 #25 Skrevet 26. oktober 2015 Kissing in the rain, sier jeg bare..........men sier ikke noe om hvem hva hvor og om jeg liker utviklingen eller ikke....
Shai Skrevet 27. oktober 2015 #26 Skrevet 27. oktober 2015 Kissing in the rain, sier jeg bare..........men sier ikke noe om hvem hva hvor og om jeg liker utviklingen eller ikke.... Ånei, håper ikke det er Mary og Branson! Synes egentlig Branson fortjener bedre 1
Bokdamen Skrevet 27. oktober 2015 #27 Skrevet 27. oktober 2015 Kissing in the rain, sier jeg bare..........men sier ikke noe om hvem hva hvor og om jeg liker utviklingen eller ikke.... Er jo en del alternativer de har linet opp: Baxter og Moseley Daisey og Andy Mrs Patmore og Mr Mason Mary og Talbot (har de kysset?) Mary og Tom Alt annet enn Mary og Tom er jeg positiv til.
Shai Skrevet 27. oktober 2015 #29 Skrevet 27. oktober 2015 Er jo en del alternativer de har linet opp: Baxter og Moseley Daisey og Andy Mrs Patmore og Mr Mason Mary og Talbot (har de kysset?) Mary og Tom Alt annet enn Mary og Tom er jeg positiv til. Jeg håper på Andy og Thomas
Bokdamen Skrevet 27. oktober 2015 #30 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg håper på Andy og Thomas Håper også at Thomas finner lykken, men tenker hans Lykke handler om å finne sin plass i livet og ha det godt med seg selv. Det er kanskje for enkelt om Daisey og Andy ender opp sammen på grisegården, men jeg tror det blir det. Og hvis de skal finne en mann til Thomas, burde han være litt mer spennende enn Andy 😉
Bokdamen Skrevet 4. november 2015 #31 Skrevet 4. november 2015 Da jeg så de første sesongene hadde jeg aldri trodd at jeg skulle bry meg så mye om hva som kommer til å skje med Thomas. Fikk helt vondt i hjertet da han satt og gråt på slutten. Det er etterhvert ham jeg aller mest unner en lykkelig slutt (og det ser jo ut til å ordne seg for alle andre).Kan vi snakke litt om hvor irriterende Daisey er for tiden? Greit nok hun vil ha Mr. Mason for seg selv (noe eget utenfor Downton), men hun var ulidelig denne episoden. 3
MiniMjau Skrevet 4. november 2015 #32 Skrevet 4. november 2015 Da jeg så de første sesongene hadde jeg aldri trodd at jeg skulle bry meg så mye om hva som kommer til å skje med Thomas. Fikk helt vondt i hjertet da han satt og gråt på slutten. Det er etterhvert ham jeg aller mest unner en lykkelig slutt (og det ser jo ut til å ordne seg for alle andre).Kan vi snakke litt om hvor irriterende Daisey er for tiden? Greit nok hun vil ha Mr. Mason for seg selv (noe eget utenfor Downton), men hun var ulidelig denne episoden.så enig! Håper han treffer en likesinnet, evt får en jobb hN synes han er verdig! Han har vokst opp han også, fra de første sesongene. Daisy er såååå gneldrete. Dialekten hjelper ikke på. 1
Bokdamen Skrevet 4. november 2015 #33 Skrevet 4. november 2015 så enig! Håper han treffer en likesinnet, evt får en jobb hN synes han er verdig! Han har vokst opp han også, fra de første sesongene. Jeg tenker at det fineste ville vært at han slipper ned garden og lar folk bry seg, og at han opplever at han er ønsket og likt. Det er lite sannsynlig at han får et åpent homofilt forhold (mht på epoken), men jeg håper inderlig at han får et godt forhold til seg selv. Og så tror jeg at det bare kan skje på Downton, det er det nærmeste han kommer et hjem og en familie. 1
Bokdamen Skrevet 4. november 2015 #34 Skrevet 4. november 2015 Carson må forresten roe seg kraftig ned. Jeg trodde et øyeblikk han skulle be konen gå opp igjen for å hente sitronene. Jeg hadde vært fristet til å slå ham i hodet med serveringsfat.... 3
makkapakka Skrevet 5. november 2015 #35 Skrevet 5. november 2015 bygger seg opp til noe i DA. Mary er på jakt etter Marigold, om det er noe der, Carson er ikke snill med kona si, Thomas er trakassert, og Daysi er superstressa.. Det må jo ende dramatisk.. 1
Ginny Skrevet 5. november 2015 #36 Skrevet 5. november 2015 Følger alle her den norske sendetiden...? Jeg er redd for å si noe i fall de ikke har vist det i Norge enda
Bokdamen Skrevet 5. november 2015 #37 Skrevet 5. november 2015 Følger alle her den norske sendetiden...? Jeg er redd for å si noe i fall de ikke har vist det i Norge enda Tror de fleste gjør det. NRK har vist tom episode 6, så ingen spoilers utover det vær så snill 😉 1
Cordelia Skrevet 5. november 2015 #38 Skrevet 5. november 2015 (endret) Glad for at det Anna og Bates kriminalmaset er lagt vekk.Visst har Edith og Mary hatt sine gnisninger. Men Mary som mor selv, og med tanke på det hun gjorde for Anna, ville ikke vært så kald at hun hadde forsøkt å sabotere for Ediths forhold til Marigold. Enten så driter hun på draget på en eller annen måte ved sin uvitenhet, ellers/og så må hun stå ansikt til ansikt med det faktum at hennes egen søster ikke har stolt mer på henne. Eller indignert over å ha blitt holdt utenfor. Litt komisk egentlig hvordan de(seriemakerne) har latt alle andre nærmest gjette sammehengen, mens Mary flyr rundt fullstendig uvitende.Daisy...hjelpes....hun er blitt en liten hormon...granat.Å han godeste Carson. Skulle vært slått i hodet med et serveringfat ja.....minst. Passer godt at det er siste sesong dog, synes det begynner å dra seg ut. Men denne sesongen har faktisk vært såpass at jeg har giddet å sitte å følge med nogenlunde hele episoder. Endret 6. november 2015 av Cordelia Skrivefeil 1
sofie777 Skrevet 6. november 2015 #39 Skrevet 6. november 2015 Tror de fleste gjør det. NRK har vist tom episode 6, så ingen spoilers utover det vær så snill 😉Tja, jeg ligger 1 uke foran i løypa, men jeg prøver ikke å si noe for spoilersk. 1
MiniMjau Skrevet 7. november 2015 #40 Skrevet 7. november 2015 Carson er jo så godt vant med en "finere" livsstil, siden han er så mye upstairs og har et nært forhold til Lorden. Han har kanskje glemt st han også tilhører tjenerskapet, selv om han jo ikke er helt "på gulvet". Han er superperfeksjonistisk da :Dblir nok en konfrontasjon der , og MRS huges går til kokka og klager... jeg tok feil ang Thomas, han får jo seff ikke leve ut et homofilt forhold, glemte av at det jo er 1925(??) (hvilket år er det egentlig? ) hva vil Mary med marigold? De ser så lite til barna sine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå