Gå til innhold

Folk på Finn som tror alle bor i Oslo..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er dritirriterende at folk ikke leser annonsen. Selv selger jeg fagbøker på iBok og finn, og jeg sender _ikke_. Det er jo også en grunn til at det står hvilken skole/adresse man befinner seg på på iBok. Jeg gidder ikke å stresse med å sende en bok til 100 kr som det koster 150 kr å sende.

Likevel er det stadig folk fra gokk som kontakter meg og vil kjøpe for å få det tilsendt.

"Ok, når kan du møte meg?" (etter en evigvarende samtale)

"Nei, du må jo sende den til Pasvik!"



Anonymous poster hash: 4d435...77d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som sier det er så mye raringer på finn, HVA selger dere egentlig?! Kan vel heller tenkes at DERE er litt rare også. Selger man feks en vinopptrekker til 39 kr, eller brukte sokker, ja da tiltrekker man seg mye rart. Jeg har aldri opplevd raringer på finn i løpet av de 7-8 årene jeg har vært der. Opplever helt normale mennesker, høflige og hyggelige. De er fra alle deler av landet og betaler portoen sin sjæl.

Anonymous poster hash: bd715...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier det er så mye raringer på finn, HVA selger dere egentlig?! Kan vel heller tenkes at DERE er litt rare også. Selger man feks en vinopptrekker til 39 kr, eller brukte sokker, ja da tiltrekker man seg mye rart. Jeg har aldri opplevd raringer på finn i løpet av de 7-8 årene jeg har vært der. Opplever helt normale mennesker, høflige og hyggelige. De er fra alle deler av landet og betaler portoen sin sjæl.

Anonymous poster hash: bd715...bb4

Kanskje du har vært heldig, da.

Anonymous poster hash: 16236...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier det er så mye raringer på finn, HVA selger dere egentlig?! Kan vel heller tenkes at DERE er litt rare også. Selger man feks en vinopptrekker til 39 kr, eller brukte sokker, ja da tiltrekker man seg mye rart. Jeg har aldri opplevd raringer på finn i løpet av de 7-8 årene jeg har vært der. Opplever helt normale mennesker, høflige og hyggelige. De er fra alle deler av landet og betaler portoen sin sjæl.

Anonymous poster hash: bd715...bb4

Jeg har solgt kjoler og sko, som regel litt dyrere designervarer. Og jeg har mottatt mange rare meldinger.

Nå har folk ulikt språk og standard, men mennesker som bruker caps lock, doble spm. tegn osv. oppfattes som aggressive i tonen. Dette er ofte de samme menneskene som ikke leser annonsen skikkelig.

Anonymous poster hash: cdd1e...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier det er så mye raringer på finn, HVA selger dere egentlig?! Kan vel heller tenkes at DERE er litt rare også. Selger man feks en vinopptrekker til 39 kr, eller brukte sokker, ja da tiltrekker man seg mye rart. Jeg har aldri opplevd raringer på finn i løpet av de 7-8 årene jeg har vært der. Opplever helt normale mennesker, høflige og hyggelige. De er fra alle deler av landet og betaler portoen sin sjæl.

Anonymous poster hash: bd715...bb4

Jeg skrev over at det var snakk om fagbøker. Helt normalt med andre ord.

Anonymous poster hash: 4d435...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...