Gå til innhold

Gravid symptomer?


mrsbb

Anbefalte innlegg

jeg hadde el 12 jan =) ja får håe det :D

vi er jo så å si(ca.) helt like på datoer og "symptomer". hadde vært såå morro hvis det klaffa på begge to! hehe!

Endret av Fris123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi er jo så å si(ca.) helt like på datoer og "symptomer". hadde vært såå morro hvis det klaffa på begge to! hehe!

ja det hadde det :D jeg tenkte litt på om jeg kansje bare er syk siden jeg fikk desse symp samme dagen som EL men jeg fikk kraftige mens smerter idag så det kan jo være egget har festet seg nå :) når begynnte dine symp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde det :D jeg tenkte litt på om jeg kansje bare er syk siden jeg fikk desse symp samme dagen som EL men jeg fikk kraftige mens smerter idag så det kan jo være egget har festet seg nå :) når begynnte dine symp?

Ca. 3-4 dager etter jeg hadde EL.. Når begynte dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 3-4 dager etter jeg hadde EL.. Når begynte dine da?

mine begynnte på dagen jeg hadde el så jeg er litt skeptis nå :P kan være jeg bare var syk :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine begynnte på dagen jeg hadde el så jeg er litt skeptis nå :P kan være jeg bare var syk :/

Ikke vær negativ nå! Vi krysser fingra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falsk alarm jenter! Fikk menstrasjon i dag.. Så da er det bare til og prøve igjen!😊

Å:-(

Lykke til neste periode:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke klaffet på første forsøk!

Men sikker på at du hadde el 12? Synes det hørtes ut som det var så kort tid mellom el og tr hvis du fikk det i går.

Anonymous poster hash: 0db57...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...