maxi25 Skrevet 30. august 2015 #761 Del Skrevet 30. august 2015 Jeg tviler på at det har så mye å si. Men ring klinikken i morgen og spør! Selv er jeg også i gang med forsøk, satte 2 dose Puregon i dag. Jeg skal ha ultralyd på fredag. Jeg skal inn till kontroll i morgen så får høre da. Men merker jeg vart skikkelig bekjymra nå.. Det var mye spray igjen etter 60 doser så jeg glemte helt av å bytte til ny.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 82 Skrevet 30. august 2015 #762 Del Skrevet 30. august 2015 Jeg skal inn till kontroll i morgen så får høre da. Men merker jeg vart skikkelig bekjymra nå.. Det var mye spray igjen etter 60 doser så jeg glemte helt av å bytte til ny.. :-( Det er noen ekstra doser på de. Jeg sprayet ut ganske mange før jeg tok i bruk ny Spray og jeg,så tror ikke du skal bekymre deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 30. august 2015 #763 Del Skrevet 30. august 2015 Det er noen ekstra doser på de. Jeg sprayet ut ganske mange før jeg tok i bruk ny Spray og jeg,så tror ikke du skal bekymre deg 😊 Jeg har sprayet 4 doser for mye, får satse på at det går bra og st hele forsøket ikke har gått i vasken :-( Er så kjipt med mye venting til evnt neste forsøk igjen.. Får se i morgen på kontroll hva de sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 31. august 2015 #764 Del Skrevet 31. august 2015 Var på kontroll i dag, alt var bra! Yey.. Skal begynne på menopur torsdag 3.9 med 75 ie i to dager og deretter 150 ie tom 8.9 og så ny kontroll 9.9.. Nå er det virkelig i gang. Spennende men veldig nervepirrende. Var såå nervøs i dag, for ingen grunn. Det som gjør meg mest nervøs er nok at egguthentinga nærma seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss81 Skrevet 31. august 2015 #765 Del Skrevet 31. august 2015 Var på kontroll i dag, alt var bra! Yey.. Skal begynne på menopur torsdag 3.9 med 75 ie i to dager og deretter 150 ie tom 8.9 og så ny kontroll 9.9.. Nå er det virkelig i gang. Spennende men veldig nervepirrende. Var såå nervøs i dag, for ingen grunn. Det som gjør meg mest nervøs er nok at egguthentinga nærma seg. Ikke vær nervøs for egguttak, det er ingenting å Grue seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 31. august 2015 #766 Del Skrevet 31. august 2015 Dag 6 på Bemfola i dag. Totalt kaputt, og kjenner meg helt utslitt. Alt overskuddet jeg har kjent de siste ukene på spray er borte. Håper ikke dette forsøket blir avbrutt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #767 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg er på rugedag 13 i fjerde fryseforsøk. Gruer meg veldig til å teste i morgen, og håper det går bra denne gang:) Anonymous poster hash: 3def5...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #768 Del Skrevet 1. september 2015 Endelig fikk jeg positiv test etter det fjerde forsøket👍 Det jeg gjorde annerledes denne gangen var å gjøre akkupunktur før og under forsøket, samtidig som jeg har vært hjemme under rugeperioden:)Anonymous poster hash: 3def5...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 1. september 2015 #769 Del Skrevet 1. september 2015 Endelig fikk jeg positiv test etter det fjerde forsøket👍 Det jeg gjorde annerledes denne gangen var å gjøre akkupunktur før og under forsøket, samtidig som jeg har vært hjemme under rugeperioden:)Anonymous poster hash: 3def5...fe1 Gratuerer så myeeee!!! Håper jeg også får kjenne gleden av en positiv test snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss81 Skrevet 1. september 2015 #770 Del Skrevet 1. september 2015 Da gikk det til helvete enda en gang Alle gode ting var visst ikke 10. Håper alle gode ting er 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. september 2015 #771 Del Skrevet 1. september 2015 Huff Suss81! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss81 Skrevet 1. september 2015 #772 Del Skrevet 1. september 2015 Huff Suss81! Mvh Yvonne Er så utrolig lei meg Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid som dette når vi startet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss81 Skrevet 1. september 2015 #773 Del Skrevet 1. september 2015 Nå vil de igang med blastocyst dyrking på oss. Noen som vet hva det egentlig er? Prøvde å google det, men ble bare enda mere forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 1. september 2015 #774 Del Skrevet 1. september 2015 Endelig fikk jeg positiv test etter det fjerde forsøket Det jeg gjorde annerledes denne gangen var å gjøre akkupunktur før og under forsøket, samtidig som jeg har vært hjemme under rugeperioden:) Anonymous poster hash: 3def5...fe1 Gratulerer så mye! Gratuerer så myeeee!!! Håper jeg også får kjenne gleden av en positiv test snart. Flott at alt ser bra ut. Du trenger ikke grue deg til uttak. Selv om du skulle være av de uheldige som får mer vondt enn vanlig, er det veldig fort overstått. Smertestillende / beroligende får du også. Da gikk det til helvete enda en gang Alle gode ting var visst ikke 10. Håper alle gode ting er 11. Så utrolig urettferdig, Suss Nå vil de igang med blastocyst dyrking på oss. Noen som vet hva det egentlig er? Prøvde å google det, men ble bare enda mere forvirret. Det er når de dyrket egget lenger en dag / to før de setter det inn igjen. Vanligvis har man jo innsett to dager etter uttak, men med blatocyst dyrkes egget lenger. Jeg tror det skal bedre sjansene. Men snakk med sykehuset om det når du kommer deg litt overpå igjen. Det er godt at sykehuset vil tenke litt alternativt med deg nå. Er det privat eller offentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2015 #775 Del Skrevet 1. september 2015 Da gikk det til helvete enda en gang Alle gode ting var visst ikke 10. Håper alle gode ting er 11. Uff, så utrolig leit! Det bør virkelig bli deres tur snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss81 Skrevet 1. september 2015 #776 Del Skrevet 1. september 2015 Så utrolig urettferdig, Suss Det er når de dyrket egget lenger en dag / to før de setter det inn igjen. Vanligvis har man jo innsett to dager etter uttak, men med blatocyst dyrkes egget lenger. Jeg tror det skal bedre sjansene. Men snakk med sykehuset om det når du kommer deg litt overpå igjen. Det er godt at sykehuset vil tenke litt alternativt med deg nå. Er det privat eller offentlig? Ja det synes igrunn jeg å 10 egg har det blitt til nå....Synes nesten det er vår tur snart. Begynner mildt sagt å tære på. Har gått i 2 år omtrent konstant på diverse falske horomoner, hehe...nesten så jeg begynner å glemme hvordan den "ekte" meg egentlig er. Jeg leste at Blastocyst øker tjansen til 50% for at egget fester seg, men at frafall på eggene er større. Eks kan man ende opp med null egg som overlever selv om (teknisk sett) kanskje 2-3 av eggene hadde vært av en slik kvalitet at de kunne ha utviklet seg til barn. Synes det er litt skummelt å potensielt ofre alle eggene mine når jeg har såpass stor overlevelses rate på tining...jeg vil jo gjerne lykkes og da er det ekkelt å ofre alle på noe som bare kanskje kan funke.....Aldri vært noe særlig på å gamble, men samtidig er det leit å ofre enda ett år på noe som kanskje aldri vil virke. Ingen her som har erfaring med Blastocyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss81 Skrevet 1. september 2015 #777 Del Skrevet 1. september 2015 Uff, så utrolig leit! Det bør virkelig bli deres tur snart! Det synes jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 82 Skrevet 2. september 2015 #778 Del Skrevet 2. september 2015 Da gikk det til helvete enda en gang Alle gode ting var visst ikke 10. Håper alle gode ting er 11. Huff!!! Jeg visste ikke at du har vært igjennom så mange forsøk :( livet er j....urettferdig!! har du alltid satt inn egg på dag 2? Har ikke eggene blitt dyrket lenger heller? De som har blitt frosset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss81 Skrevet 2. september 2015 #779 Del Skrevet 2. september 2015 Huff!!! Jeg visste ikke at du har vært igjennom så mange forsøk :( livet er j....urettferdig!! har du alltid satt inn egg på dag 2? Har ikke eggene blitt dyrket lenger heller? De som har blitt frosset? Alle eggene mine har egentlig vært perfekte bortsett fra ett som de frøys sammen med ett annet. Alle har overlevd opptiningen og utviklet seg som de skal. Så det er veldig frustrerende at de ikke fester seg ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 82 Skrevet 2. september 2015 #780 Del Skrevet 2. september 2015 Alle eggene mine har egentlig vært perfekte bortsett fra ett som de frøys sammen med ett annet. Alle har overlevd opptiningen og utviklet seg som de skal. Så det er veldig frustrerende at de ikke fester seg ordentlig. Hvor har du utført forsøkene dine? Så utrolig frustrerende...! Vet de om det kan være en grunn for at det ikke fester seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå