Gå til innhold

Får ikke noe svar på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått meg tinder og fått 6 matcher siden i går. Egentlig bare hun ene jeg er interessert i men hun har ikke svart meg. Skal prøve å chatte litt med henne.

Hvorfor svarer ikke jenter matchene sine, teorien min er at de har sp mange matcher at de ikke klarer det. Hvor mange matcher har dere egentlig jenter og hvor mange skriver dere med? Har dere møtt noen og har det ført noen vei?



Anonymous poster hash: 21592...e4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de har mange matcher, og snakker sikkert med mange. Ikke ta det så tungt, det er ikke personlig.

Anonymous poster hash: 7f40d...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg tinder og fått 6 matcher siden i går. Egentlig bare hun ene jeg er interessert i men hun har ikke svart meg. Skal prøve å chatte litt med henne.

Hvorfor svarer ikke jenter matchene sine, teorien min er at de har sp mange matcher at de ikke klarer det. Hvor mange matcher har dere egentlig jenter og hvor mange skriver dere med? Har dere møtt noen og har det ført noen vei?

Anonymous poster hash: 21592...e4f

Litt over 2000 matcher..

Turte å møte en.

Kjipt å si det, men gidder ikke svare de som bare sier "Hei", det blir så standard, særlig fulgt av "åssen går det", før samtalen sakte dør ut.. En del gutter er for dårlige til å spørre tilbake og snakker geneeelt bare om seg selv.. Jenter liker å føle at han er interessert i å bli kjent med henne.

Et tips er å si mer uventede fraser, enn hei osv. Heller gå rett på et spørsmål f.eks.

Bare mine tips.

- Jente 26.

Anonymous poster hash: 3877c...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som snakker til meg eller svarer meg heller og jeg er jente. Vet ikke hva jeg gjør galt :(


Anonymous poster hash: 15f19...333



Anonymous poster hash: 15f19...333
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fikk Tinder for nøyaktig en uke siden, og har 93 matcher nå. Av disse er det kun godt under halvparten som har prøvd å ta kontakt, men jeg prøver mitt beste svare de som gjør det. Noen samtaler dør ut ganske fort, enten fra hans/hennes eller min side. Jeg vil tro det er rundt 6-8 stk jeg aktivt snakker med nå. På det meste tok det nesten 40 minutter å svare alle, så jeg tror kanskje det er derfor hun ikke har svart deg ennå? At teorien din om at hun har for mange å snakke med kanskje stemmer.

Jeg er enig med hun ene over her, som sier man bør si noe som skiller seg litt ut. Noen av samtalen jeg fortsatt har gående er hvor fyren har spurt meg om filmer, musikk, bøker, og ikke kun begynt rett på dagligdags small-talk som kan bli vanskelig å holde gående.



Anonymous poster hash: db834...530
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg tinder og fått 6 matcher siden i går. Egentlig bare hun ene jeg er interessert i men hun har ikke svart meg. Skal prøve å chatte litt med henne.

Hvorfor svarer ikke jenter matchene sine, teorien min er at de har sp mange matcher at de ikke klarer det. Hvor mange matcher har dere egentlig jenter og hvor mange skriver dere med? Har dere møtt noen og har det ført noen vei?

Anonymous poster hash: 21592...e4f

velkommen i klubben kamerat. Mange damer er overfladiske og tinder er det verste slik er det bare.

Anonymous poster hash: 30032...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som snakker til meg eller svarer meg heller og jeg er jente. Vet ikke hva jeg gjør galt :(

Anonymous poster hash: 15f19...333

Anonymous poster hash: 15f19...333

Du skriver til folk som er "over ditt nivå", er ikke verre.

Anonymous poster hash: 7f40d...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver til folk som er "over ditt nivå", er ikke verre.

Anonymous poster hash: 7f40d...3c0

Ehm, hvis de syntes jeg er under deres nivå så hvorfor matcher dem meg da???

Anonymous poster hash: 15f19...333

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er ikke noen rask oppskrift på suksess. Veldig mange jenter, og helt sikkert gutter også, bruker Tinder ene og alene for å få oppmerksomhet. I tillegg er det mange som liker å skrive med folk for å få bekreftelsen, uten at de nødvendigvis har noe ønske om å møte vedkommende.

Du må være tålmodig og vente, det finnes mange inne på Tinder som er ute etter noe mer - de er nok desverre en minoritet.

Et annet råd er å ikke forhaste deg til noe som helst. Ikke ha Tinder som markedsplass nummer 1, se på det heller som et tidsfordriv. Er du ute etter noe seriøst vil jeg nok mye heller anbefale sukker eller tilsvarende online datingsider.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Men sånn er livet. Noen viser interesse, mens andre viser null interesse. Tinder er uansett en slags selvdigger app. Eneste jeg har lært av tinder er at svært høye damer liker meg. Jeg er rundt 180 og blir kontakta av damer fra 185-195 cm.

Ikke bry deg om 2000 avslag, hvis den rette dukker opp og vil snakke med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Litt over 2000 matcher..

Turte å møte en.

Kjipt å si det, men gidder ikke svare de som bare sier "Hei", det blir så standard, særlig fulgt av "åssen går det", før samtalen sakte dør ut.. En del gutter er for dårlige til å spørre tilbake og snakker geneeelt bare om seg selv.. Jenter liker å føle at han er interessert i å bli kjent med henne.

Et tips er å si mer uventede fraser, enn hei osv. Heller gå rett på et spørsmål f.eks.

Bare mine tips.

- Jente 26.

Anonymous poster hash: 3877c...f7c

Rett på spørsmål. Den skal jeg prøve!

Hvor bor du?

Har du låst døren?

Hva heter du?

Hva heter din far og din mor?

Disse fire spørsmålene kommer til å øke sjansene mine betraktelig!

Endret av Cartman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett på spørsmål. Den skal jeg prøve!

Hvor bor du?

Har du låst døren?

Hva heter du?

Hva heter din far og din mor?

Disse fire spørsmålene kommer til å øke sjansene mine betraktelig!

Meg igjen, som svarte som jente 26.

Ja, jeg synes f.eks den med "Har du låst døren?" hadde vært litt morsom og svare på. Ikke spør om navn, det er kjedelig :P

Eller f.eks; "Tipper du liker sushi", eller en annen form for påstand. Da blir jeg nysgjerrig og får lyst til å svare; "Hvorfor tror du det?". Og så er praten igang..

Når man har mange matcher, og mange er sånn halvkjekke, så blir det inngangspraten som er avgjørende. Et "Hei" blir da for svakt - selv om det kanskje høres helt merkelig ut når jeg sier at et "Hei" ikke er bra nok, men det er rett og slett ikke det når 50 stk sier det samme. Det er kjedelig.

Skill deg ut rett og slett, som en annen over her nevnte, så har man jo trykket "like" begge to, så da er det bare å skille seg ut. Litt som på skolen :P Skill deg ut i oppgaven for å få 5, eller 6er.

Og ikke end opp som de sytete, noen menn kontakter meg med et sytete "hvorfor er det bare mannen som skal ta kontakt". Det er turnoff å si noe slikt... Da høres han lite gentleman ut, og virker som en person som ikke kan å behandle en dame.. Vær heller sjarmerende.

Akkurat nå chatter jeg med en som kom med et sånt type interessant inngangsspørsmål, og som har holdt det gående. Jeg tror kanskje vi skal møtes etterhvert, og det er fordi vi nå har klart å holde praten gående over litt lengre tid, og begge skriver noe til hverandre hver gang de er inne på tinder, og kommer med et spørsmål hvis ikke den andre gjør det. Det blir litt balanse i samtalen rett og slett.

En annen ting jeg kan nevne som jeg synes er turn off, er hvis jeg ser gutten har vært inne på tinder uten å sendt "meg" melding :P Jeg vet jeg ikke kan forlange det ja, men det er turn off. Da røper han at han chatter med flere, og selv om det er lov, liker jeg jo ikke så skjønne det. Så hvis dere går for en dame, så send henne alltid en melding når dere er inne på tinder, ikke la det gå dager i mellom, da er det lett å miste piffen, eller at en annen mann kommer inn i bildet med meldinger og tar over det som var deres plass.

Lykke til uansett :)

Anonymous poster hash: 3877c...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg ta den.

Har du låst døren?

Er du alene hjemme?

Kanskje det kan funke haha :lur:

Gjør det, og hold det gående. F.eks: "Ser på det ene bildet at du var i Italia. Hvorfor reiste du ikke til Australia i stedet?" Det er spørsmål som den andre parten får lyst til å svare på :P

Eller; Liker du sterk mat eller mild mat?

Eller: Hvis du skulle vært et dyr; ape eller kenguru? og hvorfor?

Det er rett og slett bare for å fange interessen til å svare, selv om slike spm kan virke dumme så er de mye mer interessante å svare på enn "halla jah, jeg jobber som xx. og nå ligger jeg på sofan.". :P

Heller ikke "åssen gåre? hva skarru i helga? skjera? sexyyyy"

Den aller første jeg svarte på Tinder, var en som spurte: "Katt eller hund?" Jeg svarte katt, så fortsatte han med alt mulig. Til og med "Misjonær eller doggy?" Det ble ganske morsomt etterhvert :P Så gikk praten over i vanlig samtale etterhvert, for da hadde han fanget interessen min.

Anonymous poster hash: 3877c...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Gjør det, og hold det gående. F.eks: "Ser på det ene bildet at du var i Italia. Hvorfor reiste du ikke til Australia i stedet?" Det er spørsmål som den andre parten får lyst til å svare på :P

Eller; Liker du sterk mat eller mild mat?

Eller: Hvis du skulle vært et dyr; ape eller kenguru? og hvorfor?

Det er rett og slett bare for å fange interessen til å svare, selv om slike spm kan virke dumme så er de mye mer interessante å svare på enn "halla jah, jeg jobber som xx. og nå ligger jeg på sofan.". :P

Heller ikke "åssen gåre? hva skarru i helga? skjera? sexyyyy"

Den aller første jeg svarte på Tinder, var en som spurte: "Katt eller hund?" Jeg svarte katt, så fortsatte han med alt mulig. Til og med "Misjonær eller doggy?" Det ble ganske morsomt etterhvert :P Så gikk praten over i vanlig samtale etterhvert, for da hadde han fanget interessen min.

Anonymous poster hash: 3877c...f7c

Det ble lagt ut en film av en sel, som humpet en pingvin på dagbladet. Hvem ville du vært? Selen eller pingvinen?

Hahaha begynner jeg med slike sjekkereplikker, så blir det mange tråder på KG fra sure kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble lagt ut en film av en sel, som humpet en pingvin på dagbladet. Hvem ville du vært? Selen eller pingvinen?

Hahaha begynner jeg med slike sjekkereplikker, så blir det mange tråder på KG fra sure kvinner.

Nei, det går en hårfin linje her. Du kan ikke starte opp med et spørsmål med seksuelt innhold, det blir turnoff igjen :P Hold deg til uskyldige ting, som "Hva er favorittingen din i kjøleskapet akkurat nå?" osv.

Anonymous poster hash: 3877c...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonymous poster hash: 3877c...f7c

Man skal altså stille idiotiske, evneveike spørsmål for å leke interessant? Hvis noen hadde ÅPNET med "Hvis du skulle vært et dyr; ape eller kenguru? og hvorfor?" hadde jeg tenkt at det feilet vedkommende ett elle rannet - det er ikke akkurat en oppegående måte å starte en samtale på. Sånt kan være greit hvis man treffer noen IRL og har vekslet noen ord først, men som åpningslinje lukter det desperasjon lang vei. Det, og umodenhet. Ikke for å være slem, men jeg håper ikke du er representabel for kvinner over 25. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Man skal altså stille idiotiske, evneveike spørsmål for å leke interessant? Hvis noen hadde ÅPNET med "Hvis du skulle vært et dyr; ape eller kenguru? og hvorfor?" hadde jeg tenkt at det feilet vedkommende ett elle rannet - det er ikke akkurat en oppegående måte å starte en samtale på. Sånt kan være greit hvis man treffer noen IRL og har vekslet noen ord først, men som åpningslinje lukter det desperasjon lang vei. Det, og umodenhet. Ikke for å være slem, men jeg håper ikke du er representabel for kvinner over 25. :P

Siden du er så voksen

Bok eller tidsskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...