Gå til innhold

Mens vi venter ...

Gjest Zeitgeist

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte

De har slutta å produsere den. :( Solgte de for 10 kr. pr. plate tidligere i høst. Den er veldig god, men solgte ikke godt nok. Toppris Kubbe er ikke det samme.

Anonymous poster hash: 58501...cf0

:grine: .....jeg hater verden...ikke lages det Rød Stratos lenger heller..og den som var så goooood...snufs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at folk bløffer mye om hvor uviktig denne saken er rundt om kring på sosiale medier. Er enig i at det er litt mye når til og med dagsrevyen har en sak om dette, MEN

Det er her vi må skille mellom person og firma. CBE og LK driver sammen et firma som de tjener millioner på i året. De (eller LK, hvem vet?) sitter i kommentarfeltet og kaller leserne (ALTSÅ inntektskilden sin), for mentalt tilbakestående og mye mye mer.. Si at du går i inn i en butikk for å klage på en vare, og så kaller de ansatte deg for mentalt tilbakestående, og mener det er deg det er noe galt med, greit? Tja.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har slutta å produsere den. :( Solgte de for 10 kr. pr. plate tidligere i høst. Den er veldig god, men solgte ikke godt nok. Toppris Kubbe er ikke det samme.

Anonymous poster hash: 58501...cf0

Wh00t? Derfor jeg ikke har funnet den i butikken. Sukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: .....jeg hater verden...ikke lages det Rød Stratos lenger heller..og den som var så goooood...snufs....

Jeg savner stratos boblemix, jeg er overbevist om at jeg alene kjøpte nok til at det var lønnsomt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...