Gå til innhold

Mens vi venter ...

Gjest Zeitgeist

Anbefalte innlegg

Gjest gjestvest

Så fin du ble!

:-)

Takker :kul: Og så lærte frisøren meg hvordan jeg bruker rettetanga mi til å lage krøller. Prøvde og prøvde. Fikk det ikke til hjemme.

Det er egentlig litt komisk: Først retter vi " krøllene " med rettetanga, for deretter å bruke rettetanga til å lage krøller igjen :fnise:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

Tenker på hvor heldig jeg er som har det så bra...selv om jeg er uføretrygdet. Men jeg har det godt...kan ikke annet enn å klage da ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom bloggen, skummet litt gjennom svarene frua har fått. En som hevder hun har vært moderator her på KG støttet frua. Er ferdig med KG pga av tråden hevdet hun.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Var innom bloggen, skummet litt gjennom svarene frua har fått. En som hevder hun har vært moderator her på KG støttet frua. Er ferdig med KG pga av tråden hevdet hun.

Hmmm..kan de ha skrevet den selv....Ikke rart man blir småparanoid etter alt de har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebisen i magen ligger rart, sparker opp mot ribbeina og turner. Jeg har lyst på sjokolade, men orker ikke dra på butikken. Hvorfor finnes det ikke bestillings-sjokolade levert på døren?

Dette med bestillings-sjokolade levert på døren har jeg også tenkt på noen ganger. Nå er vi i 2015 og da mener jeg sånne ting burde være en selvfølge :handle:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Haaploes

Dette med bestillings-sjokolade levert på døren har jeg også tenkt på noen ganger. Nå er vi i 2015 og da mener jeg sånne ting burde være en selvfølge :handle:

Det er det jeg savner mest med USA. Trengte egentlig ikke forlate leiligheten for noe annet enn jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortiden digger jeg troika. Forøvrig glir også stratos og kvikk lunsj ned på høykant. For å ikke snakke melkesjokolade med toppris. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en begivenhetsrik dag egentlig. Hadde legetime halv to, men kom litt for sent fordi jeg prøvde å rekke å lese ferdig tråden her på KG først(!) Rakk ikke det..Så dro jeg hjem og smugspiste junk food mens mannen er på jobb så jeg slapp å dele. Siden da har jeg stort sett lest aviser og diverse kommentarfelt mens jeg har litt dårlig samvittighet for ikke å ha gjort noe av husarbeidet som virkelig, desperat trenger å bli utført. Fant også på en dårlig unnskyldning for å slippe å dra på Ikea (!) og heller være hjemme og lese disse avisene om og om igjen :fnise:

Har intensjon om å gjøre litt husarbeid ikveld da. Etterpå. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...