Gå til innhold

Hva gjør man morgen etter etter ONS? Snike seg ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! I løpet av mine få ONSer, har jeg alltid sneket meg ut på morgenen i frykt for å at stemningen skal bli klein, eller at jeg ser ut som et troll...

men blir dette oppfattet som veldig frekt? Hva synes dere? Hva er i så fall den uskrevne regelen?



Anonymous poster hash: bd9a4...52b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid også gjort det. Kan ikke komme meg for nok ut og hjem.



Anonymous poster hash: a1b92...740
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld

Tror ikke det er uvanlig. Personlig hadde jeg ikke likt det og jeg tenker kanskje at man ikke burde ligge sammen med noen man må snike seg vekk fra ved et senere tidspunkt. I så fall er det vel bedre å si at man ønsker å dra hjem til sin egen seng i stedet for å legge seg ned der?

Men kanskje jeg er litt gammeldags.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi dere jenter og gutter et godt råd.

- Ikke overnatt hos noen du ikke vil skal være der neste morgen.

Ja jeg forstår at ons er stas og at man skal litt forakt mot det mennesket som gjorde en selv til en billig tøyte. Men svaret er ikke å forbruke mennesker etter sin egen nytelses skyld. Hva er galt med å like personen man har sex med?

Folk som ikke klarer å være venner med eller henge med folk dem selv har ligget med, men derimot ønsker å forsvinne så fort som mulig kan ikke være særlig stolt av egne avgjørelser?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jente, å der jeg bodde før var det lettest at vi dro til meg de gangene noen ble med hjem.

å jeg var HAPPY om de forsvant før jeg våknet :P når jeg er fyllesyk eller det er dagen derpå generelt så vil jeg være alene! :P



Anonymous poster hash: e3b0e...de3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jente, å der jeg bodde før var det lettest at vi dro til meg de gangene noen ble med hjem. å jeg var HAPPY om de forsvant før jeg våknet :P når jeg er fyllesyk eller det er dagen derpå generelt så vil jeg være alene! :PAnonymous poster hash: e3b0e...de3

Ja man må kaste dem bort som et brukt håndkle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja man må kaste dem bort som et brukt håndkle

vil du påstå ons er noe annet en å bare ha sex og stikke? det er ikke sånn at man forventer frieri dagen etter liksom. å jeg er ikke ute etter forhold heller

Anonymous poster hash: e3b0e...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du påstå ons er noe annet en å bare ha sex og stikke? det er ikke sånn at man forventer frieri dagen etter liksom. å jeg er ikke ute etter forhold heller Anonymous poster hash: e3b0e...de3

Samme for meg vel? Jeg synes bare det er sjukt og ha lyst til å ligge med mennesker bare en gang? Hva er det som er så morsomst med det da? Er det fordi at da kan man ligge med så mange forskjellige?

Jeg vet ikke jeg? Jeg bare spør? For me som ikke sniker meg herog der så er det vel ikke så veldig unormalt å spørre hva som motiverer dere?

Kanskje litt av tenningen med ons er den forakten dagen derpå? Da kan man rettferdiggjøre for seg selv at man er et godt menneske og bare fulgte brunsten og lysten litt ikkesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å stikke av i gryningen om jeg ble med noen hjem. De mennene jeg hadde med hjem pleide jeg å slite med å bli kvitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...