A.s Skrevet 26. desember 2014 #3201 Del Skrevet 26. desember 2014 Om man sender inn til vg anonymt, så kan de selv velge om de vil gjøre noe med det. Hvis ikke kan man tipse noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 26. desember 2014 #3202 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg har lagret en god del bilder. Hvilke andre medier enn vg kan en kontakte? Dersom det er slik at vg vil være på godfot med kjendiser. Jeg ville ha satset på VG, tror ikke de er så fryktelig opptatt av å holde seg inne med Fotballfrue, hun er ikke en spesielt viktig kjendis for dem. Jeg hadde ihvertfall satt veldig pris på om du sendte over det du har lagret, for dette er ganske drøyt! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 26. desember 2014 #3203 Del Skrevet 26. desember 2014 Om man sender inn til vg anonymt, så kan de selv velge om de vil gjøre noe med det. Hvis ikke kan man tipse noen andre. Både VG og Dagbladet er vel noen som er interessert i slikt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. desember 2014 #3204 Del Skrevet 26. desember 2014 Vg finner jo alltid de styggeste bildene av ff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 26. desember 2014 #3205 Del Skrevet 26. desember 2014 Tipper Morten Hegseth ser interessen her 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 26. desember 2014 #3206 Del Skrevet 26. desember 2014 Tror de kan være interesserte i dette så lenge det vinkles som en trist faktum, type "hva har verden blitt til"/"dagens unge forbilder" etc. Nå starter jo snart en slankebølge etter jul, og på bakgrunn av det + kroppsfokuset mediene har hatt det siste året så vil dette ha nyhetsverdi. OG hallo! Det er jo 2.juledag, ingen på nyhetsdesken(e) har noe som helst å finne på. Et tips om dette ville sikkert vært gøy for dem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. desember 2014 #3207 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg vet at Morten Hegseth (og Marcus Husby) i VG ikke er veldig fan av Fotballfrue, så mulig de kan tipses. LK har vel gått i strupen på Hegseth på twitter tidligere, det på tross av at han til og med har gjort hjemme-reportasje hos dem. De har vel også hatt en fight gående med en i Dagens Næringsliv, som gikk løs på dem da de var på bryllupsreise. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. desember 2014 #3208 Del Skrevet 26. desember 2014 Tipper Morten Hegseth ser interessen her Du rakk akkurat før meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 26. desember 2014 #3209 Del Skrevet 26. desember 2014 Du rakk akkurat før meg Sånn.. Da har jeg tipset vg, dagbladet, se & hør, Morten og Marcus med link hit for bildebevis, så får vi se om de når å slette alle bildebevisene/hva som skjer. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LedigNavn Skrevet 26. desember 2014 #3210 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg føler meg litt delt her egentlig.. Synes det er ille at unge jenter og kvinner sammenligner seg med Caroline og tror det er sånn de må se ut når hun tydeligvis ikke ser sånn ut selv heller. Det er viktig å få fram at bilder redigeres og at virkeligheten ikke er så "perfekt". Samtidig blir jeg oppriktig lei meg på Carolines vegne for at hun føler at hun må redigere seg tynnere og at alt rundt henne må være så perfekt at til og med møbler redigeres. Hun må jo være meget usikker og ha en overopptatthet av å være tynn og perfekt på alle måter. Jeg håper virkelig ikke at en mediasak om dette blir det som tar knekken på henne. Kjenner jeg blir oppriktig bekymret for henne 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvm Skrevet 26. desember 2014 #3211 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) . Endret 23. juli 2015 av kvm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvm Skrevet 26. desember 2014 #3212 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) . Endret 23. juli 2015 av kvm 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 26. desember 2014 #3213 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg er veldig enig med deg. Jeg har vært veldig aktiv i denne diskusjonen her i forumet, og har funnet flere drøye bilder. Samtidig har jeg, og flere, tilføyet at det er synd på henne, og at vi antakelig ikke hadde giddet å brukt tid på å finne bilder og bevis dersom hun ikke hadde vært en av Norges største bloggere, har mange unge "fans", og nekter og lyver når hun blir spurt om hun redigerer seg tynnere. På toppen av det hele tjener hun svært mye penger på dette. Jeg har vært i kontakt med noen medier, og har vinklet det slik at det er innholdet i saken, og ikke personangrep mot Caroline som er det viktigste her. Tror ikke media er så interessert i vinkling i det de blir kontaktet om. De er interessert i å være først ute og lesertall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. desember 2014 #3214 Del Skrevet 26. desember 2014 Bare et lite tilbakeblikk i arkivet http://carolinebergeriksen.no/2010/11/22/a-blogge-er-ikke-journalistikk/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvm Skrevet 26. desember 2014 #3215 Del Skrevet 26. desember 2014 Tror ikke media er så interessert i vinkling i det de blir kontaktet om. De er interessert i å være først ute og lesertall. Er klar over det, og tenker meg nok at de kommer til å vinkle det mot Caroline for å gjøre det så juicy som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 26. desember 2014 #3216 Del Skrevet 26. desember 2014 Sånn.. Da har jeg tipset vg, dagbladet, se & hør, Morten og Marcus med link hit for bildebevis, så får vi se om de når å slette alle bildebevisene/hva som skjer. Jeg liker ikke heksejakt uansett hvem den retter seg mot, og det er det denne tråden er i ferd med å bli. Noe sier meg at mange her egentlig ikke er så dypt bekymret for disse unge jentene det snakkes så mye om, men at dere bare er ute etter å ta henne på noe. Blir ganske tydelig når man ser hvordan dere godter dere over "panikken i heimen" og at "julefreden er ødelagt". Det er lite, det. Å finne glede i andres nederlag reflekterer noe i ens personlighet som man bør vurdere å forandre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 26. desember 2014 #3217 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg liker ikke heksejakt uansett hvem den retter seg mot, og det er det denne tråden er i ferd med å bli. Noe sier meg at mange her egentlig ikke er så dypt bekymret for disse unge jentene det snakkes så mye om, men at dere bare er ute etter å ta henne på noe. Blir ganske tydelig når man ser hvordan dere godter dere over "panikken i heimen" og at "julefreden er ødelagt". Det er lite, det. Å finne glede i andres nederlag reflekterer noe i ens personlighet som man bør vurdere å forandre. Akkurat den vurderingen tok jeg før jeg la ut link. Det som gjorde at det tippet for var alle hun har kalt løgnere, pengene hun tjener på å reklamere for hvitere tenner osv og så er det bare PhotoShop, manglende ansvar hun tar ift negativ påvirkning og mantraet om at hun kun fronter en sunn livsstil. Bloggen er bygd på en illusjon som mange dessverre har valgt å tro på og som har uheldige konsekvenser for mange. Mitt minste problem er at hun tjener penger på å blogge, men da på en ærligere måte enn nå. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 26. desember 2014 #3218 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg liker ikke heksejakt uansett hvem den retter seg mot, og det er det denne tråden er i ferd med å bli. Noe sier meg at mange her egentlig ikke er så dypt bekymret for disse unge jentene det snakkes så mye om, men at dere bare er ute etter å ta henne på noe. Blir ganske tydelig når man ser hvordan dere godter dere over "panikken i heimen" og at "julefreden er ødelagt". Det er lite, det. Å finne glede i andres nederlag reflekterer noe i ens personlighet som man bør vurdere å forandre. Ja jeg er egentlig litt enig. Jeg skrev det med at julefreden var brutt. Ble nok litt revet med bare. Ønsker henne ikke noe vondt. Dog syns jeg det er urovekkende at hun ser seg nødt til å redigere såpass mye som hun gjør. Det sier jo litt om at hun er et "offer" for det store kroppspresset selv også. Litt synd at hun ønsker å fronte den perfekte piken og dette gjør jo at man ser at hun selv heller ikke er så perfekt som hun ønsker å fremstå. Alle vet jo at ingen er perfekte, men allikevel så er det noe med å se det svart på hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvm Skrevet 26. desember 2014 #3219 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) . Endret 23. juli 2015 av kvm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 26. desember 2014 #3220 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg liker ikke heksejakt uansett hvem den retter seg mot, og det er det denne tråden er i ferd med å bli. Noe sier meg at mange her egentlig ikke er så dypt bekymret for disse unge jentene det snakkes så mye om, men at dere bare er ute etter å ta henne på noe. Blir ganske tydelig når man ser hvordan dere godter dere over "panikken i heimen" og at "julefreden er ødelagt". Det er lite, det. Å finne glede i andres nederlag reflekterer noe i ens personlighet som man bør vurdere å forandre. Det er jeg enig i - samtidig som det er viktig å gi spiseforstyrrede fjortiser et riktig bilde av hva som egentlig skjer mht redigering. Jeg ønsker ikke at noen skal bli lei seg heller, men kanskje dette er med på å sparke Caroline i riktig retning slik at hun kan få hjelp med eget selvbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg