Gjest MrsL Skrevet 13. mars 2005 #301 Del Skrevet 13. mars 2005 Nå har vi proppet i oss kokosboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 13. mars 2005 Ååh, kokosboller! Jeg er fortsatt stinn etter deilig middag med biff, pommes noisettes, brokkoli og bearnaise. Venter nå på at det skal bli litt plass i magen til Mövenpick sjokoladeis... La oss satse på en 2006 baby OK Heidi!! klem til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. mars 2005 #303 Del Skrevet 13. mars 2005 Å så kjedelig med de blødningene! Krysser alt jeg har å krysse for 2006 baby! Sånn rent praktisk så er det jo bedre å være eldst i klassen istedenfor minst! Da jeg skulle oppdatere meg i boka her nå så så jeg at det var lenge siden jeg faktisk hadde skrevet noe her (bruker å gå tilbake til forrige melding jeg skrev). Det er ikke så lenge siden jeg var her altså, har tydeligvis bare glemt å legge igjen spor ) Du kan ta alle bryllupsdagbøker å kaste for meg - denne her er utrolig spennende.... og må si så kjedelig at det skal være så vanskelig for deg og for MrsL! Får nesten dårlig samvittighet for at jeg har fått to skjønne små uten problemer. Men jeg er helt overbevist om at dere får en lykkelig slutt på dette! Jeg er selvfølgeglig den heldigste av alle brudene her (det synes vi vel alle) men på ett område er du mer heldig enn meg: Du har tydeligvis en mann som disker opp med de deiligste retter! Min kommer med Grandiss eller pølse Her i huset er det visst best å lage maten selv ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #304 Del Skrevet 13. mars 2005 Å, du er nå god du, Vigdis! Tusen takk for babyvibber! Som sagt så setter jeg veldig pris på heiagjengen min! Jeg følte meg også superheldig da jeg først ble gravid på aller første forsøk for vel to år siden... Husker at jeg nesten fikk dårlig samvittighet overfor venninner som ikke var like heldige. Men den lykken ble jo kortvarig for min del. Uansett, jeg føler at jeg har vært i den enden av skalaen også, derfor kan jeg forstå hvordan det oppleves. Tenker at jeg foreløpig bare har vært veldig uheldig og at hellet snart må snu! :-) Det er ellers litt rart å planlegge bryllup - som er såpass forutsigbart og utelukkende positivt - parallelt med å prøve på baby, noe som har vist seg å være ganske så vanskelig å planlegge ja... Men forlovelsen og forventningene til bryllupet har virkelig fått romantikken til å blusse opp igjen hos oss, det har vi hatt godt av med alt det andre rare som har skjedd de siste to årene... Ikke for det at forelskelsen egentlig noen gang har manglet - vi har jo bare vært sammen i tre år til nå. Men det er fint å tenke på at uansett hva som skjer, så har mannen og jeg hverandre! Og som dere skjønner er min kjære veldig flink å gjøre romantiske ting for meg, som f.eks å varte opp med gode måltider! Han er også veldig flink å oppmuntre meg hvis jeg blir litt pessimistisk innimellom... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. mars 2005 #305 Del Skrevet 13. mars 2005 Nei, NÅ må jeg hoppe til køys! Heiagjenger må sove også! Stor natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #306 Del Skrevet 14. mars 2005 Nå har jeg vært hos lege og fått tabletter som skal stoppe blødningene. Håper det skjer fort, for dette er helt uholdbart! :-( Jeg skal egentlig på et spennende kurs fra i morgen av, håper jeg er i form til å dra da. Skal til akupunktøren min senere i dag, det vil sikkert også være positivt ift å stoppe blødningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. mars 2005 #307 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvorfor går du til akupunktør og hva er det eksakt han gjør? Vi skal nemlig bestille oss time til samtale med en og er litt spent på hva det er som skal skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #308 Del Skrevet 14. mars 2005 Akupunktøren min setter nåler over hele kroppen, punktene er avhengig av hvor i syklusen jeg er. I dag f.eks satte hun nåler for å stoppe blødningene. Vanskelig å si ennå om akupunkturen hjelper - jeg går jo dit først og fremst for å bli gravid! Men det kan uansett ikke skade og jeg tenker at det sikkert er positivt for allmenntilstanden min. Jeg har ellers lest mye positivt om akupunktur ifm ufrivillig barnløshet og særlig ifm IVF. På veggen til akupunktøren min henger takkekort med babybilder fra lykkelige foreldre som hun har hjulpet til å få barn! :-) I morgen drar jeg forhåpentligvis på kurs, som varer til og med fredag. Hvis jeg er i god nok form da... Er ganske slapp og sliten i dag, men det verste er at jeg må drive å fly på do hele tiden for å skifte... Kan ikke holde på sånn på kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. mars 2005 #309 Del Skrevet 15. mars 2005 Bare innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #310 Del Skrevet 15. mars 2005 Bare innom med en liten Takk for klemmen Tilde - koselig å se deg her inne! Jeg har tipset MrsL om dagboken din - som eksempel på en solskinnshistorie! :-) Ellers ble det ikke noe kurs på meg i dag. Var så sliten og blødde fremdeles mye da jeg la meg i går, så jeg tok ikke sjansen på å stresse avgårde i dag tidlig. Kurset er av en slik art at man må involvere seg veldig mentalt og følelsesmessig for å få utbytte av det - følte meg ikke helt klar for det i dag... Nå ser det heldigvis ut som tablettene har begynt å virke, så i morgen tidlig våger jeg meg avgårde. Har ellers prøvd å gjøre det beste ut av situasjonen siden jeg likevel måtte være hjemme. Dvs slappet av og kost meg med nettet. Mannen er fremdeles syk, så vi to har holdt hverandre med selskap. Nå har vi nettopp spist hans utrolig gode, hjemmelagede pizza med pepperoni - nam! Kveldens høydepunkter på TV er Jan Johansen og Frustrerte fruer. Det er bare én vei til det gode liv: Å forsone seg med livets faenskap. Seneca, romersk filosof Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. mars 2005 #311 Del Skrevet 15. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. mars 2005 #312 Del Skrevet 15. mars 2005 Vil bare si hei på deg. Kan vi ikke satse på 2006-barn da? Høres ut som en deal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 16. mars 2005 #313 Del Skrevet 16. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #314 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei på dere alle sammen! Vil bare si hei på deg. Kan vi ikke satse på 2006-barn da? Høres ut som en deal. Yes, det gjør vi!! "Det må være bedre med hund når man er 40 enn et barn med en tilfeldig forbipasserende når man er 22." Cathrine Sandnes Utrolig bra sagt! Hvor fant du det sitatet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 20. mars 2005 #315 Del Skrevet 20. mars 2005 HeiHei! Nå er jeg hjemme igjen og kommer selvfølgelig å leser litt hos deg igjen... Forresten så kommer det til å gå bra med deg!! Av en eller annen grunn så bare vet jeg det.. vet ikke helt hvorfor, men jeg bare har den følelsen veldig veldig sterkt! Litt rart egentlig!! Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. mars 2005 #316 Del Skrevet 20. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 20. mars 2005 HeiHei! Nå er jeg hjemme igjen og kommer selvfølgelig å leser litt hos deg igjen... Forresten så kommer det til å gå bra med deg!! Av en eller annen grunn så bare vet jeg det.. vet ikke helt hvorfor, men jeg bare har den følelsen veldig veldig sterkt! Litt rart egentlig!! Stor klem fra meg Wow - det var flott sagt Cathie! Følte at du drysset litt magisk lykkestøv over meg nå!! til deg også MrsL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. mars 2005 #318 Del Skrevet 20. mars 2005 VIL OGSÅ HA MAGISK LYKKESTØV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #319 Del Skrevet 20. mars 2005 VIL OGSÅ HA MAGISK LYKKESTØV Jeg drysser gjerne litt videre til deg... Hvis det går an da, eller er det bare heldige folk som kan drysse lykkestøv?? :klø: - Apropos overtro altså, som vi snakket om nettopp i dagboken din, MrsL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #320 Del Skrevet 20. mars 2005 Ryddesjau I går og i dag sov vi lenge - deilig, for jeg var dødssliten etter kurset som jeg var på forrige uke. Hjelper heller ikke på energinivået at jeg har fått lav blodprosent og lave jernlagre, ifølge brevet fra legen som jeg fikk i posten i går. Er ikke rart, med den blødningen jeg hadde. Det roet seg heldigvis veldig etter at jeg fikk tablettene mandag, men ga seg faktisk ikke hundre prosent før i går (håper jeg da). Nei, godt det snart er påskeferie, så man kan slappe mer av! Nå skal vi jo på jobb til og med onsdag, men det blir nok rolige dager tenker jeg. Og til gjengjeld skal vi ha fri nesten hele uken etterpå, da vi drar til Berlin. I dag har mannen hatt veldig ryddeånd over seg og swiffet hele leiligheten. Synd jeg ikke selv kan skryte noe særlig av tilsvarende huslig tiltakslyst... :oops: Men jeg begynte jo å kaste noen av de mange bladene mine. Det er jammen på tide, for det har hopet seg opp lenge. Jeg er nemlig en bladoman - å lese en rekke både norske og utenlandske magasiner er vel en av mine største hobbyer. Og min største last, vil nok sambo si... Det tar litt tid å kaste da, for jeg må alltid sjekke om det er interessante artikler jeg ikke har fått lest, eller oppskrifter som må samles på... Men bryllupsbladene mine er fredet, inntil videre! Etter rydding koste vi oss med en deilig biffmiddag med pommes noisettes, brokkoli og kryddersmør. Sprettet også en flaske Martini Asti mens vi la planer for bryllupsreisen... *drømme seg bort* Til alle dere som skal reise bort, får jeg si: Ha en god påske! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå