AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #61 Skrevet 11. januar 2015 Hvis det ikke blir noe mellom meg og han fyren jeg holder på med for øyeblikket, er jeg med!! Anonymous poster hash: b1927...e45
Nemigirl Skrevet 11. januar 2015 #62 Skrevet 11. januar 2015 Og så har vi alle oss andre da, vi som prøver og prøver og prøver å bli kvitt sølibatet, hva er vi? Desillusjonerte
KatyP Skrevet 11. januar 2015 #63 Skrevet 11. januar 2015 Desillusjonerte Neida, det er håp for alle! Kom meg ut av 2års sølibat på slutten av 2014. Meeeen, angrer, så neste blir en jeg faktisk er sammen med
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #64 Skrevet 11. januar 2015 600 sexpartnere?? 40 i uka i 15 år? Jadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Anonymous poster hash: 347c8...319
Gjest Bond Skrevet 13. januar 2015 #65 Skrevet 13. januar 2015 Tråden ryddet for innlegg som svarer på allerede slettet innhold Bond, forumansvarlig
Equinox Skrevet 13. januar 2015 #66 Skrevet 13. januar 2015 Denne burde være lett for meg, jomfru som jeg er
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #67 Skrevet 13. januar 2015 Så flink du er Kan jeg bare spørre grunnen til at du har holdt deg unna så lenge? Dårlig erfaringer eller har du bare ikke møtt noen? Jeg syns ikke det er noe problem å holde meg unna menn egentlig. Har nok av andre ting å holde på med. Takk Jeg møter ikke menn for tiden så da blir det ingenting. Ikke gidder jeg gjøre noe med det selv heller. Som deg har også jeg nok å fylle tiden med. Jenter som erklærer at de skal være i sølibat = supersluts. Haha, nei du. Jeg kan telle mine partnere på en hånd Hvorfor det? Jeg har hatt to sexpartnere i mitt liv og jeg er 26. Og jeg skal holde meg unna sex i 2015. Jeg ikke akkurat si at jeg er en slut. +1 Reagerer litt på veldig mange av kommentarene her... "Menn bare dumper, lyver, er utro, ufølsom og ikke til å stole på". Da tenker jeg at enten kan dere ikke velge menn, eller så må det være noe galt med dere siden alle dere dater behandler dere dårlig. For de fleste menn er ikke drittsekker. Jeg har datet "mye" og møtt mange menn, og har aldri støtt på denne stereotypen deres. Menn er jo fantastiske Nei, vettu dette blir helt feil. Jeg er snill og grei med de aller fleste, høflig og inkluderende. Ikke baksnakker jeg og jeg smiler også til ukjente på gaten. Men menn behandler meg likevel som søppel fordi jeg ikke er pen nok Slik er menn, de rangerer oss etter utseende og lite annet. Anonymous poster hash: 9ed7d...613
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #68 Skrevet 13. januar 2015 Tja, når du ikke kan ha sex så blir dette ikke akkurat vanskelig egentlig. Anonymous poster hash: 5b177...781
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #69 Skrevet 13. januar 2015 Ble dumpet i 2013 og hadde ikke sex hele 2014, så litt usikker på om jeg klarer motstå om sjansen byr seg. Jeg merker jeg ikke er helt klar for noe nytt forhold og ligge rundt gjør jeg ikke lenger. Anonymous poster hash: 650d1...fad
avida30 Skrevet 13. januar 2015 #70 Skrevet 13. januar 2015 Jeg er med! Har 2,5 år som rekord før, og tenkte da at planen var å vente til jeg møtte "The One". Så ble jeg dumpet like fort av denne "The One" og har nå vært i sølibat 9 mnd allerede, og forventer å gå minst ut året - aller hest til gifteringen er på fingeren. Noen må vel tenke at dette må være egositisk osv men jeg har alltid sett på ekteskap som hellig og syntes det er helt på sin plass at både kvinnen og mannen i forholdet skal være så ren som mulig. Jeg gjør det av respekt for egen kropp, for ikke å føle meg som en bruk og kast vare og sitte i dusjen i timesvis hver gang etter jeg har hatt sex fordi jeg skjønner at gutten ikke virkelig elsker meg. Respekt av meg selv og egen kropp og av det illle hellige igjen som finnes av Guds kjærlighet. Dette gjelder også masturbering, og tro meg, etter bare et par måneder faller hele behoet og tankene rundt det. Jeg ble sjekka opp av x antall folk men greide ikke engang oppfatte deg som oppsjekking fordi jeg ikke tenke i de banene eller hadde "radaren" ute. Veldig deilig å befriende det å kunne være en kvinne uten å ønske å bli bekjempet fra andre.
Miklo Velka Skrevet 13. januar 2015 #71 Skrevet 13. januar 2015 Den rette? Piss meg i øret, det fins ikke. Siden menn bare er utro og lyver.. Det vil si akkurat det samme som kvinner.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #72 Skrevet 13. januar 2015 Være med på sølibat? As if... haha Anonymous poster hash: 479cf...b21
Pol Pot Skrevet 13. januar 2015 #73 Skrevet 13. januar 2015 Er enig med de som vil at 2015 skal bli slutten på et ufrivillig sølibat og kanskje at en møter en og bli glad i. Likevel, lykke til for de som vil være avholden.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #74 Skrevet 14. januar 2015 Sølibat er vel strengt tatt ikke en fellesaktivitet? Anonymous poster hash: fd273...168
Gjest UngMann1986 Skrevet 14. januar 2015 #75 Skrevet 14. januar 2015 Nei, tror ikke jeg blir med på den, altså... sex er fint!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #76 Skrevet 16. januar 2015 Sølibat er vel strengt tatt ikke en fellesaktivitet? Anonymous poster hash: fd273...168 Jooo syns vi kan oppmuntre hverandre! Åssen går det party people? Noen som har sprukket? Jeg er fortsatt like ubsesudlet. Har ikke sett en tissemann siden 5/8/14 kl 23:59 Anonymous poster hash: 3d756...9ff
Elinori Skrevet 17. januar 2015 #78 Skrevet 17. januar 2015 Totally done. Har tidligere rekord på 2 år, 1,5 år, og nå er jeg i perioden 1år. May it be the awesomest year of them all! Behovet for sex er uansett ikke så stort når man har vibratorer liggende, men kunne tenkt meg å blitt sponsa med batterier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå