Cata Skrevet 11. januar 2015 #41 Skrevet 11. januar 2015 Den kan jeg greit være med på, å bryte det ville imidlertid vært vanskelig. 1
Tibbie Skrevet 11. januar 2015 #44 Skrevet 11. januar 2015 Reagerer litt på veldig mange av kommentarene her... "Menn bare dumper, lyver, er utro, ufølsom og ikke til å stole på". Da tenker jeg at enten kan dere ikke velge menn, eller så må det være noe galt med dere siden alle dere dater behandler dere dårlig. For de fleste menn er ikke drittsekker. Jeg har datet "mye" og møtt mange menn, og har aldri støtt på denne stereotypen deres. Menn er jo fantastiske 1
Kovacs Skrevet 11. januar 2015 #45 Skrevet 11. januar 2015 Skriver meg på denne. Har jeg en unnskyldning for hvorfor jeg aldri får meg noe 2
Magnifique Skrevet 11. januar 2015 #46 Skrevet 11. januar 2015 Tråden er ryddet for avsporing og støtende innlegg, samt svar. - Magnifique, mod.
Gjest Mythic Skrevet 11. januar 2015 #47 Skrevet 11. januar 2015 Jenter som erklærer at de skal være i sølibat = supersluts. Anonymous poster hash: 8ad7e...847 Merkelig logikk. Du vet hva sølibat betyr?
Gjest brutal_mann Skrevet 11. januar 2015 #48 Skrevet 11. januar 2015 Merkelig logikk. Du vet hva sølibat betyr? AB påpeker vel strengt tatt bare at det er supersluts som erklærer sølibat. Så da vet nok AB hva sølibat betyr og at det er de andre som ikke forstår det Og så har vi alle oss andre da, vi som prøver og prøver og prøver å bli kvitt sølibatet, hva er vi? 1
Silfen Skrevet 11. januar 2015 #49 Skrevet 11. januar 2015 AB påpeker vel strengt tatt bare at det er supersluts som erklærer sølibat. Så da vet nok AB hva sølibat betyr og at det er de andre som ikke forstår det Og så har vi alle oss andre da, vi som prøver og prøver og prøver å bli kvitt sølibatet, hva er vi? Kresne. 1
Gjest Mythic Skrevet 11. januar 2015 #50 Skrevet 11. januar 2015 AB påpeker vel strengt tatt bare at det er supersluts som erklærer sølibat. Så da vet nok AB hva sølibat betyr og at det er de andre som ikke forstår det Og så har vi alle oss andre da, vi som prøver og prøver og prøver å bli kvitt sølibatet, hva er vi? Jaja, AB må jo tro hva han vil, jeg er ingen superslut. En sexpartner de siste 6 år, gjør ingen til noen slut skulle jeg mene. Tja, hva er dere? Kresne, redde, lite attraktive, ikke på sjekker`n eller bare uheldige...
Gjest brutal_mann Skrevet 11. januar 2015 #51 Skrevet 11. januar 2015 Kresne. Pffffff! Jeg har da aldri krevd mer en at hun skal vær griselekker 1
Silfen Skrevet 11. januar 2015 #52 Skrevet 11. januar 2015 Pffffff! Jeg har da aldri krevd mer en at hun skal vær griselekker Exactly.
miyazaki Skrevet 11. januar 2015 #53 Skrevet 11. januar 2015 Jeg syns det er damer man ikke kan stole på jeg..
Gjest brutal_mann Skrevet 11. januar 2015 #54 Skrevet 11. januar 2015 Jaja, AB må jo tro hva han vil, jeg er ingen superslut. En sexpartner de siste 6 år, gjør ingen til noen slut skulle jeg mene. Tja, hva er dere? Kresne, redde, lite attraktive, ikke på sjekker`n eller bare uheldige... Nå har vel du ikke gått hardt ut og proklamert at du aldri skal røre en mann igjen heller da Forøvrig huker jeg av på "All of the above!"
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. januar 2015 #55 Skrevet 11. januar 2015 Nei, denne vert eg ikkje med på!
Gjest Mythic Skrevet 11. januar 2015 #56 Skrevet 11. januar 2015 Nå har vel du ikke gått hardt ut og proklamert at du aldri skal røre en mann igjen heller da Forøvrig huker jeg av på "All of the above!" Nei, aldri er så innmari lenge
Gjest Lite nytt Skrevet 11. januar 2015 #57 Skrevet 11. januar 2015 Sølibat 2014 *check* Jeg vil ut av sølibatet...
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #58 Skrevet 11. januar 2015 Det er DU som skriver provoserende her inne faktisk. Jeg skrev i et annet innlegg at jeg ble utsatt for et voldtektsforsøk i julen, og derfor liker jeg ikke menn spesielt mye nå. At du finner det PROVOSERENDE får være ditt problem, jeg har som sagt ikke BEDT om å bli utsatt for alt dette! Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor du skriver i tråden hvis du ikke har noe å bidra med. Anonymous poster hash: 3d756...9ff Veldig trist at du har blitt utsatt for det.. MEN å hevde at alle menn er utro og voldtektsmenn gjør meg forbannet. Lurer ærlig talt på hvilke menn jenter som har disse oppfatningene omgås. Er jo skremmende. I min vennekrets er det å ligge rundt, være utro eller lignende sett på som skikkelig fy fy. Tror du burde seriøst vurdere å skifte venner/omgangskrets.Anonymous poster hash: 33e09...483 1
Charlene87 Skrevet 11. januar 2015 #59 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Reagerer litt på veldig mange av kommentarene her... "Menn bare dumper, lyver, er utro, ufølsom og ikke til å stole på". Da tenker jeg at enten kan dere ikke velge menn, eller så må det være noe galt med dere siden alle dere dater behandler dere dårlig. For de fleste menn er ikke drittsekker. Jeg har datet "mye" og møtt mange menn, og har aldri støtt på denne stereotypen deres. Menn er jo fantastiske vel du er veldig veldig veldig heldig som ikke har møtt noen menn som har vært slem mot deg. Hvordan skal man kunne velge menn ? Hvordan kan jeg vite om de vil bli utro? Eller lyver? Manipulende osv.. ? Virker som du tror vi vil bli playa..! Pliz fortell meg Åssen man velger menn. ! Endret 11. januar 2015 av Charlene87
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #60 Skrevet 11. januar 2015 vel du er veldig veldig veldig heldig som ikke har møtt noen menn som har vært slem mot deg. Hvordan skal man kunne velge menn ? Hvordan kan jeg vite om de vil bli utro? Eller lyver? Manipulende osv.. ? Virker som du tror vi vil bli playa..! Pliz fortell meg Åssen man velger menn. ! Slutt å syt over mannfolk å heller bytt vennekrets. Du omgås feil menn. Begynn å klatre å møt friluftsmenn som bruker sin fritid på trening og friluftsliv, og som drikker veldig sjeldent.Anonymous poster hash: 33e09...483 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå